Realizatorul emisiunii "În gura presei" a primit din partea comisiei care acordă autorizaţiile de miting dreptul de a protesta împotriva CNA, scrie Jurnalul Naţional.
Publicitate Marţi, 9 noiembrie, de la ora 14.00, Mircea Badea şi Victor Ciutacu vor organiza, în faţa sediului CNA, un "Protest anti abuz", ca urmare a amenzilor pe care Consiliul Naţional al Audiovizualului le-a dat postului Antena 3.
Iniţiativa lor a intervenit în urma amenzii de 10.000 de lei pe care CNA a acordat-o Antenei 3 pentru emisiunea "Sinteza Zilei" din 14 septembrie, în care Mircea Badea şi Victor Ciutacu sunt invinuiţi de limbaj injurios şi încălcarea dreptului la propria imagine al Elenei Udrea şi al unui primar PD-L.
"Nu suntem, vorba lui Mircea, fabrici de sute de milioane, ca să-şi facă CNA planul la încasări şi nici nu avem de gând să devenim ciuca bătăilor unei instituţii controlate politic. Facem rating pentru noi şi pentru postul care ne plăteşte, nu pentru a achita din publicitate amenzile aberante pe care vrea CNA să le permanentizeze", a declarat Victor Ciutacu, redactor şef al Jurnalului Naţional şi realizator al emisiunii "Vorbe grele" de la Antena 3.
Badea şi Ciutacu protestează pe 9 noiembrie în faţa CNA
Cristina Trepcea, membru al CNA, a declarat ieri, în faţa Comisiei de Cultură a Camerei Deputaţilor, că sunt necesare nişte criterii clare, elaborate cu sprijinul Parlamentului, care să stabilească ce înseamnă "interes public", pentru că peisajul audiovizual s-a degradat, scrie Mediafax.
Cristina Trepcea alături de alţi şapte membri CNA au fost audiaţi ieri la Comisia de Cultură a Camerei ca urmare a unei sesizări transmise de o parte dintre aceştia, care au solicitat o întrevedere cu parlamentarii.
"Când am lăsat să plece această scrisoare, ne-am pus întrebarea dacă gestul nostru nu va fi politizat. Dar, dacă ne lăsăm opriţi de această teamă, o să ajungem să nu mai facem nimic (...) Sunt foarte multe lucruri care au apărut în ultima vreme ca nesatisfăcătoare, atât pentru noi, cât şi faţă de radiodifuzori, dar şi faţă de public (...) Problema este că nu suntem deloc siguri că înţelegem cu toţii acelaşi lucru prin interes public. (…) Noi vedem nişte criterii de care să putem ţine seama când judecăm încălcarea sau respectarea legii. Noi gândim într-un anumit fel, dar când radiodifuzorul spune interes public, el citeşte altfel, atunci în faţa lui apar nişte date de audienţă. Nu întotdeauna ceea ce stârneşte interesul public este cu adevărat interesul public. Poate ar trebui să ne gândim serios dacă nu putem să stabilim nişte criterii ca în momentul în care judecăm să nu mai putem fi acuzaţi nici noi de dublă măsură", a spus Cristina Trepcea.
CNA: Sunt necesare criterii care să spună ce înseamnă interes public în audiovizual
Reprezentanţii companiilor active pe piaţa locală de publicitate online au păreri împărţite în privinţă anunţului de miercuri referitor la deschiderea unui birou Google în România, scrie HotNews.ro. Evenimentul reprezintă "o ameninţare mai directă pentru jucătorii locali", spune Orlando Nicoară (Apropo Media), unul dintre reprezentanţii industriei locale, contactaţi de HotNews.ro, în timp ce alţii apreciază că efectele vor fi "în mod categoric pozitive" şi ar urma să contribuie la creşterea pieţei locale.
Orlando Nicoară arată că, în România, Google este astfel "o ameninţare mai directă pentru jucătorii locali", dar atrage atenţia ca şeful biroului "vine din mediul corporatist (...) Par interesaţi mai mult de piaţa IT, de unde provine Dan Bulucea". Pe de altă parte, Aurora Toma (Logic Search - ARBOinteractive) spune că deschiderea unui birou local era esenţială pentru Google, iar Alex Visa (HyperActive) apreciază că "la modul general, este un lucru pozitiv, ce va contribui direct la creşterea pieţei".
Jucători din publicitatea online locală, despre biroul Google în România: fie va fi "o ameninţare mai directă", fie "va contribui direct la creşterea pieţei"
Yahoo! caută în prezent un manager de conţinut în România, persoană care să supervizeze versiunea românească a portalului şi să selecteze conţinutul relevant, a spus pentru HotNews.ro, Mihai Fanache, director al Mediacafe, regia care deţine exclusivitatea vânzărilor Yahoo! în România.
Managerul ar trebui recrutat în lunile următoare, iar lansarea yahoo.ro ar trebui să aibă loc la început de 2011. Lansarea a mai fost amânată şi din cauza crizei economice, iar un decalaj poate apărea şi acum din dorinţa de a integra noua variantă de mail în pagina românească. Fanache a spus că e foarte posibil ca yahoo.ro să fie o versiune simplă, "light" ce nu va conţine multe baze de date (cum ar fi cataloage detaliate cu preţuri la maşini în România, de exemplu).
Portalul românesc al Yahoo! ar trebui să se lanseze la început de 2011. În prezent se caută un supervizor pentru conţinutul în romană
Realizatorul TV Moise Guran se descurcă în criză cu emoţii şi cu răbdare, „ca tot românul“. Şi-a construit casă anul trecut, „cu bani puţini“, fără să apeleze la credit, scrie Adevărul. Prezentatorul „Orei de business“, emisiunea difuzată la TVR 2, de luni până vineri, de la ora 19.00, crede că pe piaţa media criza se apropie de final.
La întrebarea „ Ce reacţii ai primit la emisiunea „Ora de business"?, Moise Guran a declarat intr-un interviu pentru Adevarul: “De bine. Nu ţi-ar spune nimeni în faţă că faci ceva rău. Eu ştiu însă că trebuie să mai îmbunătăţim câteva lucruri. Am făcut-o, totuşi, în două săptămâni, căci atât am avut la dispoziţie din momentul în care am plecat de la Antena 3 şi până am început să emitem la TVR.”
„Nu cred în minuni, ci în muncă!“
IAA (International Advertising Association) România este gazda unei duble întâlniri a IAA Europe. Între 3 şi 5 noiembrie, reprezentanţii organizaţiei din 15 ţări vin la Bucureşti pentru prima întâlnire a reprezentanţilor IAA Young Professionals şi pentru lucrările consiliului european al IAA.Obiectivul celor două întâlniri este schimbul de experienţă şi de practici în marketing şi comunicare, notează DailyBusiness.ro şi HotNews.ro.Întâlnirea consiliului european al IAA va fi condusă de Erich Buxbaum, area director pentru IAA Europa.
”Am acceptat invitaţia colegilor din România de a ţine aceste două întâlniri la Bucureşti tocmai pentru că chapter-ul IAA România este unul dintre cele mai active, dinamice şi pline de iniţiativă din Europa. Şi este cu atât mai potrivit că prima întâlnire a IAA YP Worldwide să se ţină la Bucureşti, cu cât filiala tinerilor profesionisi de aici, deşi este foarte tânără, este foarte energică.”, a declarat pentru IAA.ro Erich Buxbaum, Area Director al IAA Europe.
Theo Cucu, Creative & Strategy Director (FRANK) într-un articol pentru DailyBusiness.ro:
"Până nu demult, diferenţierea între o agenţie mare şi una mică se făcea în funcţie de criterii mai degrabă cantitative decât calitative. Nu puteai fi o agenţie mare, dacă numerele nu ţineau cu tine. Motiv pentru care piaţa era împărţită, arbitrar, în multinaţionale mari şi medii, independente mari, independente medii şi independente mici. Valoarea clientului era dată de mărimea agenţiei cu care lucra. La fel şi facturile. Din punctul meu de vedere, mărimea unei agenţii nu a stat niciodată în volumele de publicitate sau de bugete pe care le gestionează, ci în atitudinea, maturitatea şi curajul cu care îşi face sau nu treaba. Dimensiunea se măsoară altfel."
Dimensiunea contează
Asociaţia Romană de Istorie a Presei organizează la Galaţi a treia ediţie a conferinţei "Cultură şi presă în spaţiul european". Consiliul Director al Asociaţiei Române de Istorie a Presei organizează, în perioada 5-6 noiembrie, Conferinţa internaţională cu tema "Mass-Media: identitate naţională vs. globalizare", scrie HotNews.ro. Aceeaşi asociaţie anunţă instituirea "Premiului naţional pentru jurnalism Nicolae Sever Cărpinişan", ce va fi conferit anual unor personalităţi care s-au remarcat în jurnalism şi în activităţi civice şi care se instituie la 100 de ani de la naşterea lui Nicolae Sever Carpinisan, fost jurnalist, publicist, tipograf, regizor, dramaturg şi bibliotecar.
Pe scurt: O nouă conferinţă a Asociaţiei Romană de Istorie a presei
În perioada 15-19 noiembrie 2010 va avea loc cea de-a noua ediţie Zilele Biz. Evenimentul este organizat de revista Biz şi va avea loc la Hotel Novotel, Bucureşti. La această ediţie, pe lângă programul tradiţional de peste 70 de conferinţe şi workshopuri, se vor desfăşura traininguri dedicate pe domeniile CSR, Marketing şi Inovaţie/Blue Ocean Strategy, vor avea loc trei expoziţii în paralel, două lansări în premieră şi două studii exclusive, notează IAA.ro şi HotNews.ro.
Până în prezent, la conferinţă şi-au confirmat prezenţa: Nick Sohnemann, Innovation Advisor, Trendone, Greg Rowland, Founder of Greg Rowland Semiotics, Katie Rizvi, Co-Founder of The Little People Organization, Maciej Kisilowski Ph.D., M.B.A., M.P.A., LL.M & Co-Director, Iniţiative for Regulatory Innovation, Leslie Hawke, President, Ovidiu Rom Association, Harry Meintassis, General Manager Hay Group România, Jeff Hyams MEC Chief Strategy Officer, John Holm, Adjunct Lecturer of Marketing MSM România, Nikki Mendon A§a President OMD Europe, Middle East and Africa (EMEA).
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roNews Corporation a anunţat Comisia Europeană (CE) că intenţionează să cumpere participaţia de 61% la televiunea britanică BskyB, pe care încă nu o deţine, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com. Anunţul care apare pe site-ul CE este o dovadă clară a faptului că Rupert Murdoch vrea control absolut la BSkyB.
Ambiţia lui Murdoch: Control absolut la televiziunea BSkyB
Comentarii