În acest moment, românii au la dispoziţie peste 20 de canale TV cu profil sportiv. Sport.ro, Telesport, GSP TV şi Eurosport atrag cei mai mulţi privitori, dar piaţa s-a îmbogăţit de ieri cu încă un canal, Boom Sport Two, o investiţie de 1,84 milioane de euro, scrie Adevărul. Boom Sport One şi Two vor difuza, printre altele, meciurile de fotbal din Italia, UEFA Champions League (mai puţin prima opţiune, care aparţine TVR 1), preliminariile din America de Sud pentru Cupa Mondială din 2010 şi NBA. Noua licenţă TV este consemnată şi de HotNews.
Adevărul: Competiţie acerbă între televiziunile de sport
HotNews: Boom TV a primit licenţă pentru un al doilea canal sportiv - Boom Sport Two
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roCasele de producţie au redus preţurile pentru programele TV, în medie, cu 35% şi au redus salariile angajaţilor cu 15-20%, toate acestea în condiţiile în care numarul proiectelor este în scădere abruptă, au declarat pentru Business Standard specialişti de pe piaţa de profil. Lucian Mândruţă: “Companiile care finanţează emisiuni se aruncă la idei bune şi ieftine acum, nimeni nu mai crede că 100.000 de euro pe lună e un buget acceptabil”.
Casele de producţie scad preţurile cu 35% şi taie salariile angajaţilor
Trimite un comentariu