Se prefigurează un nou caz “ştiri pe bani”. HotNews observă un comentariu al unui cititor, pe blogul lui Cătălin Tolontan, care reproduce un anunţ primit de la departamentul de PR al Ministerului Educaţiei. Ideea principală a anunţului poate fi sintetizată astfel: "Prezenta cerere de ofertă se emite pentru următoarele servicii: Ştiri, relatări reportaje....Vă rugăm să transmiteţi oferta Dvs. de preţ corespunzătoare solicitărilor prezentate mai sus".
Ministerul susţine că ar fi vorba de un studiu de piaţă legat de preţuri, dar că vizează spaţiu editorial gratuit. Anunţul a fost trimis “departamentelor de marketing ale unor publicaţii.”
Echipa TV a celebrei emisiuni Top Gear va filma la Casa Poporului. Jeremy Clarkson, Richard Hammond şi James May vor testa trei automobile - Ferrari, Lamborghini şi Aston Martin -, în garajele şi tunelele accesibile autoturismelor, scriu Gândul şi Cotidianul. România va beneficia de promovare externă intensă, întrucât echipa show-ului va ajunge şi pe litoralul nostru, în Deltă, în Podişul Dobrogei şi pe Transfăgărăşan. Realizatorii Top Gear au ales România ca destinaţie pentru filmarea ultimului episod dintr-o serie de 14 emisiuni pentru promovarea la nivel mondial. (Sursa foto: autoblog.com)
Gândul: Un Lamborghini, un Ferrari şi un Aston Martin, cursă prin tunelurile din Palatul Parlamentului
Proprietarul trustului de presă News Corporation, Rupert Murdoch, vrea să introducă taxe pentru accesarea de pe mobil a publicaţiei Wall Street Journal. Potrivit lui Murdoch, citat de Reuters şi preluat de Adevărul, cei care vor să citească ziarul de pe telefon vor plăti doi dolari pe săptămână, iar cei care se abonează şi la jurnal vor avea reducere, plătind numai un dolar pe săptămână.
Mişcarea este o încercare de a îmbunătăţi afacerile News Corp. şi o metodă de a face bani de pe urma dispozitivelor tot mai populare, cum sunt Blackberry sau iPhone, prin care oamenii acceseaza ştirile Wall Street Journal.
Murdoch aplică taxe pentru accesarea de pe mobil a "Wall Street Journal"
De la Prima TV, unde a fost unul dintre cei mai populari "Mondeni", cu o oprire la Antena 1, unde l-a parodiat pe Dan Voiculescu, Dragoş Stoica a ajuns la Pro TV, ca agent al Serviciului Român de Comedie, condus de Toni Grecu. Într-un interviu acordat ziarului Gândul, Stoica vorbeşte despre parodii, personaje, umor şi relaţia cu fostul său coleg, Mihai Bendeac.
Dragoş Stoica: “Râsul e sport naţional. Am putea câştiga mondiale, olimpiade, orice concurs internaţional. N-am avea rival. Exersăm râsul zi de zi: politicienii râd de noi, noi râdem de ei. Ca la ping-pong. Criza râde de noi, noi râdem de criză. Şi tot aşa se creează un lanţ al zâmbăreţilor în România.”
Cât de greu e să-i faci pe Becali, Vadim şi Iliescu
Monopoly Media, parte a grupului Realitatea Caţavencu, s-a extins în Franţa, notează Business Standard. Urmează Austria şi Grecia. Ecranele Monopoly sunt prezente în 100 de patiserii franţuzeşti. Potenţialul, spune Gabriel Faflei, directorul general al companiei, este foarte mare: Franţa are peste 36.000 de patiserii. Partenerii locali ai Monopoly Media sunt Cigale TV, iar contractul a fost semnat pe o perioadă de trei ani şi are o valoare de aproape o jumătate de milion de euro.
Ecranele Monopoly “vorbesc” franceză. Urmează extinderea în alte două ţări
Prima ediţie a "The Jay Leno Show", noua emisiune realizată de vedeta reţelei americane NBC Jay Leno, a atras 18,4 milioane de telespectatori, informează BBC, citat de HotNews. LA Times notează că audienţa înregistrată de noul talk-show, considerat un experiment pentru reţelele americane de televiziune, a fost de peste trei ori mai mare decat media audienţelor pe care Leno le-a realizat până în primăvară, cu "The Tonight Show".
Experimentul anului pe piaţa TV din SUA: Audienţe imense şi critici pe măsură pentru debutul "noului" Jay Leno
Organizaţia IAB România a început pregătirile pentru prima ediţie pe 2009 a studiului ROADS (Romanian Online Advertising Study), ce măsoară valoarea pieţei de publicitate online din România. Potrivit unui comunicat, citat de HotNews, IAB România estimează că rezultatele acestei ediţii a studiului, ce acoperă primul semestru din 2009 şi care este realizat împreună cu PricewaterhouseCoopers România, vor putea fi anunţate în cursul lunii noiembrie.
IAB România doreşte să includă publicitatea prin motoare de căutare în noua ediţie a studiului privind piaţa de publicitate online
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roWall Street semnalează apariţia unei noi agenţii de publicitate – Wiz – care le propune clienţilor să stabilească singuri preţurile serviciilor de publicitate. Agenţia a fost fondată de două prietene cu background publicitar, Lorena Manolică şi Mădălina Puni. Lorena Manolică a lucrat anterior la Publicis România şi la Digitas Publicis, în Statele Unite. Mădălina Puni conduce, de 10 ani, firma de articole promoţionale Inovaţia.
O agentie de publicitate isi invita clientii sa stabileasca pretul serviciilor
Comentarii