Publicitate "Cronica cârcotaşilor" a lansat trupa de jurnalişti "Casa Presei", cu Robert Turcescu la voce. După cronicile "Hahalerii Tristelor Figuri", "Topul Ruşinică" şi dansul Bebeluşelor, ei l-au adus pe scenă pe moderatorul emisiunii "Sub semnul întrebării", de pe B1TV, alături de trupa de jurnalişti "Casa Presei", pentru a interpreta melodia «Ce-mi pasă mie», scrie Evenimentul zilei.
"Au fost ani în care realmente am fost îndrăgostit de meseria mea, dar degradarea jurnalismului, în general, mă face să privesc cu rezerve această profesie şi, de câţiva ani, am făcut un pariu cu mine însumi şi mi-am spus că este momentul să mă ocup de lucrurile şi de oamenii pe care-i iubesc cu adevărat", a declarat Turcescu pentru EVZ.
Culisele apariţiei lui Turcescu în "Cronicuţă"
În timp ce multe agenţii îşi vând serviciile în funcţie de numărul de ore lucrate pentru un anumit client, iar în unele cazuri s-a ajuns ca acestea să fie plătite ca procent din bugetul pentru achiziţia de reclame, Bogdan Naumovici, directorul de creaţie al 23 Communication Ideas, preferă să îşi tarifeze clienţii în raport cu rezultatele pe care le-a generat o idee.
”Încercăm să vindem cu tarife de idee pentru că dacă eşti foarte bun ţie îţi vine ideea într-un minut. Şi dacă tarifezi la oră, tu dai faliment. Eu îi întreb cât de tare îi doare, ca la doctor. Dacă ai cancer, nu te mai uiţi la bani”, a declarat Bogdan Naumovici în cadrul AdBreak, un eveniment dedicat industriei de publicitate, potrivit Wall-Street.ro. Managerul a adăugat că anii de criză au fost cei mai buni de la înfiinţarea companiei în 2006, agenţia înregistrând creşteri continue.
Naumovici: Încercăm să vindem în funcţie de idee. Dacă am vinde la oră, am da faliment
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a amendat OTV, cu 50.000 de lei, pentru depăşirea duratelor legale de publicitate şi pentru difuzarea de reclamă mascată, informează Mediafax.
În perioada 8 mai - 20 septembrie, CNA a monitorizat 16 emisiuni difuzate pe OTV, în urma unor sesizări privind difuzarea de publicitate mascată, Consiliul constatând că într-adevăr postul a încălcat legislaţia audiovizuală.
Totodată, OTV a depăşit timpul legal pentru difuzarea de publicitate - în mai (cu 7 minute şi 16 secunde), în iunie (21 de minute şi 13 secunde), în iulie (22 minute şi 9 secunde) şi în august (2 minute şi 5secunde) -, după ce în aprilie a fost amendat cu 10.000 de lei pentru aceeaşi încălcare.
OTV, amendat de CNA pentru reclamă mascată şi depăşirea timpului de publicitate
Emisiunea de reportaje şi anchete „În premieră” revine la Antena 3, prima ediţie din noul sezon fiind programată duminică, 25 septembrie, începând de la ora 21.00, scrie Financiarul.
În prima ediţie, telespectatorii vor putea urmări un reportaj despre copii dispăruţi ai României. Numărul celor dispăruţi a ajuns la 360, iar unii dintre ei îmbătrânesc în paginile unui dosar de 20 de ani vechime.
„În premieră”, cu Carmen Avram, revine duminică la Antena 3. Copii dispăruţi ai României, unul dintre subiectele primei ediţii
Grupul Publicis Communication Services Bucureşti (GPCS), subsidiara locală a Publicis, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial, l-a numit ca director financiar pe Olivier Brunet (40 de ani), scrie Wall-Street.ro.
Brunet are 17 ani de expertiză în domeniu şi se va ocupa de operaţiunile financiare ale GPCS, subsidiara din România a grupului francez Publicis, care operează pe piaţa locală prin intermediul diviziilor Publicis, Focus Advertising şi Publicis Events. Anul trecut grupul Publicis a avut afaceri de 25,5 milioane de euro, comparativ 32,1 milioane de euro în 2009, conform Ministerului de Finanţe.
Grupul Publicis Bucureşti are un nou director financiar
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a amendat Radio Zu, cu 40.000 de lei, şi Kiss FM, cu 35.000 de lei, pentru emisiunile matinale în care s-a folosit un limbaj vulgar, notează Adevărul şi DailyBusiness.ro.
CNA a monitorizat programele difuzate de mai multe posturi de radio în lunile iunie, iulie şi august şi a constatat că în emisiunile "Cronica Cârcotaşilor" şi "Kissteria matinală" (matinal difuzat în perioada verii pe Kiss FM), pe de o parte, şi în "Morning Zu", pe de altă parte, realizatorii fac în continuare glume cu aluzii sexuale, folosesc un limbaj nepotrivit pentru ora de difuzare, iar unele piese muzicale sau înregistrări audio difuzate conţin limbaj vulgar.
