Jay Leno a reuşit, vineri seara, la ultima ediţie a show-ului său, una dintre cele mai bune cifre de audienţă în cei 17 ani în care a prezentat The Tonight Show la postul NBC, scrie Adevărul. Ratingul mediu a urcat până la 8,8%, cu o cotă de piaţă de 20%.
Jay Leno va prezenta o nouă emisiune din toamnă, The Jay Leno Show, despre care Gândul spune că aduce economii de 13 milioane de dolari pe săptămână postului NBC. Cum? Show-ul va fi difuzat pe tronsonul 22.00-23.00, pe care se dau de obicei filme şi seriale. Experţii au făcut un calcul: în vreme ce o oră de film costă aproximativ 3 milioane de dolari, o ediţie cu aceeaşi durată a unui talk-show ca al lui Leno face cam 400.000 de dolari. Astfel, pentru o săptămână (emisiunea se va difuza de luni până vineri), NBC va cheltui cu 13 milioane de dolari mai puţin.
Gândul: Salariul lui Jay Leno poate ajunge până la 30 de milioane de dolari pe an
Adevărul: Jay Leno, audienţă-record la predarea ştafetei
"Să reuşeşti asta cu un buget mic şi făcând şi istorie, să ştii că spotul care vorbeşte despre brandul tău face oamenii să râdă sau să lăcrimeze, asta credem că trebuie să fie calea de urmat", a spus Robert Tiderle, General Manager la Papaya Advertising despre premiile câtigate la Effie într-un interviu acordat IAA.
Tiderle: "Am luat Gold-uri pentru că rezultatele au fost impresionante"
De luni, de la ora 19.15, Robert Turcescu a dat startul celor 20 de ediţii speciale 100%, care au în obiectiv cabinetul Boc şi cele şase luni de guvernare. Timp de o lună, jurnalistul va analiza munca acestora, invitând publicul să le adreseze întrebări invitaţilor săi. Jurnalistul de la Realitatea TV povesteşte pentru Cotidianul despre ediţiile speciale 100% cu miniştrii Cabinetului Boc, dar şi despre creşterea audienţei postului de radio Realitatea FM. Subiectul emisiunii lui Turcescu este atins şi de Evenimentul zilei.
Cotidianul: Robert Turcescu ia în vizor Cabinetul Boc
EVZ: Turcescu şi Creţulescu revin la Realitatea TV
Inspectoratul General al Poliţiei Române a dispus începerea urmăririi penale împotriva societăţii Adevărul Holding, în dosarul privind publicarea „Jurnalului” lui Lev Tolstoi, sub titlul „Memorii”, fără a deţine drepturile, scriu Evenimentul Zilei, Cotidianul şi Jurnalul naţional. Concret, “Contemporanul. Ideea Europeană” a depus o plângere penală împotriva Adevărul Holding pentru că grupul de presă ar fi procedat la “preluarea abuzivă, editarea şi distribuirea Jurnalului tolstoian în traducerea Janinei Ianosi (Editura Ideea Europeană, 2005), cu titlul Memorii, în «traducerea» unui individ necunoscut, probabil inexistent, cu pseudonimul «Ghenadi Strungar».
EVZ: Adevărul Holding, urmărit penal
Cotidianul: Adevărul Holding s-a ales cu dosar penal pentru furt intelectual
Jurnalul naţional: Adevărul Holding, urmărit penal
Prezentatorul emisiunii „Duhovnicul de la miezul nopţii“, de la TVR Cultural, într-un interviu acordat Adevărul: „Cum ai putea veni într-o televiziune comercială cu o emisiune ca „Duhovnicul de la miezul nopţii“, după un show în care apar femei dezbărcate sau oameni care se ceartă? La mine la biserică au venit persoane cunoscute, vedete care apar în aceste emisiuni. Le-am văzut plângând, cu rimelul şi fardurile întinse pe toată faţa...”. Preotul Vasile Gavrilă (47 de ani), despre programele TV: „Cred că avem nevoie de emisiuni TV foarte serioase.”
„Spovedania“ Duhovnicului TV
Noile date de audienţă radio, despre care paginademedia.ro a scris ieri, AICI, şi care plasează Radio ZU pe primul loc în Bucureşti, sunt tratate de Adevărul, HotNews, Business Standard, Financiarul, Wall Street şi Daily Business.
Responsabilii de marketing din companiile americane preferă să taie din bugetele de marketing, decât să amâne sau să renunţe complet la unele activităţi, pe fondul crizei, potrivit unui studiu de profil, citat de HotNews. Un alt raport preconizează o creştere la nivel global a bugetelor alocate sponsorizărilor.
Noi studii şi predicţii privind bugetele de marketing, pe condiţiile crizei şi ale schimbărilor din media
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roCea mai recentă campanie de imagine semnată de Ogilvy&Mather pentru Ciuc are în centru interpretarea prieteniei în contextul autenticităţii şi se va desfăşura la nivel naţional pe TV, outdoor şi în presa scrisă, au anunţat reprezentanţii companiei, citaţi de Daily Business.
"Prietenia autentică", cea mai recentă campanie de imagine a Ciuc Premium
Trimite un comentariu