În intervalul aprilie-iunie 2010 s-au vândut, zilnic, cu 134.700 mai puţine ziare decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit ultimelor rezultate BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor).
Cea mai mare scădere, de 44 de mii de exemplare, a venit de la Libertatea. Cu toate acestea, tabloidul şi-a menţinut locul doi la vânzări (148.400), după Click (207.400 exemplare vândute).
Faţă de perioada aprilie-iunie 2009, singurele ziare care au înregistrat o creştere a vânzărilor au fost Adevarul (+7.500 exemplare) şi Financiarul (+5.000 exemplare).
Vânzările medii zilnice ale ziarelor în perioada aprilie - iunie 2010, comparativ cu anul trecut:
apr.-iun. 2009 | apr.-iun. 2010 | Diferenta | |
---|---|---|---|
Click | 222.300 | 207.400 | -14.900 |
Libertatea | 192.400 | 148.400 | -44.000 |
Adevarul | 109.200 | 11.6700 | +7.500 |
Jurnalul National | 73.800 | 66.200 | -7.600 |
Cancan | 81.500 | 58.500 | -23.000 |
Gazeta Sporturilor | 66.400 | 42.400 | -24.000 |
Romania Libera | 47.100 | 42.400 | -4.700 |
PRO Sport | 43.800 | 33.200 | -10.600 |
Evenimentul Zilei | 34.700 | 22.500 | -12.200 |
Gandul | 15.200 | 13.200 | -2.000 |
Ziarul Financiar | 16.500 | 12.300 | -4.200 |
Financiarul | 4.000 | 9.000 | +5.000 |
Sursa: BRAT
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii