Cabliştii nu ar trebui să mai fie obligaţi să transmită posturi de manele. Aşa au explicat CNA schimbarea regulii "must carry" care prevede ce posturi TV trebuie difuzate în mod obligatoriu, în funcţie de audienţă. În sistemul actual, spun ei, cabliştii sunt obligaţi să retransmită Mynele TV şi Taraf TV, posturi "care nu satisfac interesul superior al publicului."
Publicitate Raluca Turcan, preşedintele Comisiei de Cultură a Camerei Deputaţilor, a declarat că parlamentarii nu îşi propun "să dea o lovitură economică televiziunilor private", prin scoaterea lor din "must carry", întrucât s-ar putea ajunge la "distorsionarea liberei concurenţe" pe piaţa de cablu, relatează Mediafax. În urma discuţiilor, Turcan a spus că nu s-a conturat un punct de vedere final în privinţa modificării regulii "must carry", precizând însă că acest principiu nu va fi exclus din Legea audiovizualului.
CNA vrea să elimine posturile de manele din grilele cabliştilor, dar nu şi regula "must carry"
Preşedintele Traian Băsescu, liderul PSD, Victor Ponta, liderul PNL, Crin Antonescu, şi omul de afaceri Dinu Patriciu au fost premiaţi, marţi seară, la Balul Academiei Caţavencu, care a avut loc la The Ark din Capitală, scrie Mediafax. În jurul orei 20.30, pe scenă a urcat Ioan T. Morar, amfitrionul evenimentului. În aplauzele celor prezenţi, Morar a anunţat şi titulatura balului - "Ieşi afară criză ordinară!" -, moment urmat de un imn al crizei.
Traian Băsescu, Victor Ponta şi Crin Antonescu, premiaţi la Balul Academiei Caţavencu
Un proiect de lege adoptat tacit de Camera Deputaţilor, ce prevede obligaţia radiodifuzorilor din România de a rezervă operelor muzicale româneşti 40% din timpul de difuzare, ar putea genera obiecţii şi chiar sancţiuni din partea Comisiei Europene, atrage atenţia, într-un comunicat, Asociaţia Romană de Comunicaţii Audiovizuale (ARCA). Această arată că astfel s-ar introduce o discriminare pozitivă în favoarea producţiilor naţionale, ceea ce contravine reglementărilor UE, ce interzic orice discriminare pe criterii de naţionalitate. În cazul proiectului adoptat tacit de deputaţi, camera decizională este Senatul, scrie HotNews.
Pe scurt: Avertisment ARCA
Cuvintele lui Sorin Ovidiu Vântu, preluate din deja celebrele stenograme, au făcut vâlvă printre cei prezenţi la conferinţa organizată de Deutsche Welle, împreună cu Südosteuropa Gesellschaft, care s-a desfăşurat la Bonn, scrie Evenimentul Zilei. Exemplul adus de Liana Ganea, membru în Consiliul Director al agenţiei de monitorizare a presei Active Watch, ar fi fost suficient pentru a ilustra întregul peisaj al presei sud-est europene.
Deşi România este membră a Uniunii Europene încă din 2007, scena media s-a înrăutăţit, în ultimii doi ani, din două motive, crede Ganea: "Mass-media s-a polarizat, jurnaliştii au trecut de o parte sau alta a spectrului politic, au încălcat reguli jurnalistice elementare, au manipulat. Celălalt eveniment important a fost cutremurul adus de criza economică". Invitaţii la conferinţă au încercat să răspundă la întrebarile “Cum influenţează politicul, economicul şi religia presa din Europa de Sud-Est? şi Cum poate beneficia publicul de un o presă independentă”.
Europa de Sud-Est: atâta media... Degeaba?
Producătorul de ţigarete JTI România a investit până la 500.000 euro în campania "Contrabanda dăunează grav societăţii", desfăşurată cu sprijinul Autorităţii Naţionale a Vămilor, scrie DailyBusiness.ro. Mesajul campaniei, comunicat de agenţia de publicitate Draftcab, este că fenomenul contrabandei nu afectează doar bugetul de stat sau companiile în sine, ci siguranţa şi calitatatea vieţii, prin limitarea drastică a resurselor de finanţare alocate în acest sens.
JTI România a investit sute de mii de euro într-o campanie împotriva contrabandei cu ţigări
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roTermenul de viral a ajuns să fie atât de interesant şi de popular, încât orice mic brand vrea unul, mai ales după succesul Old Spice ori Evian, scrie IAA într-o analiză pe această temă. Radu Ionescu, Managing Director - Kinecto, este de părere că au trecut vremurile în care clienţii făceau comandă de virale. Din ce în ce mai mulţi clienţi ne cer însă să exploatăm potenţialul viral al unor campanii. „Mai concret - pe lângă paid media, încercăm împreună cu clienţii să obţinem şi earned media”. La întrebarea “Este de preferat ca toată campania de marketing să fie un viral sau e mai bine ca viralul să fie o componentă a campaniei integrate?”, Radu Ionescu a răspuns: „Nu există o reţetă universal valabilă în poveştile de succes şi insucces de până acum. În situaţia în care clienţii nu au bugete suficiente pentru media, o sugestie, destul de riscantă ce-i drept, ar fi să invească tot bugetul în producţie şi să genereze earned media”.
Viralul, un must have al anului 2010?
Comentarii
Unde va este etica sau sunteti cumva cumparati de cei care au asemenea sposturi. Nu stiam ca suneti manelisti. Intre voi nici nu ar fi trebuit sa existe discutia, daramite termenul de manele ca fiind un post de cultura.
Apropo! Probabil va introduce ministrul Muncii in nomenclatorul slujbelor si meseria de "manelist", ca fiind ca o meserie cotidiana.