Skip to main content

Revista presei media – 1 iunie

 

Publicitate

Reclamele de pe paginile de internet ar putea înregistra, în perioada următoare, o tendinţă spre formate mai mari, unul dintre motivele acestei schimbări fiind legat, printre altele şi de efectele crizei financiare, scrie Business Standard. Formatele mari ar putea asigura o expunere mai bună clienţilor, iar proiectele speciale asigură unicitate şi evidenţiază produsul sau brandul advertiserilor.

Publicitatea online se îndreaptă spre formate mai mari

magicianulSandu Gruia, Marian Râlea şi Eugen Cristea povestesc pentru Adevărul cât de frumoasă şi de inteligentă era distracţia copiilor, la televizor, acum 15 ani. Ei nu cred că astăzi există echivalent pentru emisiunile de atunci. Magicianul, Arlechino şi Omidee erau, în anii ’90, personajele preferate ale copiilor. Cum au evoluat emisi- unile dedicate copiilor, povestesc personaje îndrăgite de la TV.
Emisiunile copilăriei postcomuniste

HotNews: Emisiunile de tip reality-show au cel mai mare succes la export, în rândul programelor de televiziune produse în Europa, potrivit unui nou studiu dat publicităţii săptămâna trecută şi citat de EUobserver.com. Acesta mai arată că, în prezent, "anumite canale" din opt ţări membre UE, inclusiv România, nu respectă încă reglementările comunitare potrivit cărora cea mai mare parte a grilei de programe trebuie să fie dedicată producţiilor europene.
Programele de tip reality-show au cel mai mare succes la export

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus