Bogdan Ştefănescu, directorul de publicitate al Cancan, a decis să plece de la cotidianul tabloid. El va fi, de la 1 februarie, director de vânzări la International Sport Management – ISM, companie care se ocupă de reclamele pe stadioane.
De ce a plecat de la Cancan? Bogdan Ştefănescu, pentru paginademedia.ro:
“A fost o nepotrivire de caracter, vorbesc din punct de vedere al business-ului, nu din punct de vedere personal, între mine şi directorul general Lucian Romaşcanu”.
Din echipa de vânzări a Cancan va mai pleca la ISM, împreună cu Bogdan Ştefănescu şi Alexandru Constantin (Senior Sales Manager).
Bogdan Ştefănescu (37 de ani) lucrează în publicitate şi vânzări de aproape 20 de ani. A început la Nine O’Clock, în 1991, unde a fost Sales Executiv şi apoi Director de vânzări.
A urmat:
- Rom-KU – media planner
- Guvernul României – consilier guvernamental în Departamentul pentru Relaţiile cu românii de peste hotare în vremea preşedintelui Emil Constantinescu.
- După 2000, a intrat în echipa B1 TV, unde a stat doi ani.
- În 2004, a intrat în Publimedia (divizia de publishing a MediaPro), ca Sales Manager
- În 2007, a plecat în grupul Realitatea Caţavencu, ca Senior Sales Manager. Unul dintre produsele de care s-a ocupat a fost Money Express.
- La începutul lui 2009 a venit pe poziţia de Director vânzări Cancan şi Ciao.
ISM, pe stadioane de 18 ani
Înfiinţată în anul 1992, compania International Sport Management are ca principal obiect de activitate publicitatea în fotbal, în special expunerea de panouri publicitare la meciurile de fotbal transmise în direct pe posturile de televiziune.
Compania deţine:
- echipă de 20 oameni
- 240 metri liniari de panouri publicitare tip LED
- 800 metri liniari de panouri publicitare rotative
- 360 metri liniari de panori publicitare fixe
- atelier de producţie propriu a materialelor publicitare
- 4 camioane pentru transport
Acţionarii ISM sunt Daniel Ciutaru şi Radu Berechet.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii