Vechiul slogan care recomandă publicului să evite excesul de sare, zahăr şi grasimi va fi înlocuit cu 4 mesaje noi care îndeamnă, printre altele, la un regim de viaţă bazat pe sport şi consum de legume şi fructe, scrie Hotnews.
Noile mesaje:
"Consumaţi zilnic fructe şi legume"
"Faceţi mişcare cel puţin 30 de minute în fiecare zi"
"Consumaţi zilnic minimum 2 litri de lichide"
"Respectaţi mesele principale ale zilei".Mesajele vor fi întărite de o "ştampilă" cu mesajul "Pentru o viaţă sănătoasă".
CNA: Sloganul care îndeamnă la evitarea excesului de sare, zahăr şi grăsimi, înlocuit cu 4 mesaje noi
Pro TV SA va începe în aproximativ cinci ani transmisiunea în format tridimensional (3D), potrivit directorului de operaţiuni tehnice al companiei, Claudiu Paraschiv, citat de Wall Street: „Deja ne pregătim pentru viitor şi ne gândim la următorul pas, care este Pro TV 3D”. În aproximativ două luni, un alt canal al companiei, după Pro TV, va începe să emită în format HD.
Paraschiv: “În perioada 2006 -2009 am investit peste 20 de milioane de euro în echipamente HD. (...) Vom continua să ne dezvoltăm pentru că în maximum doi ani să oferim conţinut full HD pe toate canalele noastre”.
Pro TV lansează televiziunea 3D în aproximativ cinci ani
Compania de comunicaţii prin cablu UPC România lanseazã începând de pe 1 octombrie un nou serviciu, televiziunea de înaltã definiţie (HD), anunţă Adevărul. Serviciul va fi disponibil la nivel naţional contra unui cost suplimentar de 15 RON pentru posesorii actuali de DVR şi de 30 RON pentru posesorii de televiziune digitală, adăugat tipului de abonament deţinut – Medium sau Large.
Pachetul cuprinde emisiunile în format HD difuzate de pachet de 5 canale TV: TVR HD, PRO TV HD, Eurosport HD, History HD şi Fashion TV HD. Toate aceste canale se adaugă grilei de programe deja existentă, care se extinde astfel la 114 canale TV în platforma digitală.
Televiziunea HD se lanseazã în România
Bogdan Niţu, director general al agenţiei de comunicare interactivă Webstyler, pentru Wall Street: “Aşa cum te duci într-un restaurant, aşa te duci să vorbeşti cu prietenii pe o reţea socială sau cauţi ceva pe un motor de căutare. Internetul nu mai este demult un canal, ci mai degrabă un loc din viaţa multor oameni, unde ei se duc aşa cum se duc în parc.”
Niţu face parte anul acesta din juriul festivalului regional de publicitate Golden Drum, la secţiunea Interactive. Aşteaptă, de la lucrările pe care urmează să le jurizeze, să fie centrate pe consumator şi clădite pe idei puternice, să implice mai multe canale digitale şi să folosească online-ul “ca pe un loc, nu ca pe un canal”. Caracteristici care le-ar prinde bine şi actualelor proiecte din online-ul romanesc.
Niţu, Webstyler: Când peste 7 milioane de oameni accesează constant Internetul, nu există motivaţia ca splitul de bugete să fie cel de azi
Canalele care intenţionează să difuzeze emisiuni electorale vor trebui să comunice Consiliului Naţional al Audiovizualului acest lucru până pe 15 octombrie, relatează Cotidianul. Campania electorală este permisă pe canalele de radio şi tv în perioada 23 octombrie-21 noiembrie.
Potrivit proiectului CNA, radiodifuzorii sunt obligaţi să precizeze calitatea în care se exprimă persoanele invitate în emisiuni: candidaţi, susţinători ai unui candidat, reprezentanţi ai unui partid politic etc. De asemenea, mitingurile şi întâlnirile electorale, conferinţele de presă şi alte activităţi de campanie ale candidaţilor la prezidenţiale, difuzate în direct sau în înregistrare, vor fi considerate emisiuni informative de promovare electorală.
CNA a aprobat regulile de campanie electorală
IAA face o sinteză a concerinţelor de ieri de la Romanian PR Week, cu accent pe discuţiile dedicate PR 2.0: discuţii controversate, ceva lucruri noi, speakeri cunoscuţi din industria online din România şi multe exemple.
„Move faster!” este mesajul reprezentanţilor din online pentru oamenii de PR
“Trebuie să arătăm încredere, iar în segmentul bancar acesta este un subiect foarte sensibil şi foarte important. Aşa că trebuie să vorbim despre “ethics”, un concept care include mai mult decât tradiţionala noţiune de etică: educaţie, transparenţă, onestitate, informaţie, cooperare. Toate sunt legate”, a explicat Corneliu Cojocaru, director de comunicare şi purtător de cuvânt al BCR, citat de Business Standard.
PR-ul trebuie să devină o funcţie de management
Guvernul turc a mărit cu aproape un miliard de euro amenda aplicată deja trustului de presă critic la adresa sa, Dogan, scrie Cotidianul. Şi să vrea, acesta nu are cum s-o plătească, valoarea sa de piaţă şi a companiei energetice surori nedepăşind 2,4 miliarde de dolari.
Justificarea guvernului turc pentru majorarea amenzii stă în dobânzile şi penalităţile acumulate la amenda-record de 2,5 miliarde de dolari anunţată pe 8 septembrie, pentru presupuse nereguli fiscale descoperite în trustul de presă Dogan Yayin. Guvernul turc a negat faptul că amenda-record dată trustului Dogan, plus suplimentarea ei, care este tot un record, ar fi represalii la adresa tonului critic din mass-media controlate de Aydin Dogan.
Libertatea presei în Turcia se prăbuşeşte odată cu Dogan-ul copleşit de amenzi
În SUA, presa tiparită o duce cu adevărat prost: de 10 ani vânzările la nivel naţional scad continuu, în timp ce în ultimul an, numărul exemplarelor vândute de către cele mai importante 25 de ziare americane au scăzut cu până la 20%, scrie HotNews, citând mint.com. Un singur ziar a reuşit să îşi crească vânzările – Wall Street Journal.
Veniturile ziarelor depind în proportie de 70% de publicitate, care a scăzut dramatic în ultimele trimestre, 20% din venituri sunt generate de preţul de vânzare iar …7% din online, aici veniturile crescând cu peste 25% comparativ cu anul trecut.
Industria presei scrise din SUA nu se simte prea bine. Vom ajunge să plătim pentru a citi ziarele online?
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roVirgin Media Television va lansa prima sa televiziune online, sub brandul Liv, un post de nişă destinat celebritatilor şi modei, potrivit BrandRepublic.com, citat de Daily Business.
Virgin Media va lansa prima sa televiziune digitală
Trimite un comentariu