Deşi este în plină dezvoltare şi atrage din ce în ce mai mulţi clienţi, mediul online din România nu îşi „adjudecă“ mai mult de 3% din totalul investiţiilor în reclamă, analizează Adevărul. Pentru a ajunge cel mai căutat mediu de promovare, internetul trebuie să lupte cu o anomalie specific românească: supremaţia publicităţii TV.
„Regina“ publicităţii de la noi rămâne televiziunea, care a avut aproximativ 65% din piaţă. Aceasta a fost urmată de ziare şi reviste, ce au însumat 15%, radio (10%) şi outdoor (7%).
Cu câteva zile înainte de lansarea licitaţiei pentru TV, Ministerul Turismului a mai lansat o selecţie de oferte pentru programul Turist în România, dar de data aceasta pe panouri, mai scrie Adevărul. Campania, finanţată din fondurile ministerului condus de Elena Udrea, va beneficia de un buget estimat la 100.000 de euro şi va fi derulată în perioada 10 noiembrie - 20 decembrie. (Foto: EVZ)
"Turist în România", licitaţie şi pentru panotaj
Piaţa românească de media va scădea anul acesta cu aproximativ 40% faţă de valoarea de 590 milioane euro înregistrată în 2008, estimează Ileana Tomescu, managing director Brand Connection, agenţie de media parte din grupul Lowe.
“Cu puţin optimism aş putea spune chiar că am depăşit curba inferioară a declinului şi ne apropiem de o mult râvnita stabilizare. În trimestrul al II-lea al lui 2009 am sesizat o inviorare vizibilă a pieţei”, spune Ileana Tomescu, precizând că nu se aşteaptă ca ascensiunea pe piaţa de publicitate să înceapă mai devreme de a doua jumătate a lui 2010.
Brand Connection: Piaţa de media în 2009 va fi de 350 mil. euro, în scădere cu 40%
Piaţa de cinematografie este însă una dintre puţinele industrii care raportează, chiar şi pentru 2009, estimări pozitive şi creşteri pe toate segmentele, scrie Business Standard. Specialiştii din domeniu estimează pentru 2009 o creştere de 30-33% faţă de anul precedent pentru ansamblul pieţei - exprimat, în cifre, undeva la 16 mil. euro.
Cinema: piaţa, preţul biletelor şi numărul de spectatori cresc în ciuda crizei
Trilulilu, primul site românesc de partajare de fişiere video, a lansat secţiunea Canale, destinată celor interesaţi de distribuţia conţinutului video online şi de monetizarea acestuia prin publicitate video, relatează Business Standard.
Secţiunea debutează cu trei canale cu conţinut video profesional, dezvoltate în parteneriate individuale cu site-ul Realitatea.Net (realitatea.trilulilu.ro), televiziunea online HappyFish (happyfish.trilulilu.ro) şi PORT.ro (trailere.trilulilu.ro).
Trei site-uri româneşti şi-au lansat canale pe Trilulilu
Adrian Fetecău se întoarce pe sticlă, la Prima TV, fără colegii de la Vouă alături de care a făcut carieră din '82 încoace, notează Jurnalul naţional. "Fete de măritat" este un proiect individual, realizat "în maniera în care vreau eu să fac umor!", fără obscenităţi şi strâmbături.
"E vorba despre un proiect individual de-al meu, după mintea şi asemănarea mea. «Vouă» a fost un proiect care mi-a marcat existenţa, dar am considerat că atunci când e vorba despre seriale, despre sitcomuri, e greu de prins un grup întreg", spune fondatorul grupului Vouă.
Adrian Fetecău, fără "Vouă" la Prima TV
Actorii din serialul „Efect 30” - care o va avea ca protagonistă pe Andreea Raicu - au terminat ieri filmările la lungmetrajul care urmează să fie difuzat, începând de pe 25 octombrie, de la ora 22.00, de postul de televiziune Prima TV, anunţă Evenimentul zilei.
Daniela Nane, editor în seria „Efect 30”
Wallace Souza, vedeta braziliană de televiziune acuzată că a comandat mai multe crime pentru a-şi spori audienţa emisiunii pe care o realiza, a dispărut, fiind căutat de forţele de ordine. Souza a fugit imediat ce a aflat că pe numele său a fost emis un mandat de arestare, relatează AFP, citat de Hotnews. Faptul că ajungea mereu înaintea politiştilor a atras atenţia anchetatorilor, care au declanşat o investigaţie.
Mai mult martori au declarat că Souza (fost deputat) nu a ezitat să comande crime pentru a-şi credibiliza discursul politic axat pe securitatea socială şi pentru a-şi creşte audienţa emisiunii pe care o realiza.
VIDEO Crimă pentru rating: O vedetă braziliană de televiziune este acuzată că a comandat mai multe asasinate pentru a-şi spori audienţa
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roMiliardarul israelian Haim Saban este în negocieri cu guvernul din Qatar pentru achiziţionarea a 50% din televiziunea Al Jazeera, scrie ziarul egiptean al-Mesryoon, citat de ynetnews.com şi preluat de Daily Business.
Un om de afaceri israelian intenţionează să cumpere 50% din televiziunea Al Jazeera
Trimite un comentariu