Maria Ţoghină, directorul Radioului public, pentru Hotnews, despre trecerea arhivei radio în format digital: "Până acum am investit un milion şi jumătate de euro. Este vorba de investiţia pe primii doi ani. Pe următorii cinci ani mai avem un milion şi jumătate de euro luaţi în calcul."
Arhiva radio este impresionantă. Cuprinde, printre altele:
- 12.276 discuri marcă de ebonită (dintre care cel mai vechi datează din 1913 şi redă vocea Elenei Văcărescu recitând Testament, de Ienăchiţă Văcărescu)
- 37.000 discuri vinil
- 15.000 CD-uri
- 293.336 benzi muzicale
- 102.737 benzi vorbite
Vocea lui Nicolae Iorga este pe primul document digitalizat. Îl găsiţi AICI. Despre digitalizarea arhivei Radio scrie şi Business Standard.
Maria Ţoghină, preşedinte SRR: Fonoteca de Aur va putea fi accesată peste patru ani
Alina Sîmpetru, ex Managing Director la TBWA, a explicat pentru IAA.ro de ce a plecat din agenţia pe care o conducea şi care sunt planurile ei de viitor: “A fost o decizie personală, una care ţine de cum văd eu profesionalismul şi răspunderea pentru lucrurile şi relaţiile pe care ni le asumăm. (...) După zece ani de D'Arcy, unul de Merlin şi patru de TBWA Merlin, începusem să mă gândesc dacă nu e timpul să îmi dau şansa de a face şi altceva decât publicitate sau măcar un alt fel de publicitate.”
Ce va face? “Mi-am dat termen un an de zile să accept un nou angajament pe termen lung. Dacă asta va fi pentru o carieră în consultanţă, pentru un nou job de management sau pentru un domeniu cu totul diferit rămâne de văzut.”
Sîmpetru: Începusem să mă gândesc dacă nu e timpul să îmi dau şansa de a face şi altceva decât publicitate
Mircea Badea a scris pe blogul său că “este suspect” de gripă porcină. Realizatorul Antenei 1 povesteşte că a mers la spital şi a făcut analize, fiind în aşteptarea rezultatelor, astfel că În gura presei şi-a luat o pauză de o zi. Ştirea este prezentă în Cotidianul, Jurnalul naţional şi Hotnews.
Mona Opran, managing director al Saatchi & Saatchi, pentru Wall Street: „După inflaţia de promoţii de anul acesta, menite să dea rezultate pe termen scurt şi să păstreze cotele de piaţă, 2010 va marca o reîntoarcere la comunicarea de brand”.
“Anul viitor sper că ne întoarcem la branduri. Va conta nu doar promoţia, ci şi promisiunea pe care ţi-o dă brandul respectiv. Pentru că, OK, te duci cu preţul în jos, dar la un moment dat n-o să rişti să dai mâncare ciudată copilului tău, n-o să rişti să te urci într-o maşină nesigură. Există un punct în care preţul n-o să mai conteze atât de mult şi atunci o să vina ca un adaos brandul, puterea brandului”.
Grupul Saatchi cochetează cu o reorganizare, pe criteriul “gânditori-implementatori”
Basis&Basis, liderul pieţei de produse promoţionale din Grecia, a intrat şi pe piaţa românească, în urma unei investiţii totale de peste 800.000 de euro, a anunţat compania, citată de Daily Business. În primă fază, extinderea la nivel local a constat în echiparea completă a cinci posturi de lucru, urmând ca în perioada următoare compania să deschidă puncte de lucru şi în principalele oraşe din ţară.
Grecii de la Basis&Basis au intrat în Romania cu 800.000 euro
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roPotrivit rezultatelor financiare din cel de-al treilea trimestru al acestui an, giganţii din domeniul publicităţii au înregistrat scăderi mai moderate faţă de trimestrul al doilea. Conglomeratele Omnicom, Interpublic, WPP şi Publicis şi-au prezentat recent datele financiare trimestriale. Nu au fost înregistrate creşteri, dar analiştii devin optimişti, notează Adevărul.
Grupurile de comunicare semnalează finalul crizei
Trimite un comentariu