 
													Debut cu emoţii pentru reality-show-ul Trădătorii, prezentat de Ana Ularu. Emisiunea a avut sute de mii de telespectatori, însă a câştigat doar pe publicul comercial. La nivel naţional şi în mediul urban, liderul a fost Antena 1.
Potrivit datelor comunicate de postul Pro TV, „Trădătorii” a fost lider de audienţă în intervalul 21:33 – 23:09, pe publicul cu vârsta între 21 şi 54 de ani din mediul urban, cu 5,1 puncte de rating şi 19% cotă de piaţă.
„Emisiunea a fost lider de audienţă aseară, în intervalul 21:33 – 23:09, în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD”, a transmis Pro TV în comunicat, citând datele oficiale ale Kantar Media.
Amintim şi că înainte de Trădătorii a fost serialul de comedie Las Fierbinţi care a fost lider de audienţă fără drept de apel. La nivel naţional, serialul de comedie a avut peste 1,3 milioane de telespectatori, în timp ce Antena 1, de pe poziţia secundă, avea 963.000 de privitori, iar Kanal D, 820.000 de persoane.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV pe intervalul show-ului Trădătorii:
NAŢIONAL. Pe publicul naţional, cifrele arată un alt clasament: Antena 1 a fost pe primul loc, cu o medie de peste 971.000 de persoane (5,6 rating şi 17,7 share). Postul a avut pe interval serialul românesc al Ruxandrei Ion, Ana, mi-ai fost scrisă în ADN.
URBAN. În mediul urban, Antena 1 s-a menţinut tot pe primul loc, cu 474.000 de telespectatori (4,8 rating / 15,3 share), urmată de Pro TV, cu 416.000 (4,2 rating / 13,4 share).
COMERCIAL URBAN 21-54 ANI. Pro TV a câştigat publicul tânăr. Postul a avut o medie de 255.000 de persoane (5,5 rating şi 21,6 share). În acelaşi timp, pe Antena 1 erau 184.000 de persoane (3,9 rating şi 15,6 share).
Debut cu eliminări neaşteptate
„Aici ne luăm la revedere, o să vă rog să părăsiţi imediat castelul!”, le-a spus Ana Ularu, game master-ul emisiunii.
Tot ea şi-a ales şi cei trei trădători ai competiţiei: Alexa Vangu, Ionel Tămaş şi Radu Bănceanu. „Am emoţii cu prima crimă, cred că trebuie să fim foarte strategici”, a declarat Alexa în ediţia de joi.După primul joc, echipa a reuşit să adune 12.500 de euro pentru răsplata finală.
Formatul, pe scurt:
- 24 de concurenti merg in castel unde trec prin diverse misiuni. Toti intra in castel ca The Faithful/Cei corecti, iar o parte dintre ei (alesi de gazda emisiunii in secret) sunt The Traitors/Trădătorii. Trădătorii se intalnesc si uneltesc astfel incat sa ii elimine pe cei Faithful.
- concurentii trebuie sa gaseasca si sa ii elimine pe cei "trădători"
- la mesele rotunde, jucatorii voteaza pe cine sa elimine, cine este suspect ca este "Trădator" si abia cand este eliminat, concurentul va spune care ii este "afilierea": Trădator sau Drept.
- daca la final cei Corecti ii elimina pe toti Trădatorii, isi impart banii intre ei. La fel daca cei (sau cel ramas) este de partea Trădatorilor.
Audienţa posturilor TV de joi, 30 octombrie, pe intervalul emisiunii Trădătorii (21.30 - 23.10), la nivel NAŢIONAL:
- 
Antena 1 - 971.000 (5,6 rtg, 17,7 share)
 
- 
Kanal D - 740.000 (4,2 rtg, 13,5 share)
 
- 
Pro TV - 662.000
 
- 
Happy Channel - 310.000
 
- Digi Sport 1 - 261.000
Audienţa posturilor TV de joi, 30 octombrie, pe intervalul emisiunii Trădătorii (21.30 - 23.10), în mediul URBAN:
- 
Antena 1 - 474.000 (4,8 rtg, 15,3 share)
 
- 
Pro TV - 416.000 (4,2 rtg, 13,4 share)
 
- 
Kanal D - 340.000
 
- 
Digi Sport 1 - 167.000
 
- Happy Channel - 155.000
Audienţa posturilor TV de joi, 30 octombrie, pe intervalul emisiunii Trădătorii (21.30 - 23.10), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ANI:
- 
Pro TV - 321.000 (5,1 rtg, 19 share)
 
- 
Antena 1 - 300.000 (4,8 rtg, 17,8 share)
 
- 
Kanal D - 190.000
 
- 
Pro Cinema - 76.000
 
- Digi Sport - 70.000








 
										 
										 
										