Preşedintele TVR, Andi Lăzescu, îşi completează echipa de consilieri. Jurnalista Larisa Ghiţulescu (ex Money Express) este noul consilier pe comunicare corporate al preşedintelui TVR.
Echipa nouă de consilieri îi mai include pe Anca Gheorghe, Mona Dîrţu (fost redactor şef Money Express) şi Dan Radu.
Larisa Ghiţulescu (33 de ani) este specializată în scriitura despre media, publicitate şi comunicare. Câteva repere din CV:
- Absolventă a Facultăţii de Jurnaism şi Ştiinţele Comunicării - FJSC.
- A început în media ca reporter colaborator la Departamentul Divertisment din TVR 1, unde a lucrat trei ani.
- La începutul anilor 2000, a intrat în presa de business în limba engleză, la In Review şi Business Review, editate de BMG – Business Media Group.
- După o perioadă la revista Advertising Maker, iese din presă în 2003 şi timp de doi ani, lucrează în comunicare.
- 2005 – editor al secţiunii Media & Marketing la Business Magazin
- 2006 – 2010 – Perioada Realitatea Caţavencu. Mai întîi ca editor al AdRating (clasament al agenţiilor de publicitate), apoi ca senior editor la Money Express.
Citeşte şi:
- Andi Lăzescu îşi completează echipa din TVR cu un vechi colaborator: Mona Dîrţu, ex Money Express
- Încă un consilier pentru Alexandru Lăzescu – Dan Radu
- Anca Gheorghe se întoarce în TVR şi va fi consilier al lui Andi Lăzescu
Comentarii
Bafta micuta mea Larisa.
Sper sa ajung sa te revad intr-o zi.
Vali B.
ps - crezi ca intre business-ul de media si publicititate, pe de-o parte, si comunicare, pe de alta parte, poti sa pui semnul egal?... mai studiaza vreo 10 ani, poate descoperi ca nu e chiar asa :)
parca larisa ghitulescu e acea "jurnalista" care isi baza articolele si dezvaluirile senzationale pe "surse care nu pot fi citate", inducand-si astfel in eroare cititorii. in aceste conditii, draga larisa, mi se pare absolut firesc sa visezi la un CNA al online-ului:) iti uram succesuri!
Si totusi: astept momentul in care un watchdog al online-ului - asa cum e CNA-ul pt televiziuni - ii va obliga pe proprietarii de situri sa posteze doar comentariile acelora care si le asuma. Si a caror identitate sa poata fi verificata in prealabil. Numai asa gradul de toxicitate va fi redus, dezbaterea - cu argumente si informatii verificate - va fi interesanta, iar presa online mai credibila.
Am fost dintotdeauna curajoasa si mi-am asumat fara ezitare opiniile si faptele. Voi face niste precizari la comentariile de mai sus, precizari care nu se bazeaza pe opinii, ci pe fapte. Simt ca e important sa le separ, chiar si intr-un comentariu :))
- In cei 13 ani de cand sint in media am ajuns sa cunosc destul de multi oameni. Nu e trust important din tara asta in care sa nu stiu pe cineva din structura de management sau actionariat. Faptul ca am studiat zece ani businessul de media si de publicitate (comunicare, pe scurt) este singura mea "pila".
- Nu sint prietena cu Mona "de pe vremea cand eram la Business Magazin": nu am petrecut week-enduri si nu facem vacante impreuna. Nu ne facem confesiuni din viata privata. Ne respectam reciproc profesional, avem valori comune, iar asta ne apropie. In plus, o cunosc pe Mona din 1997. Business Magazin s-a lansat in 2004. Redactor-sef era, atunci, Laurentiu Ispir, ex Ziarul Financiar. Decizia venirii mele la Business Magazin - ideea lui Ionut Ancutescu, care acum e la Forbes - i-a apartinut lui Laurentiu. Le multumesc lui Ionut si lui Laurentiu si acum pentru ca, datorita lor, am revenit in presa intr-o perioada in care nu mai credeam in ea.
- Mona este unul dintre putinii profesionisti din presa cu valori sanatoase. Are coloana vertebrala si, daca e cazul, se lupta cu departamentul de vanzari si managementul - uneori tentat sa influenteze actul editorial pe fondul contractelor de publicitate - pentru aceste valori. Modelul de presa la care se raporteaza e unul international, ceea ce nu poate sa fie decat un lucru bun pentru evolutia presei romanesti.
- Pe vremea cand colaboram cu TVR, in studentie, producatorul cu care lucram - singurul de altfel - era femeie :) In TVR am ajuns, atunci, in urma unui anunt afisat la avizierul facultatii. Se cautau studenti pentru colaborare. Am avut noroc sa sun printre primii. Si sa fiu dispusa sa lucrez pentru o perioada fara sa fiu platita mai deloc. Scopul meu, ca student in jurnalism si comunicare, era sa capat acces la o structura media, la profesionisti de la care pot fura meserie. Peisajul media nu era atat de diversificat ca acum, m-am considerat - si ma consider si acum - o norocoasa ca ucenicia mi-am facut-o la TVR. M-a ajutat enorm ulterior.
- Matizul meu nu e rablagit :)
p.s. off-topic: le multumesc tuturor celor care au dat telefoane, sms-uri, like-uri pe facebook, etc.
p.s.s. bona care are grija de copilul meu imi zice mereu: "Doamna, sa stiti ca Dumnezeu lucreaza si aranjeaza mereu lucrurile pentru oamenii pe care ii iubeste, chiar daca ii incearca".
p.s.s.s. bafta, petrobae si asculta la citatul de mai sus... stii tu :)
am ramas cu gura cascata cand am aflat ca mona va fi consilier pe stiri de business. mona nu stie nici ce e aia, nici cu ce se mananca. e un editor bunicel care stie sa dea ochii peste cap. larisa e ok ca jurnalist pe media - conectata etc -, dar nu are experienta in comunicare deloc, iar la un concurs pe bune nici nu ii trecea cv-ul de selectie pentru jobul asta. oricum, noi comentam, dar ele s-au insurubat bine mersi in tvr.
ps. oricum, larisa se intoarce in glorie in locul de unde a plecat pentru ca nu a vrut sa petreaca o noapte de placere cu un producator tvr in urma cu mai multi ani. e bine de ea daca acum n-a mai fost nevoie de asta...