Interviu cu Mihaela Rădulescu în Jurnalul naţional. În Monaco, lucrează la un roman şi face demersuri pentru a aduce în România un program destinat copiilor cu boli incurabile. A refuzat să-şi pună satelit pentru posturile TV româneşti, dar se află în discuţii pentru emisiuni speciale de sărbători, cu Antena 1. Vedeta a vorbit despre cartea "Nişte răspunsuri", pe care o va lansa în curând, şi a clarificat pentru public relaţia cu fostul său soţ, Elan Schwartzenberg.
Din interviu:
- Am ignorat în ultimele 5 luni orice aberaţie scrisă de tabloide. Întoarsă în ţară, n-am avut încotro, am citit şi am aflat că nu s-a schimbat nimic. Se scrie tot fără pic de bun simţ, fără pic de respect nu numai faţă de cei vizaţi, dar mai ales faţă de cititori.
- Despre relaţia cu fostul soţ: Elan nu mi-a pus condiţii stupide, nu mi-a interzis vreo relaţie post-divorţ şi n-a încercat nici o secundă să mai fim un cuplu. Elan este şi va rămâne tatăl lui Ayan, nimic mai mult în raport cu mine.
- Vine pe TV de sărbători? În principiu, da. Discutăm această posibilitate. Pot confirma doar că e vorba de Antena 1.
- Am refuzat să-mi pun satelit pentru posturile româneşti, aşa că ştiu doar din poveştile altora despre tragedia din televiziuni. E singurul motiv pentru care nu regret dureros retragerea din televiziune.
Mihaela Rădulescu: Elan nu mi-a pus condiţii stupide, nu mi-a interzis vreo relaţie post-divorţ
Bogdan Prăjişteanu, Managing Director Mediaedge:cia, crede că, în patru ani, publicitatea online va reprezenta 10% din totalul pieţei de publicitate din România.
Prăjişteanu, într-un interviu acordat ziarului Financiarul: Procentual vorbind, staţiile generaliste mici şi unele staţii de nişă vor fi destul de afectate. În acelaşi timp, posturile publice par şi ele lovite atât de o scădere masivă a audienţei, cât şi de o scădere a preţului pe punctul de audienţă văndut. TVR 1 va fi probabil cel mai afectat canal TV dintre cele aşa-zise cinci canale mari. (Sursa foto: Financiarul)
Bogdan Prăjişteanu: Televiziunile mari pierd minimum 25% din publicitate în 2009
Ultimele date ale Studiului Naţional de Audienţă (SNA), despre care paginademedia.ro a scris ieri, AICI, sunt prezentate de Adevărul, Business Standard, Hotnews şi Wall Street.
Platforma socială Hi5.com, care de miercuri are afişate datele oficiale de trafic măsurate de SATI, înregistrează peste 800.000 de vizitatori unici pe zi în România, scrie Hotnews. Reţeaua socială, al cărei spaţiu de publicitate este administrat pe plan local de ARBOinteractive, a înregistrat marţi 818.384 de vizitatori unici, de aproape patru ori mai mulţi decât următorul clasat, Cancan.ro.
Hi5.com, cifre-record de audienţă în România: peste 800.000 de vizitatori unici pe zi, conform SATI
Profesioniştii de la bursa de pe Wall Street se declară tot mai optimişti cu privire la evoluţia companiilor de media, înainte de valul de anunţuri ale rezultatelor financiare ale acestora, arată publicaţia AdWeek, citată de Business Standard. “Principalii advertiseri, printre care McDonald’s, Coca-Cola şi Merck, au indicat, în ultima săptămână, că este posibil să înregistreze o creştere a cheltuielilor de publicitate”, a explicat Michael Morris, analist UBS.
Wall Street vede pozitiv evoluţia media
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roServiciul financiar Visa şi-a prelungit contractul de sponsorizare al Jocurilor Olimpice până în 2020, competiţie care stă sub numele acestui brand din 1986, potrivit Brandrepublic.com, citat de Daily Business.
Visa rămâne sponsorul JO până în 2020
Comentarii