Skip to main content

Revista presei media – 28 octombrie

 

Publicitate

negoitaGrupul de presă Ring, controlat de fraţii Negoiţă şi care publică ziarul cu acelaşi nume, a lansat televiziunea online ExpresTV.ro, proiect dezvoltat pentru grup de compania Infinit Solutions, scrie Hotnews. Alexandru David, redactor-şef al ziarului Ring, a declarat pentru Hotnews ExpresTV se vrea a fi un prim pas pe care Ring Media Grup îl face în vederea realizării proiectului Ring TV. Echipa ExpresTV numără 12 jurnalişti, iar investiţia în echipamente tehnice se ridică la circa 100.000 de euro.

Ionuţ Negoiţă, pentru Daily Business: "Dacă tot nu am reuşit pe moment să lansăm televiziunea propriu-zisă, am intrat pe online cu un proiect care se doreşte a fi un pilon de formare pentru cea clasică." Despre proiect scrie şi IAA.

Hotnews: Grupul Ring lansează televiziunea online ExpresTV.ro şi amână proiectul Ring TV pentru sfârşitul lui 2010
Daily Business: Investiţiile în media ale fraţilor Negoiţă, în stand-by: Postul TV se transformă în proiect online

Cristian Petriceanu, fost director al regiei de publicitate Boom Advertising, intrată în insolvenţă anul acesta, colaborează cu grupul local de presă Inform Media pentru crearea unui departament de vânzări în Bucureşti, scrie Wall Street.

Sunt consultant pentru Inform Media, ceea ce înseamnă că de foarte puţin timp lucrez cu ei pentru a organiza un punct de lucru în Bucureşti, în special în ceea ce priveşte vânzarea de publicitate pe site-urile din portofoliul Inform Media către clienţii naţionali”, a declarat Petriceanu, pentru Wall-Street.
Cristi Petriceanu, ex-Netbridge, înfiinţează un departament naţional de vânzări pentru Inform Media

Compania ARBOmedia va lansa oficial, săptămâna viitoare, proiectul ARBOradio, prin care va reprezenta, în exclusivitate, pe piaţa naţională, vânzările de publicitate pentru posturi locale independente de radio, a declarat pentru Hotnews directorul ARBOmedia, Silviu Ispas. Potrivit lui Silviu Ispas, numărul posturilor de radio incluse în reţeaua ARBOradio, la început, este "de ordinul zecilor".
ARBOmedia lansează ARBOradio, serviciu de vânzări de publicitate pentru posturi locale independente de radio

Adevărul publică un articol de media care susţine interesul grupului Adevărul Holding: La sesizarea făcută de Adevărul Holding, Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) a semnalat că două dintre televiziunile trustului Intact (Antena 1 şi Antena 3) au încălcat Codul de Practică în Publicitate prin difuzarea de ştiri şi de anunţuri referitoare la produsele difuzate împreună cu Jurnalul Naţional şi cu Săptămâna Financiară.

Astfel, scrie Adevărul, începând cu luna martie, emisiunile de ştiri de la Antena 1 şi Antena 3, dar şi programele În gura presei şi Revista Presei au promovat agresiv colecţiile de carte şi de CD-uri aferente celor două publicaţii.
Reclamă mascată la Antenele lui Voiculescu

Ringier România a investit câteva zeci de mii de euro în transformarea site-ului unica.ro în portal adresat femeilor, costurile fiind mai reduse decât acţiunile similare din anii trecuţi datorită internalizării mai multor activităţi, a declarat pentru Business Standard Laurenţiu Ciornei, directorul editorial al Diviziei Online.
Costuri reduse pentru relansarea unica.ro

Sanda Nicola va modera opt dezbateri, găzduite de Kanal D, în cadrul campaniei România alege, anunţă Evenimentul zilei. Primul său invitat va fi, azi, de la ora 13.00, Traian Băsescu. Campania România alege are opt ediţii, difuzate în fiecare miercuri şi joi de la ora 13.00, şi îi va avea ca invitaţi pe candidaţii la preşedinţia României.
Sanda Nicola, de vorbă cu preşedintele-candidat

Editura Egmont va lansa, la 1 noiembrie, un număr special al revistei pentru fetiţe şi adolescente Hello Kitty, au anunţat oficialii editurii, citaţi de Daily Business. Primul număr al revistei, care va fi distribuită într-un tiraj iniţial de 20.000 exemplare, va sta pe piaţă 3 luni, urmând ca din aprilie 2010 să aiba distribuţie lunară.
Egmont lansează revista Hello Kitty, cu o investiţie de câteva zeci de mii euro

Tirajele cumulate de ziarele americane s-au redus cu aproximativ 11% în intervalul aprilie-septembrie 2009, faţă de perioada similară a anului trecut, în contextul creşterii preţurilor de copertă şi al abonamentelor, potrivit datelor Audit Bureau of Circulations, citate de Bloomberg şi preluate de Business Standard.
Declinul ziarelor americane s-a accentuat

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus