Wall-Street trece în revistă cele mai importante alianţe între agenţiile media (pool-uri, în limbajul industriei). Cele patru pool-uri oficiale de media buying din România acoperă, cumulat, aproximativ 65% dintr-o piaţă estimată anul acesta la circa 450 milioane euro. Pe lângă ele mai funcţionează o serie de alianţe informale şi se discută lansarea unui nou pool de proporţii, cu bugete de aproximativ 100 milioane euro.
Alianţele de media, agenţiile componente şi bugetele administrate în 2009
Pool | Agentii | rulaj estimat 2009 |
---|---|---|
Publicis Group Media | Zenith Media, Optimedia, Starcom | 140 mil. euro |
Group M | Mediaedge:cia, MediaCom, Mindshare | peste 100 mil. euro |
Aegis Central Services | Tempo Media, Carat | 35-40 mil. euro |
Agentia Romana de Media | Next, Odyssey, Propaganda, Spoon | 30 mil. euro |
In discutii - Magna | McCann, Initiative | 100 mil. euro |
În 2008, afacerile companiei de publicitate indoor şi digital signage Monopoly Media s-au ridicat la aproximativ 3,4 mil. euro, peste estimările iniţiale, a declarat pentru Business Standard Gabriel Faflei, general manager Monopoly Media. Planurile companiei sunt mari: o platformă online complexă ca suport pentru reţeaua existentă de ecrane, care va fi şi un post internet TV. Monopoly, precizează Business Standard, e parte a grupului Realitatea Caţavencu.
Platformă web şi post internet TV, în planurile Monopoly Media
Evenimentul zilei prezintă în detaliu postul Da Vinci, lansat săptămâna trecută de compania de cablu UPC. Grila de programe include trei secţiuni, dedicate pe rând copiilor, familiei şi adulţilor. Cu ajutorul serialelor animate, cei mici descoperă ştiinţa, natura şi animalele. Programele difuzate în timpul zilei se adresează întregii familii, oferindu-le posibilitatea de a învăţa împreună. Adulţii se bucură şi ei de emisiuni dedicate, care tratează subiecte precum lumea nano, momente revoluţionare ale ştiinţei şi istoriei umanităţii sau biografii celebre.
Dumitru Prunariu recomandă „Da Vinci Learning”
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roPrognozele anunţate de specialişti la conferinţa Strategii Media Câştigătoare de la Washington îngrijorează media americană. Specialiştii aşteaptă ca încasările din advertising în media locală din SUA să coboare până la 135,8 miliarde de dolari în 2010, informează Mediaweek.com, citat de Adevărul. În acest an, veniturile din publicitate pe piaţa americană sunt prognozate să scadă la 141,3 miliarde de dolari.
Piaţa publicităţii din SUA, în cădere
azi, in boardul WEF se va lua decizia finala ...cauzele se cam stiu, dar e interesant de vazut care vor fi sinergiile!
alta chestie, WEF a delegat un reprezentant pt tarile din est, inclusiv Romania, pt a monitoriza calitatea si independenta jurnalismului ... :) va veni in curand si in Romania