Deşi Publimedia a decis ca publicaţiile locale pe care le deţine să apară doar pe online, fosta redacţie a săptămânalului Clujeanul, sub conducerea lui Mihai Goţiu, vor scoate pe piaţă pe cont propriu un nou săptămânal, Viaţa Clujeanului, scrie HotNews, citând blogul lui Dragoş Stanca. Săptămânalul apare de azi şi are un design şi o siglă care trimit direct la fostul Clujeanul.
Săptămânalul, ce va fi scos pe economiile redacţiei, este "editat în condiţii romantice şi improvizate, aşa cum îi stă bine oricărui drum început cu sufletul", după cum spune Mihnea Mărută pe blogul său, unde publică şi un interviu cu redactorul-şef Mihai Goţiu.
Foto:dstanca.ro
Business Media Group - BMG a fost acţionat în judecată de către companiile Hit Mail şi Art Group, cu activităţi în domeniul marketingului şi al construcţiilor, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul Tribunalului Bucureşti, preluate de Wall-Street. Următorul termen este pe 8 septembrie. Marian Şeitan, managing director Hit Mail spune că valoarea creanţelor nu depăşeşte câteva mii de euro.
Două companii cer insolvenţa BMG pentru doar "câteva mii de euro"
Departamentul de investigaţii al Realitatea Caţavencu s-a împărţit în două, iar şefa echipei, Emilia Şercan, a demisionat. Cătălin Popa, directorul de la Realitatea TV a explicat că principala problemă era aceea că, în timp ce angajaţii de la ştiri spuneau că anchetele sunt prea mari şi că trebuiau tăiate, cei de la departamentul de investigaţii ziceau că nu au suficient spaţiu pentru materialele lor.
Secţia de anchete din Realitatea, bătută de vânt
Întâmplător sau nu, trecerea în nefiinţă a marilor personalităţi a transformat doliul în delir mediatic. Moartea a devenit una dintre cele mai profitabile afaceri media, iar necrologul şi bârfirea mortului - un mod sigur de a ridica audienţa. Cotidianul trece în revistă câteva cazuri: Michael Jackson, Prinţesa Diana, Papa Ioan Paul al II-lea, Freddie Mercury.
Cultul morţii în epoca media. Dispariţiile care au răvăşit lumea în ultimii 20 de ani
BBC World Service va transmite, în fiecare vineri, începând cu ora 22.00, programe radio informative în limba română în Republica Moldova, utilizând şase frecvenţe. Fiecare program va fi alcătuit dintr-un mix de informaţii pe teme sociale de interes şi analize a problemelor locale şi internaţionale, scriu Evenimentul zilei şi HotNews.
EVZ: Ştiri radio în română în Republica Moldova
HotNews: BBC va transmite programe radio în limba română în Republica Moldova
Cele patru conturi câştigate de agenţia de publicitate Publicis, de la începutul anului - Carrefour, Granini, Blend-a-Med şi Romprest - se traduc într-un plus al businessului de 15-17%, potrivit informaţiilor oferite ziarului Business Standard de Alex Bădilă, managing director Publicis. Compania a avut, anul trecut, o cifră de afaceri de aproximativ 14 milioane de euro, iar pentru anul acesta estimează o creştere a veniturilor, însă o profitabilitate mai mică.
Patru conturi cresc afacerile Publicis cu 15%, dar nu şi profitul
Central European Media Enterprises (CME) a anunţat, în seara zilei de 2 iulie, încheierea unui parteneriat cu omul de afaceri ucrainean Igor Kolomoisky, în acelaşi timp acţionar şi director în cadrul CME, conform căruia grupul american va ceda 49% din acţiunile în operaţiunile ucrainene, reunite în grupul Studio 1+1, în schimbul a 100 milioane de dolari bani gheaţă, notează Business Standard.
CME vinde jumătate din operaţiunile din Ucraina
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roAgenţia naţională de turism din Bulgaria a anunţat că va cheltui, în acest an, un milion de leva (peste 500.000 de euro) pentru a promova staţiunile bulgăreşti de la Marea Neagră. "Campania de popularizare a staţiunilor bulgare a demarat la începutul lui iulie şi se va încheia în septembrie", a declarat Anelia Kruskova, directorul agenţiei naţionale de turism, citat de Financiarul.
500.000 de euro pentru promovarea staţiunilor bulgăreşti de la Marea Neagră
Trimite un comentariu