Grupul Realitatea Caţavencu îşi internalizează vânzările de publicitate “sub umbrela unei companii specializate”.
Noul director de vânzări al grupului este Florin Alexandrescu, care a confirmat negocierile, în urmă cu o săptămână, în premieră pe paginademedia.ro, AICI.
Noua structură de vânzări “va integra treptat toate produsele existente pe tv, print, radio şi online”.
Comunicatul Realitatea Caţavencu:
GRUPUL REALITATEA-CATAVENCU INTERNALIZEAZA VANZARILE DE PUBLICITATE
Incepand de la 1 noiembrie 2009, Grupul Realitatea-Catavencu internalizeaza vanzarile de publicitate sub umbrela unei companii specializate, detinute de Grup. Aceasta va integra treptat toate produsele existente pe tv, print, radio, online si digital signage, urmand sa ofere partenerilor sai un pachet complet de medii de comunicare.
Pana la sfarsitul anului, vanzarile pe 2009 pentru Realitatea TV, Telesport si Romantica vor fi gestionate in continuare de agentia DBV Media House. Noul director de vanzari al Grupului va fi Florin Alexandrescu.
Publicitatea online de pe site-urile grupului, precum si a celor partenere, aflate deja sub contract de regie, va fi administrata in continuare de F5 X-Media, din cadrul diviziei F5, structura new media Realitatea-Catavencu. Pachetele la nivel de grup vor fi coordonate prin departamentul condus de Florin Alexandrescu.
Fost director vanzari Nova TV in Cehia si sales strategist pentru Cehia, Romania si Slovacia al Central European Media Enterprises – cel mai mare grup de media din Europa Centrala, Alexandrescu a coordonat pana de curand activitatea operationala a tuturor diviziilor MediaPro si strategia de marketing si vanzari a grupului. Florin Alexandrescu a fost pana in 2000 research coordinator in cadrul departamentului de cercetare al Pro TV, ca mai apoi sa treaca la departamentul de vanzari, fiind pe rand sales executive si sales manager Pro TV intre 2001 si 2006.
„Pentru mine e o intoarcere in timp, la cifrele de buget ale inceputului de deceniu. Majoritatea produselor grupului au potential de crestere, iar cea mai mare provocare este construirea unei echipe de vanzari competitive, care sa castige in timp recunoasterea comunitatii media din Romania”, spune Florin Alexandrescu.
Grupul Realitatea-Catavencu include in acest moment operatiuni media pe TV (Realitatea TV, Romantica, The Money Channel, Telesport), print (Academia Catavencu, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Idei in Dialog, Tabu, B24FUN, Bucataria pentru Toti, Aventuri la Pescuit), radio (Guerrilla, Realitatea FM, Gold FM), online (compania new media F5) si digital signage (Monopoly).
Foto: ZF
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Dap nivelele de buget or fi aceleasi dar si piata si noi avem niste ani in plus. Sper ca exeprientele din acesti ani sa fie fructificabile. Si sunt convins ca daca e cineva care o poate face ... atunci tu esti dator s-o faci.
Numai bine!
Cum ar veni, bugetele noului tau grup Florinele sunt cele din mezozoicul mediaproului! Frumos zis si nu departe de adevar! Dar stai sa vezi si cota de piata pe care o aduna toate cele 3 spre 4 televiziuni din gradina! Asta n-ai vazut nici cand era medipro la gradinita.
E un moment fooarte fericit sa formezi noi echipe de vanzari in miezul crizei economice! Geniala idee, asa ar trebui sa faca toate televiziunile, sa ia boboci fresh sa-i ingenuncheze domnule pe hodorogii astia umflati de experienta din agentii!