270.000 de euro din bugetul MTS au fost daţi firmei Loco pentru a cumpăra spoturi şi ştiri pe TV, scrie Gazeta sporturilor în investigaţia pe care o derulează de câteva săptămâni. Scopul nu a fost cumpărarea de spoturi, ci cumpărarea de imagine prin ştiri şi reportaje. Controlul presei.
Traseul banilor este prezentat de GSP: Ministrul Ridzi semnează trei contracte prin care 730.000 de euro se duc către firmele Artisan şi Mark pentru evenimentul de 2 mai. Cele două firme se dovedesc strâns legate de Loco, o firmă apropiată afacerilor Voiculescu. Loco primeşte 270.000 de euro. Evenimentul din 2 mai a costat 220.000 de euro, iar alţi 270.000 de euro sunt alocaţi imaginii. Rezultatul, scrie GSP: 40% dintre ştiri o conţin pe Ridzi, iar 20% pe Ridzi şi pe EBA.
Schema GSP:
Din investigaţie:
Sumele alocate posturilor TV: 120.000 de euro pentru Antena 3, 65.000 pentru Realitatea TV şi 35.000 pentru Pro TV. TVA inclus. În total, 220.000 de euro.
Loco este, formal, firma de publicitate a lui Şerban Barbato, şef pe de altă parte al diviziei de reviste din grupul Intact. Piaţa însă bănuieşte că în spatele Loco este Radu Tănăsescu, fost soţ al Cameliei Voiculescu şi partener în mai multe afaceri ale grupului.
Articolul complet, la Cătălin Tolontan, AICI.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii