Ministerul Turismului are de tocat în an de criză economică profundă 3 milioane de euro pentru promovarea României ca destinaţie turistică. Astfel, Elena Udrea a devenit cel mai generos distribuitor de publicitate de stat, scrie Jurnalul Naţional.
În Hotărârea de Guvern privind aprobarea Programului anual de marketing şi promovare, Udrea stabileşte ce cheltuieli poate finanţa. Un capitol important este alocat transportului, cazării şi diurnei pentru ziarişti. Diurna pe care o acordă cu generozitate, dar şi cât se poate de legal, Ministerul Turismului îi pune pe jurnalişti în situaţia de a putea fi consideraţi funcţionari ai statului, mai scrie Jurnalul, într-un articol care citează şi materialul paginademedia.ro.
În fiecare zi am putut-o vedea pe micile ecrane: călare ba pe cal, ba pe bicicletă, schimbând geanta Vuiton cu o traistă bucovineană. Unde se termină promovarea turismului românesc şi unde începe promovarea personală a Elenei Udrea, se întreabă Jurnalul naţional.
Cătălin Tolontan scrie AICI că mai multe redacţii de ziare şi televiziuni au făcut cercetări interne în ultimele zile şi există jurnalişti concediaţi pentru că au acceptat sume de bani oferite de MT “cu titlul de diurnă” pentru deplasările internaţionale.
Elena Udrea cumpără imagine pentru eaFoto: EVZ
Televizorul este principala opţiune de petrecere a timpului liber la români. După o zi de muncă sau de studiu, nouă din zece români adoră să se lăfăie în faţa televizorului, cu telecomanda în mână, arată un studiu al companiei GfK. În acelaşi timp, şase din zece români declară că nu merg niciodată la spectacole sau concerte, la restaurant sau cinematograf şi nici nu se culturalizează în muzee sau galerii de artă.
Studiul este citat de Evenimentul zilei, Gândul, Financiarul şi Wall-Street.
Antena 3 va renunţa la mai mulţi angajaţi din cadrul departamentului de sport, reducerile de personal fiind o consecinţă a situaţiei economice generale, a declarat pentru Mediafax Sorin Oancea, directorul general al postului de televiziune, citat de HotNews. Echipa de sport de la Antena 3 este formată din circa 16 oameni. Dintre cei 16 angajati ai departamentului de sport, aproximativ zece - producători şi redactori - ar urma să plece.
Antena 3 face reduceri de personal la secţia sport
Grupul de presă Ringier s-a alăturat trusturilor care nu mai vând prin chioşcurile Rodipet. Măsura a intrat în vigoare luni, 20 iulie, şi a fost luată pe fondul datoriilor mari pe care compania Rodipet le are către Ringier, scrie Adevărul, care citează paginademedia.ro.
Şi Ringier renunţă la distribuţia prin Rodipet
Liga Profesionistă de Fotbal a anunţat, astăzi, posturile care vor transmite meciurile din primele două etape ale sezonului 2009/2010 al Ligii I. Noua ediţie a campionatului va debuta pe 31 iulie, cu un meci transmis de GSP TV. Antena 1 va difuza duminică meciul Ceahlăul Piatra Neamţ-Steaua.
Programul meciurilor din prima etapă:
Vineri, 31 iulie
- Internaţional Curtea de Argeş - Oţelul Galaţi, ora 18:30, GSP TV
- Rapid - Poli Iaşi, ora 20:30, Digi Sport
Sâmbătă, 1 august
- Unirea Alba Iulia - FC Braşov, ora 18:00, netelevizat
- FC Timişoara - Gloria Bistriţa, ora 19:30, GSP TV
- CFR Cluj - Unirea Urziceni, ora 20:30, Digi Sport
- Universitatea Craiova - Dinamo, ora 21:30, GSP TV
Duminică, 2 august
- Astra Ploieşti - Pandurii Târgu Jiu, ora 18:30, GSP TV
- FC Vaslui - FC Argeş/Gaz Metan Mediaş, ora 19:30, Digi Sport
- Ceahlăul Piatra Neamţ - Steaua, ora 20:45, Antena 1
Reprezentanţii McCann Erickson, citaţi de Financiarul, cred că vom asista la dispariţii ale unor agenţii de comunicare care pur şi simplu nu vor face faţă crizei. Astfel, după ce mai multe titluri din media s-au confruntat cu probleme serioase, am putea vedea şi agenţii care ies din decor. După primele şase luni ale anului, grupurile de comunicare estimează scăderi ale pieţei de publicitate cuprinse între 20% şi 40%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, analizează Financiarul. „Nu toate canalele de comunicare sunt aşa de afectate. Cel mai mult are de suferit presa scrisă, iar internetul, chiar dacă este încă la valori absolute mici, nu scade”, spune Ştefan Iordache, Leo Burnett.
Piaţa publicităţii scade cu până la 40%
Să muşti dintr-o ceapă şi să mănânci cu poftă crezând că e un măr, să adormi în timp ce faci un nod la o cravată sau să faci pe balerina, când nu ai dansat niciodată pe poante. Cu asta şi-a propus să seducă publicul noua emisiune „Hipnoza, jocurile minţii“, de la Prima TV, notează Cotidianul. Producţia este un format de import, „made in UK“ - unde a fost difuzat timp de patru ani - şi îl va avea drept gazdă pe hipnotizatorul Vlad Grigorescu şi va debuta din 2 august, de la ora 20.30, la Prima TV.
Hipnoza, o nouă „modă“ în divertismentul tv
Reţeaua de săptămânale locale Ghimpele, parte a trustului Intact Media Group, se pregăteşte să relanseze cele patru titluri închise în luna martie din motive de nerentabilitate, aflându-se în negocieri cu noi parteneri, relatează Business Standard. Creată după o reţetă ce presupune costuri minime şi venituri garantate, printr-un sistem de brokeraj, reţeaua speră să termine anul pe profit, în ciuda reducerii semnificative a veniturilor.
Intact relanseazã, cu noi parteneri, localele închise
Cea mai mare loading (încărcare a spaţiului admis de 12 minute cu reclame) îl are Kanal D, care depăşeste limita de 12 minute în prime-time, în lunile aprilie-mai. Urmează Pro TV şi Antena 1, care au în jur de 11 minute şi în jur de 10-10,5 minute în aceeaşi perioadă, pe prime-time. Media pe întreaga zi e sub 8 minute. Destul de bine stau şi Realitatea TV şi Antena 3. Concluziile fac parte dintr-un raport al companiei Media Consulta (Mihai Craiu) pe primele şase luni, preluate de HotNews (care citează blogul lui Iulian Comănescu) şi de Daily Business.
HotNews: Semestrul I din 2009 pe TV: raportări triumfale la brut, cum stăm cu netul?
Daily Business: Investiţiile brute în publicitatea TV au scăzut cu 4,2% în primele şase luni
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roFrank Digital, divizia online a agenţiei de publicitate full service Frank, a câştigat comunicarea online de marketing şi brand a Romtelecom, în urma unui pitch organizat la sfârşitul lunii mai, au anunţat reprezentanţii Frank, citaţi de Daily Business. Agenţia a câştigat contul într-un pitch la care au participat alţi patru concurenţi şi urmează să-l gestioneze timp de 2 ani, au declarat pentru DailyBusiness oficialii Frank şi Romtelecom.
Frank Digital va administra publicitatea online a Romtelecom pe 2 ani
Trimite un comentariu