Dan Chişu, într-un interviu acordat Daily Business: “Din nefericire, publicitatea TV ia forma posturilor care au derapat şi încă sunt în derapaj. Cam toate posturile mari de televiziune fac rabat de la calitate în fuga pentru audienţă, şi publicitatea alunecă şi ea.”
Din interviu:
- Publicitatea online va câştiga teren şi sunt 100% sigur că, nu foarte târziu, companiile vor realiza că acest mediu este mult mai precis, sigur şi măsurabil decât alte platforme pe care se poate face publicitate.
- Criza a determinat deja o reaşezare a bugetelor, românii încă luptă cu o mentalitate învechită.
- Câştig deseori mai mult din emisiunile TV decât din alte afaceri în care sunt implicat. Din toate business-urile, în prezent, câştig cam 500.000 euro pe an, net.
- Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate: De obicei scoteam cam 200.000 euro din acest business, pe an, acum scot cam 100.000 euro.
Dan Chişu: Business-ul este ca ceaiul - trebuie să ştii când să te opreşti din pus zahăr
“Cred că din iunie mi-a fost foarte clar că vom termina anul pe pierdere, de la lună la lună pierderea s-a accentuat şi am tot refăcut estimările în jos”, mărturiseşte Cristina Simion, managerul Edipresse AS România, editorul revistei Elle şi una dintre puţinele companii de presă pe profit în 2008. Deşi viitorul pieţei media locale este destul de incert, scrie Business Standard, bugetarea Edipresse AS pe 2010 prevede o uşoară îmbunătăţire a industriei în parte a doua a anului.
Ce se întâmplă cu presa scrisă când şi liderii intră pe pierdere
Adevărul de seară sărbătoreşte mâine un an de existenţă, scrie Adevărul într-un material amplu. Adevărul de seară are în prezent 30 de ediţii locale şi apare în 48 de oraşe, în peste 530.000 de exemplare pe zi.
„Adevărul de Seară“ împlineşte un an!
Marca auto Porsche şi vedeta TV Mădălin Ionescu, prezentatorul emisiunii Acces direct de pe Antena 1, sunt în centrul noii campanii de promovare a casei de brokeraj X-Trade Brokers, observă Business Standard. Campania casei de brokeraj X-Trade Brokers se ridică la 300.000 de euro.
Pentru derularea campaniei, X-Trade Brokers a ales un parteneriat cu Intact Media, iar promovarea campaniei se face pe posturile TV Antena 1, Antena 3, dar şi pe Realitatea TV şi Money Channel.
Ce au în comun o vedetă TV, un Porsche şi o casă de brokeraj
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roJurnaliştii de la principala agenţie de presă din Italia, Ansa, au declanşat o grevă pentru 48 de ore, relatează AFP, citată de Evenimentul zilei. Angajaţii protestează astfel faţă de concedierile anunţate de conducerea agenţiei, în contextul crizei economice.
Redacţia Ansa, în grevă
Comentarii
Touche ! E o onoare chiar si pt un cetatean francez sa primeasca cheile orasului ! Am o singura rugaminte la dvs pt deplasarea asta : imi trimite primaria bonurile de benzina la esperanto sau facem decontul dupa ceremonie ?
Va multumesc in numele brailenilor, al doamnei Darclee, al lui Panait Istrati si, mai ales, al lui Terente!
NU E FRUMOS SA VA ASCUNDETI DUPA IDENTITATI FALSE SI SA VA BATETI JOC DE UN OM , PE FOND, ONEST, CARE SI-A PERMIS SA FIE VIZIONAR SI IN INTERVIUL DE AZI SI ACUM 30 DE ANI ATUNCI CAND VOI VA-NCALTATI INVERS.
STIMATE DOMNULE CHISU,
NU-I BAGATI IN SEAMA , SUNT FRUSTRATI SI NU STIU SA CITEASCA MESAJELE PE CARE DVS LE TRIMITETI ATAT DE CLAR IN ACEST INTERVIU.
va asteptam sa va reimbracati bundita, sa va puneti cushma pe ceafa si sa veniti sa trageti buhaiu la Gara de Nord ca acum 2 ani, de Revelion la Realitatea.acum ca Teo a plecat puteti factura si onorariul dansei.
@Chisu - Stapane al Tigailor, unde sa-ti trimit IBAN-ul ca sa-mi dai dividendele?