Divertis oferă transferul toamnei. Trupa de umor a semnat cu Pro TV. Din toamnă, grupul de umor va avea o emisiune de două ore, în fiecare duminică. Până în vară, Divertis era de găsit pe posturile TV tot duminica, însă la Antena 1.
Din anunţul Pro TV reiese că Divertis vor merge, la Pro TV, pe reţeta aplicată la Antena 1:
"Vor fi două emisiuni de câte o oră, difuzate în tandem, duminica seara, fiecare cu conceptul, producţia, decorul şi distribuţia ei."
Transferul Divertis este cu atât mai important cu cât programele produse de trupa de umor – Divertis Mall şi Divertis Mall şi prietenii – erau lideri de audienţă ai emisiunilor TV.
Din martie până în mai (adică în plin sezon), cele două emisiuni Divertis au fost cele mai urmărite programe al lunii, cu aproape un milion de telespectatori la fiecare ediţie (detalii despre audienţa Divertis, în linkurile de la sfârşitul articolului).
Ce spun oficialii Pro TV:
"În prima oră de program, Silviu Petcu, Dorin Antonesi, Florin Constantin, Cristian Greţcu, Catalin Mireuta si Doru Pircalabu isi vor face de cap cu umorul in scenete actuale in care se va inghesui si multa fictiune, atat cat rasul sa depaseasca orice limite.
Si a doua ora de program Divertis la Pro Tv va ameninta granitele distractiei si a bunei dispozitii, pentru ca Toni Grecu va gasi cele mai amuzate stiri ale saptamanii, le va intoarce pe toate partile si le va discuta cu personalitati reale ale scenei romanesti fie ea politica, sociala sau artistica. Alaturi de Toni Grecu, vor regla butoanele comediei la ceas tarziu de duminica Dragos Stoica, Jojo, Claudiu Maier, Valentin Darie si Olivia Petreanu.
Toni Grecu: “Pasul facut de Divertis spre PRO TV este un moment important, decisiv, chiar hotaritor, care s-a desfasurat urmind indemnul istoric : Romani, va ordon, treceti PROtul! Si l-am trecut. Divertis se recalibreaza si, ceea ce parea in primavara o experienta, devine acum un lucru cert, stabil: va face doua emisiuni de cite ora, difuzate in tandem, duminica seara, fiecare cu conceptul, productia, decorul si distributia ei. Speram ca ceea ce ne-am propus, atit eu, cit si colegii mei, sa devina un produs de divertisment tv premium, pardon, “promium”.
Citeşte şi:
- AUDIENŢE TV: Serialul Regina a depăşit Divertis Mall în luna mai
- AUDIENŢE: Divertis şi Regina, singurele emisiuni cu medie de peste un milion de telespectatori
- Divertis şi Divertis mall şi prietenii, cele mai urmărite emisiuni din martie
Comentarii
chiar: cine si-a luat dreptul ca sa "ii faca scapati"??? si cat o fi fost cadoul de la pro ca sa ii lase sa plece? in bani sau in natura? paginademedia trebuie sa afle...