Răzvan Corneţeanu, director general Adevărul Holding, la întâlnirile media HotNews: Pentru că anii electorali sunt “plini de otravă pentru presa scrisă”, ziarul Adevărul “va anunţa (pentru a doua oară în interval de câteva luni - alegerile parlamentare), o strategie de neglijare a zonei politice şi de neasociere a brandului de niciun fel cu fenomenul politic.”
Despre vânzările ziarului: într-o zi cu carte, 250-260 de mii. Într-o zi de vineri, vinde între 60-120 de mii, depinde de lună. Într-o zi normală, în jur de 60-70 de mii. Duminica, în jur de 50 de mii.
În legatură cu articolul semnat de el în Adevărul, pe tema conflictului cu Jurnalul naţional: “ideile cerute de redactorul-şef Grigore Cartianu au fost transformate de el într-un articol. Nu aveţi decât să îl întrebaţi.”
Corneţeanu: Contractul colectiv de muncă la nivel de ramură, vă spun cinstit, este unul tâmpit
Directorul deneral al Antenei 1, Dan Matiescu despre contractul dintre Liga Profesionistă de Fotbal şi consorţiul Antena 1-RCS&RDS: “valoarea contractului ar scădea, cel puţin pentru sezonul 2009/2010, sub 50% din preţul iniţial de achiziţie, adică la 13-14 milioane de euro”. De ce: reducerea bugetelor de publicitate, retragerea unor sponsori şi imaginea negativă a fotbalului autohton. Într-un interviu acordat Jurnalului naţional, Matiescu vorbeşte despre negocieri cu LPF şi nu exclude un proces cu Liga şi rezilierea contractului în cazul unui eşec al discuţiilor.
Spoturi publicitare pentru toate echipele
Site-ul de ştiri economice dailybusiness.ro este de vânzare, potrivit lui Val Voicu, acţionarul principal al firmei care editează publicaţia online, scrie Business Standard. Val Voicu spune că vrea un milion de euro pentru site-ul de ştiri, în contextul în care Bazar Publishing, editorul dailybusiness.ro, a avut în 2008 o cifră de afaceri de aproximativ 250.000 de euro.
Val Voicu vrea 1 mil. € pe dailybusiness.ro
"Am închide o publicaţie doar dacă nu am întrevedea niciun viitor pentru ea", spune Michael Ringier, preşedintele grupului Ringier, într-un scurt interviu acordat HotNews. La rândul sau, Marius Hagger, şeful operaţiunilor din România, spune că "tocmai am construit o tipografie, este absurd să ne mutăm online - de ce am mai fi făcut o astfel de investiţie?" Dar precizează că, în calitatea sa de protector al investiţiilor Ringier în România, "daca va fi necesar, desigur, aş propune trecerea unor titluri online".
Ringier: Criza nu afectează planurile noastre în digital. Hagger: Pentru ca Evenimentul zilei şi Capital să revină pe primul loc e nevoie de absurd de mulţi bani
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roPreocupate de câştigarea atenţiei consumatorilor tineri, companiile încep să apeleze la vedetele momentului, care-şi transferă hiturile în clipurile publicitare, scie săptămânalul Capital. Smiley, Marius Moga, Cerebel şi Alex joacă, în această primăvară, în trei clipuri pentru promoţia Vodafone Avantaj.
Publicitarii gâdilă coarda sensibilă a tinerilor apelând la vedetele zilei
Trimite un comentariu