Am pregătit încă un an de criză. Publicitatea îşi va reveni cât de cât în 2011, au spus managerii Ringier România azi dimineaţă, la întâlnirea anuală cu angajaţii.
Ringier România nu este de vânzare, au afirmat managerii. Argumentul: De obicei, o companie nu se vinde pe timp de criză, preţul obţinut ar fi mult prea mic faţă de o perioadă normală.
A fost o întâlnire care, potrivit surselor paginademedia.ro, a adus în faţa angajaţilor manageri “realişti”, “nici optimişti, dar nici cu previziuni catastrofale.”
Nu închidem nimic, nu dăm afară pe nimeni, a spus încă de la început directorul general Marius Hagger (foto), în contextul mişcărilor de la Realitatea Caţavencu, unde Business Standard şi Cotidianul sunt pe picior de închidere. Totuşi, în condiţiile de criză, “nu se pot da garanţii”.
Alte idei din întâlnirea de la World Trade Center:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
- Vor mai fi reduceri de cheltuieli, dar nu la nivelul reducerii salariilor. “Nici mie nu mi-ar conveni să îmi scadă salariul cu 20%”, a spus Marius Hagger.
- Anul acesta nu se vor da prime de Crăciun. Nu este o decizie oportună, în condiţiile în care compania mamă din Elveţia se împrumută de la bănci pentru a susţine afacerea.
- Decizia privind trecerea Evenimentului zilei la format mic este, deocamdată amânată. Dacă s-ar întâmpla, nu ar fi nicio tragedie: există titluri de referinţă la nivel internaţional care apar pe format mic, a justificat managementul.
- Conceptele editoriale are publicaţiilor Evenimentul zilei şi Capital vor fi regândite, proces care se discută împreună cu redacţiile.
- Piaţa de publicitate în presa scrisă a scăzut cu 60%, ceea ce a afectat şi încasările Ringier.
Comentarii