Octavian Popescu, managing director Initiative, într-un interviu acordat WebPR: Predicţiile de creştere substanţiala a publicităţii online vor deveni realitate atunci când va mai creşte gradul de educare al pieţei. Clientii nu cunosc suficient de bine, încă, adevărata valoare a acestui mediu, iar la nivel de conţinut continuă să existe probleme.
Octavian Popescu:
- "Anii anteriori, mulţi clienţi de publicitate au introdus mediul online în planurile lor mai mult la propunerea şi la argumentarea agenţiei. Cât de mult a durat lucrul acesta s-a vazut în 2009: cum s-a răcit un pic contextul, cum au început să dispară bani de la online, ei mergând către TV".
- "Putem să ne uitam la un orizont de timp undeva între 10 şi 15 ani, când online-ul va fi ajuns undeva din urmă televiziunea ca mediul numărul doi al investiţiilor publicitare".
- În privinţa presei scrise: "Nu poţi să iei de bune doar nişte cifre care indică distribuţie-vânzări, respectiv audienţă, fără să analizezi şi conţinutul."
Trecerea revistelor de la Realitatea Caţavencu spre managementul acestora, informaţie publicată ieri, de paginademedia.ro, a fost preluată de Adevărul, Hotnews, Daily Business şi IAA.
CNA a decis să amendeze Antena 3 şi Antena 1 cu câte 5.000 de lei, pentru emisiunile În gura presei din 4 şi 8 octombrie, în care realizatorul programului, Mircea Badea, a folosit un "limbaj injurios", care a încălcat legislaţia audiovizualului privind protecţia minorilor, notează Jurnalul naţional, Evenimentul zilei şi Hotnews.
Badea a făcut mai multe comentarii la adresa unei persoane care i-a trimis sms-uri în direct: „Cu mă-ta aş avea o problemă (...). Dacă era o femeie de bun simţ, n-aducea aşa un bou pe planetă. Da' nu e o femeie de bun simţ, că uite ce-a produs, probabil dimpreună cu tac-tu, dacă, desigur, ştii cine e. Poate că cine ştie? E în continuare şofer de tir în Turcia".
Jurnalul naţional: Dorinţă împlinită: Mircea Badea, amendat de CNA
Evenimentul zilei: Mircea Badea "smulge" 10.000 de lei din buzunarul lui Voiculescu
Hotnews: Antenele 1 si 3, amendate pentru limbajul injurios al lui Mircea Badea
Dacă în Spania unul din zece jurnalişti a fost disponibilizat în ultimul an, în România raportul e mai degraba unul din douăzeci, observă Business Standard. Până la finele anului se aşteaptă ca numărul disponibilizaţilor din industria media să ajungă la circa 1.300-1.500 de persoane, dintr-un total estimat la 22.000-25.000 de angajaţi.
Situaţia se pare că se va agrava după alegerile prezidenţiale, când se aşteaptă închiderea mai multor ziare sau alte disponibilizări masive, spun mai multe asociaţii profesionale din domeniu.
Companiile media româneşti taie 1.300-1.500 de joburi până la finele anului
România a coborât anul acesta în Topul libertăţii presei pe locul 50, după ce în 2008 a ocupat poziţia 47, iar în 2007 locul 42, scriu Adevărul, Evenimentul zilei şi Hotnews. Pe primul loc în clasamentul organizaţie Reporteri fără Frontiere se află, la egalitate, Danemarca, Finlanda, Irlanda, Norvegia şi Suedia.
România a fost depăşită de ţări precum Ghana, Cipru, Macedonia, Namibia şi Guyana. Însă ţara noastră se află înaintea Bulgariei şi Croaţiei. Statele Unite au urcat 20 de locuri, ajungând pe poziţia 20 în numai un an, graţie alegerii preşedintelul Barack Obama.
Adevărul: România, locul 50 în Topul Libertăţii Presei 2009
EVZ: Presa de la noi, la fel de liberă ca anul trecut
Hotnews: România - locul 50 în topul global al libertăţii presei
Postul OTV a primit o amendă de 10.000 de lei pentru mai multe ediţii ale emisiunii Dan Diaconescu direct, în care s-a vorbit despre aditivii alimentari pe care companiile îi folosesc în diverse produse şi efectele acestora asupra sănătăţii, cu focus pe brandurile Unilever şi Nestle. Membrii Consiliului au decis că postul a încalcat legislaţia privind informarea corectă, dreptul la propria imagine şi asigurarea unui al doilea punct de vedere, relatează Hotnews şi Jurnalul naţional.
Hotnews: OTV a fost amendat cu 10.000 de lei pentru dezinformare pe tema aditivilor alimentari
Jurnalul naţional: AMENDĂ: Borş “magic” la OTV - 10.000 de lei porţia
Piaţa românească de radio a avut o creştere artificială, ajungând, în momentul acesta, să includă, doar în Bucureşti, peste 30 de staţii distincte de radio, în condiţiile în care în Paris, un oraş de trei ori mai mare decât Bucureştiul, sunt în jur de 50 de posturi de radio, scrie Business Standard.
Piaţa de radio de la noi îşi va reveni mai greu după criză
Senatul a adoptat Ordonanţa de urgenţă de modificare a Legii audiovizualului, care introduce "reglementări mai flexibile în privinţa publicităţii" pentru televiziuni şi asigură cadrul legal privind trecerea la televiziunea digitală, a declarat Răsvan Popescu, preşedintele CNA, citat de IAA.
Noua Lege a audiovizualului oferă "reglementări mai flexibile în materie de publicitate, care vor permite posturilor venituri suplimentare şi care", speră CNA, se vor reflecta în calitatea programelor.
România are cadrul legal pentru televiziunea digitală
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roCătălin Borozia este, începând de marţi (20 octombrie), noul director artistic al postului de televiziune Realitatea TV, conform oficialilor postului, citaţi de Daily Business. Borozia va gestiona operaţiunile legate de concepul artistic al postului de televiziune şi va coordona toate echipele implicate în procesele de creaţie şi execuţie la nivelul imaginii Realitatea TV, de la graficieni, regizori de emisie, operatori, promo, editori montaj sau directori de imagine.
Catalin Borozia, noul director artistic al Realitatea TV
Trimite un comentariu