Multe glume difuzate la radio şi la TV sunt la limita decenţei şi îi pun pe cei păcăliţi în situaţii dificile sau umilitoare. Autocenzura autorilor de farse este singura modalitate de a înfrâna excesele şi de a evita efectele nocive ale păcălelilor, scrie Adevărul într-o analiză a farselor care se fac în audiovizualul românesc.
„În funcţie de tema aleasă, farsele pot aduce o persoană în stare de şoc sau pot determina reacţii ce conduc la consecinţe nefaste, dacă farsa durează mai mult decât este necesar sau e tolerat de către subiect şi dacă nu există o supraveghere specializată", spune psihologul Jeni Chiriac.
Publicaţia online www.ziuaveche.ro, creată de fosta echipă a ziarului Ziua, va apărea în fiecare vineri şi în ediţie de print, împreună cu cotidianul Puterea, relatează Wall-Street şi Daily Business. Săptămânalul va putea fi achiziţionat din reteua de distribuţie a presei împreună cu cotidianul Puterea, la preţul de 0.95 ron/bucată. Cu un profil al cititorului care face parte din segmentul de vârstă 35-45 de ani şi intenţia de extindere către segmentul 25-35 de ani, noua publicaţie este finanţată din resursele echipei redacţionale.
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a votat o Decizie care stabileşte condiţiile de acordare, modificare şi prelungire a valabilităţii licenţelor audiovizuale, scrie Financiarul. Totodată, CNA a decis ca posturile de radio să nu poată aloca un spaţiu de publicitate mai mare de 25% din durata totală a programelor difuzate. Până în prezent posturile de radio nu aveau limite în privinţa difuzării publicităţii.
CNA: Publicitatea radio, maxim 25% din durata totală a programelor difuzate
Monopoly Media a lansat o nouă reţea de televiziune, dedicată studenţilor, scrie Money.ro. Zoom HI va difuza, prin cele 76 de ecrane amplasate în centrele universitare din Bucureşti, Cluj şi Oradea o serie de programe speciale pentru cei aflaţi pe băncile facultăţilor. Zoom HI este cea mai nouă reţea lansată în România de Monopoly Media, companie din cadrul grupului Realitatea-Caţavencu ce administrează reţelele de televiziune de la metrou, hypermaketuri şi alte spaţii publice.
Monopoly Media a lansat reţeaua de televiziune Zoom HI, dedicată studenţilor
Piaţa autohtonă a publicităţii online va creşte în 2010 cu peste 15%, fiind voci care afirmă că se aşteaptă chiar dublarea volumului din 2009, până la nivelul de 30 de milioane de euro. Din aceasta, reţelele sociale îşi vor adjudeca două-trei milioane de euro. Lideri la audienţă în mediul online, reţelele sociale precum Hi5, Facebook şi Neogen caută acum să transforme milioanele de utilizatori în milioane de euro, scrie Financiarul într-o analiză dedicată pieţei de publicitate online din România.
Creştere de peste 15% a pieţei advertisingului onlineTot mai multe companii prezente pe piaţa locală fac primii păşi către comunicarea prin reţelele sociale precum Facebook, Twitter ori HI5. Deşi specialiştii în marketing vorbesc adesea despre această promovare, se ştiu prea puţine despre ce aduce succesul în interacţiunea cu consumatorul. Un lucru este însă sigur: online-ul vinde, dar companiile nu măsoară întotdeauna rezultatele şi uneori acest mod de promovare este utilizat doar pentru vizibilitate, scrie Wall-Street. "Între primele zece companii cu cea mai mare vizibilitate în social media nu există o companie importantă locală”, a remarcat Marius Ghenea, preşedintele grupului Fit Distribution, în cadrul conferinţei realizate de revista Biz. Pe primele locuri în clasament se află Vodafone, Microsoft, LG, BCR şi Orange.
