Skip to main content

EXCLUSIV: Attica Media închide revista Maxim şi preia licenţa Men’s Health

 

maxim-bunaCompania Attica Media a decis să închidă revista Maxim. Ultimul număr al publicaţiei este cel din luna decembrie. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, închiderea Maxim este dictată de contextul economic.

Publicitate

Publisherul Attica închide Maxim, dar îşi completează portofoliul cu un alt titlu pentru bărbaţi: Men’s Health (la care Burda România a renunţat în urmă cu o lună). Attica va prelua licenţa titlului internaţional, pe care va începe să îl editeze din primăvară.

Directorul general Attica Media, Răzvan Roşu, nu a comentat informaţiile paginademedia.ro. “Voi veni săptămâna viitoare cu informaţii oficiale”, a spus el.

Conform informaţiilor BRAT, Maxim a avut vânzări medii pe ediţie de 3.800 de exemplare pe ediţie în perioada ianuarie-septembrie 2009. În aceeaşi perioadă, Men’s Health a vândut, în medie, aproape 8.500 de exemplare.

Attica Media mai deţine, pe piaţa românească, titlurile Playboy şi InStyle.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Aurica Aurica
    sunt o mana de reviste pt barbati si astea neprofitabile...
  • Paulian Paulian
    Domnule Florin, ,,Men's Health" nu e pentru ei pe care îi plictiseşte!
  • Florin Florin
    Mie imi placea maxim.men's health...hmm...ma cam plictiseste.
  • Ioana Ioana
    E de inteles ca s-a inchis Maxim la nivelul asta de copii vandute.Oare urmeaza InStyle, avand in vedere ca in luna iunie au vandut 4.451 de exemplare?
  • Paulian Paulian
    Să fie într-un ceas bun!

Trimite un comentariu

sus