Cristian Tabără, în Jurnalul naţional: “E o schimbare care s-a întâmplat fără vreun pretext anume. La 42 de ani, câţi voi împlini în curând, am nevoie de un climat mai aşezat. Iar televiziunile comerciale sunt diferite puţin de ceea ce-mi doresc eu să fac în momentul ăsta. Şi nu o spun ca o remarcă peiorativă la adresa lor, înţelegându-le foarte bine opţiunile de programe şi filosofia de grilă. N-am avut nici un soi de supărare cu absolut nimeni. Rămânem în relaţii amiabile şi de afecţiune. Nu m-am certat cu nimeni.”
După ce a spus "adio, Pro TV", Cristi Tabără a devenit director al departamentului de Film al TVR.
Cristian Tabără: Sunt un "moşneag" care nu mai doreşte presiunea comercialului
Ministerul Turismului a publicat ieri ofertele financiare depuse de companiile care au intrat în faza finală a licitaţiei pentru brandul de ţară. Cea mai convenabilă ofertă vine din partea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion - Taylor Nelson Sofres, scriu Adevărul şi Hotnews. Potrivit Ministerului, oferta consorţiului este de 894.970 de euro, în timp ce asocierea Saffron - Brandient - Acacia a oferit 1,6 milioane de euro, iar TBWA - GfK România, 993.740 de euro.
Adevărul: THR are cele mai mari şanse să câştige licitaţia pentru brandul de ţară
Hotnews: Cel mai mic preţ pentru brandul de ţară se regăseşte în oferta asocierii THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres
Brădut Florescu, unul din "veteranii" publicităţii româneşti, şi-a încheiat contractul cu Realitatea Caţavencu, unde coordona strategia de comunicare a grupului, scrie Daily Business. Pasionat de călătorii, Florescu spune pe blogul său că se află în prezent pe o plajă exotică de pe insula Ko Pha Ngan, din sudul Thailandei.
Contactaţi de către DailyBusiness, oficialii Realitatea au confirmat plecarea lui Florescu din grup.
Brăduţ Florescu a renunţat la contractul cu Realitatea şi a plecat în Thailanda
Compania Antalis SA cere insolvenţa companiei de presă Publimedia International într-un dosar înregistrat la Tribunalul Municipiului Bucureşti la data de 8 octombrie, scrie Hotnews. Responsabilul de PR al Antalis, companie cu activităţi în distribuţia de materiale de suport în comunicare, spune că s-a apelat la această măsură pentru recuperarea unor creanţe.
Reprezentantul Antalis nu a precizat la cât se ridică aceste creanţe, limitându-se să afirme că este vorba despre "o sumă de patru zerouri".
Compania Antalis cere insolvenţa Publimedia
În 2008, businessul înregistrat de agenţia pe care o conduce Maria Tudor – Zenith Media s-a ridicat la peste 62 milioane de euro, iar în 2009, an de criză, a câştigat zece clienţi noi, scrie Business Standard. L’Oreal, Nestle, Carrefour, ING şi alte aproximativ 30 de companii îşi lasă bugetele de media pe mâna ei. “Adaptându-se crizei, dar fără a face compromisuri la nivel de principii de business”, aşa cum declară, Maria Tudor spune că 2010 va depinde şi de cel de-al patrulea trimestru al acestui an.
Zenith Media: 2010 va depinde de ultimul trimestru din 2009
Mark Walton, fost Chief Creative Officer al JWT Bucureşti, lansează pe piaţa locală agenţia de publicitate Brici Entertainment. Brici Entertainment a fost lansată, de fapt, în februarie 2007 de către Mark Walton şi Alexandra Leahu. Agenţia a funcţionat însă doar pe piaţa externă, deoarece Walton a semnat, la demisie, un contract de non-concurenţă cu Scala JWT, pentru teritoriul României.
Odata cu expirarea valabilităţii contractului în iunie 2009, Walton anunţă începerea activităţii pe piaţa locală.
Un fost un creativ de la Scala JWT îşi lansează business-ul de publicitate pe piaţa din România
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roCotidianul Evening Standard se distribuie gratuit începând de luni, într-un tiraj de 600.000 de exemplare, comparativ cu 250.000, cât avea în varianta plătită, scrie The Telegraph, citat de Daily Business.
Cotidianul englez Evening Standard s-a transformat într-un ziar gratuit
Trimite un comentariu