Ce îţi aduce succes în social media? O idee bună, o echipă dedicată şi timpul petrecut în discuţii cu utilizatorii
Mii de ziare din întreaga lume vor celebra luni, 3 mai, Ziua Mondială a Libertăţii Presei, publicând editoriale şi materiale de promovare a libertăţii presei, preluate de la World Association of Newspapers and News Publishers (WAN-IFRA), informează Mediafax, care citează un comunicat al instituţiei.
Ziua Mondială a Libertăţii Presei, sărbătorită pe 3 mai
Google este, pentru al patrulea an consecutiv, cel mai puternic brand din lume, cu o valoare estimată la 114 miliarde de dolari, notează Financiarul şi Wall-Street, care citează date ale celei de-a cincea ediţii a BrandZ Top 100 „Cele mai valoroase branduri globale din 2010” al companiei de cercetare Millward Brown. Valoarea companiilor prezente în top 100 pe 2010 totalizează 2,04 trilioane de dolari, în creştere cu 40% faţă de valoarea cumulată din 2006. Potrivit Millward Brown, în cei cinci ani de ediţie companiile de tehnologie au experimentat cea mai rapidă creştere a valorii brandului, exemplul fiind primele patru poziţii din clasament: Google, IBM, Apple şi Microsoft.
Contul de comunicare al Schneider Electric România, companie specializată în managementul energiei, va fi administrat de agenţia Lowe PR, selectată în urma unei licitaţii la care au participat şase agenţii de relaţii publice, potrivit unui comunicat de presă, scrie HotNews.
Pe scurt: Contul Schneider Electric - la Lowe PR
Agenţia de lobby şi public affairs Point Public Affairs a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 1 milion de lei (235.000 euro), potrivit Laurei Florea, managing partner. Printre clienţii agenţiei se numără A&D Pharma, Romtelecom, Ursus şi Colegiul Farmaciştilor din România. De curand, agenţia a câştigat licitaţia pentru contul de CSR al Petrom, la care a participat împreună cu GMP Advertising, GMP PR şi Webstyler (la gestionarea contului vor participa şi agenţiile grupului BBDO), scrie Wall-Street.
Point Public Affairs a facturat de 1 mil. lei în 2009
Viacom, propietarul MTV Networks şi al studioului de film Paramount Pictures, a anunţat un profit trimestrial de 245 milioane de dolari, în creştere cu 38% faţă de acceaşi perioadă a anului trecut, scrie Daily Business, care citează Bloomberg. Costurile operaţionale au fost reduse cu 227 milioane de dolari, în timp ce veniturile au scăzut cu 4,1% până la 2,79 miliarde dolari.
Profitul Viacom a crescut cu 38% în T1, după reducerea costurilor operaţionale
Interpublic, grupul de comunicare care deţine Lowe, McCann Erickson, Universal McCann şi Iniţiative, a afişat pierderi de 70,3 milioane de dolari în primul trimestrul al anului, rezultate totuşi mai bune decât cele din aceeaşi perioadă a anului trecut, notează Daily Business, care citează Brandrepublic.com.
Interpublic a afişat pierderi nete de peste 70 mil. $ în T1
Universitatea din Bucureşti oferă titlul de Doctor Honoris Causa profesorului Elihu Katz. Evenimentul va avea loc marţi, 4 mai, ora 10:00, în Sala Senatului, Palatul Facultăţii de Drept. În aceiaşi zi, de la ora 16:00, profesorul Elihu Katz va susţineo conferinţă publică cu tema ”Sfârşitul televiziunii? De la teoriile influenţei la media events”, în sala Stoicescu, de la Palatul Facultăţii de Drept, informează IAA.ro.
Universitatea din Bucureşti oferă titlul de Doctor Honoris Causa profesorului Elihu Katz
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roApropo Media lansează oficial www.intrefete.ro, un site pentru femei, cu informaţii din fashion, beauty, sănătate, carieră, cât şi din alte domenii conexe, scrie Mediafax, care citează un comunicat al companiei.
Apropo Media lansează ÎntreFete.ro
Trimite un comentariu