Audienţa constantă şi publicul bine definit au făcut ca advertiserii să investească în medie câteva sute de mii de euro în fiecare dintre posturile tematice pentru copii precum Cartoon Network, Jetix şi Minimax, analizează Financiarul. Principalele posturi de desene animate destinate au înregistrat, anul trecut, venituri de aproape 1,5 milioane de euro net. Cele mai mari incasari le-a avut Jetix - aproximativ 600.000 de euro, fiind urmat de Minimax şi Cartoon, fiecare cu încasări de aproximativ 300.000-400.000 de euro.
Posturile pentru copii şi-au menţinut încasările în acest an
Odyssey Communication lucrează aproape benevol în campania liberalilor şi are la dispoziţie un buget extrem de mic pentru această perioadă electorală, notează Cotidianul. Conform mandatarului financiar al partidului, Vlad Moisescu, contractul dintre PNL şi Odyssey Communication „se ridică la 9.000 de euro (plata pentru «manoperă») plus cheltuielile pe care firma le angajează pentru noi, acestea fiind în jur de 350-360.000 de euro”.
Firma lui Patriciu toacă 350.000 de euro din vistieria PNL
Anul acesta, în cadrul Eame Sabre Awards desfăşurată la Stockholm, The Practice, McCann Erickson şi Saatchi & Saatchi au fost câştigătoare la secţiunile Gold Sabre, categoria Consumer Goods/Beverage, Consumer Services, Entertainment, Culture and Sport şi categoria Community Relations, scriu IAA şi Wall Street.
IAA: The Practice, McCann şi Saatchi, câştigătoare la SABRE Awards
Wall-Street: Trei agenţii româneşti, premiate la SABRE
HotNews: Creşterea rapidă prin care trec în prezent reţelele de socializare online, din punct de vedere al numărului de utilizatori, continuă să trezească interesul investitorilor, al publicitarilor şi al altor companii de profil, în pofida faptului că mai multe studii şi analize recente privesc mai mult decât precaut posibilitatea de a monetiza aceste reţele şi de a le transforma în vehicule pentru publicitate.
Publicitarii şi investitorii îşi păstrează interesul în reţelele de socializare
Da, lumea mă recunoaşte din reclama asta sau din alte reclame. Eu, de obicei, port şapcă şi mă îmbrac sport, iar pentru mulţi e greu să-şi dea seama dacă sunt eu sau nu, declară pentru Adevărul Claudiu Maier (29 de ani), omul care face treaba să meargă în reclama Golden Brau. Maier este şi unul dintre cei mai noi membri Divertis. Actorul îl interpretează la Divertis pe premierul Emil Boc.
Claudiu Maier: „Lumea mă recunoaşte din reclama la bere“
Business Standard şi Wall-Street relatează despre campania de rebranding a asiguratorului Uniqua. Realizată de grupul de comunicare BBDO, aceasta s-a dovedit, la nivel de costuri, avantajoasă, având în vedere reducerile practicate în media românească.
Business Standard: Printul şi internetul, porţii egale din rebrandingul Uniqa
Wall-Street: Radiografia unui rebranding în asigurări
Playboy Enterprises, imperiul media fondat de Hugh Hefner în 1953, ar putea fi scos la vânzare, pentru 300 mil. $ (214 mil euro), notează Daily Business. Playboy s-a confruntat în ultima perioadă cu probleme financiare acute. În primul trimestru al anului, compania a raportat pierderi în valoare de 13,7 milioane $ (9,8 milioane euro), iar veniturile înregistate în primele 3 luni ale anului s-au cifrat la 61,6 milioane dolari (44 milioane euro), faţă de 78,5 milioane dolari (56 milioane euro) în perioada similară a anului trecut.
Hugh Hefner ar putea să vândă Playboy cu 300 mil. $
Apple a respins o aplicaţie pentru iPhone, care prezenta conţinutul a 50 de ziare din lume, pe motiv că fotografiile de la pagina 3 a tabloidului The Sun ar fi obscene, informează presa britanică. Dezvoltatorul aplicaţiei a fost nevoit să înlocuiască publicaţia The Sun cu Daily Mirror, dar va putea reveni asupra deciziei după ce Apple îşi va lansa următorul model de iPhone, care va oferi părinţilor opţiunea de a bloca anumite materiale considerate obscene.
Tabloidul The Sun, interzis pe iPhone
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roCele mai importante publicaţii americane au avut în 2009 scăderi ale publicităţii cu până la 25%, scrie Adevărul. Publicaţia The Economist, fruntaşă în topul realizat de MediaWeek, a suferit în prima parte a anului un declin de 18% al numărului de reclame.
Marile reviste americane duc lipsa reclamelor
Trimite un comentariu