Preşedintele CNA Răsvan Popescu a spus că cele două posturi difuzează în continuare "programe matinale cu tot felul de aluzii sexuale, cu discuţii despre sex, lucru care la celelalte posturi a cam dispărut".
Matinalele Radio Zu şi Kiss FM, amendate pentru vulgaritate
Mercury 360, una dintre cele mai mari companii de publicitate de pe piaţa locală, a avut o rată a fluctuaţiei de personal de 3% anul trecut, una dintre cele mai mici în domeniu, a declarat pentru Wall-Street.ro Monica Tănăsoiu, director de client service în cadrul agenţiei.
În general, companiile au o fluctuaţie medie de 10% pe an, în timp ce în industria comunicării, în anii dinainte de criză valoarea ajungea şi la 25-30%, foarte mulţi angajaţi plecând de la o agenţie la altă pentru salarii mai mari, a explicat Tănăsoiu.
Tănăsoiu, Mercury360: Avem una dintre cele mai mici fluctuaţii de personal din piaţă
”Fabrica de conţinut”, un concept care se întâlneşte tot mai des în presă, va ajunge şi în zona agenţiilor de comunicare în următorii cinci ani, a declarat pentru Wall-Street.ro Teddy Dumitrescu, CEO al grupului de comunicare Publicis, cu afaceri de 25,5 milioane de euro în 2010.
"Fabrica de conţinut" este un concept folosit pentru a denumi grupurile de presă în cadrul cărora materialele produse de un jurnalist pentru unul dintre produsele media ale trustului pot fi utilizate şi pentru alte produse media (publicaţii, televiziuni, radio). În aceste instituţii de presă există softuri speciale care monitorizeaza cât şi ce realizează un jurnalist, totul fiind condus de o echipă editorială denumită desk. De altfel, "fabrică de conţinut” este o denumire folosită adesea şi de Dinu Patriciu, proprietarul trustului de presă Adevărul Holding, atunci când vorbeşte despre instituţia pe care o deţine.
Teddy Dumitrescu: Fabrica de conţinut din presă va ajunge şi în comunicare
Top Media Shop va asigura "servicii de informare şi publicitate" în valoare de 77.450 de lei, fără TVA, pentru Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADR), scrie DailyBusiness.ro.
Proiectul are că scop elaborarea „Planului de Acţiune pentru promovarea proiectului ”Construcţia Variantei de Ocolire a Municipiului Constanţa”, iar durată de implementare a contractului este de 36 de luni.Top Media Shop va avea rolul să emită comunicate de presă în vederea informării mediei privind proiectul în cauza, să organizeze evenimente de promovare, conferinţe de presă sau să editeze şi să distribuie materiale informative, precum broşuri, afişe, pliante bannere.
În aceeaşi sumă contractată intră şi publicitatea on-line, respectiv crearea unui web-site sau realizarea de înregistrări video privind progresul proiectului.
CNADR a atribuit Top Media Shop un contract de 77.000 lei. Vezi pentru ce
Grupul Publicis Communication Services Bucureşti (GPCS) l-a numit pe Olivier Brunet în funcţia de chief financial officer (CFO), scrie DailyBusiness.ro. Acesta se va ocupa de operaţiunile financiare ale GPCS, subsidiara din România a Publicis, care operează prin intermediul diviziilor Publicis, Focus Advertising şi Publicis Events.
Olivier Brunet şi-a început cariera în urmă cu 17 ani, în cadrul KPMG, una dintre principalele patru companii de audit din lume.
Grupul Publicis are un nou CFO
Grupurile media Time Warner şi Vivendi au intrat în cursa de licitaţii pentru achiziţia celei mai mari reţele de televiziune poloneze, TVN SA, scrieFin.ro, care citează Bloomberg.
Un grup media internaţional este potenţialul cumpărător al TVN, a declarat Wojciech Kostrzewa, preşedintele ITI Group, acţionarul majoritar ce îşi vinde pachetul de acţiuni. Situaţia economică din afară Poloniei este „singura ameninţare” a tranzacţiei, este de părere acesta. Tranzacţia ar urma să fie finalizată anul acesta.
Time Warner şi Vivendi licitează pentru reţeaua TVN
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roPremiile Clubului Român de Presă (CRP), aflate la cea de-a X-a ediţie, au fost decernate ieri seară, în Capitală, reînnoind o tradiţie, după o absenţă de doi ani a acestor distincţii, relatează Mediafax. Lista câştigătorilor, în continuare.
Premiul pentru Stire de agentie: Jurnalistul Ovidiu Vanghele, de la Mediafax, pentru o ştire despre stenogramele cazului Cătalin Voicu: "Voicu: Unim DNA cu DIICOT, îl aducem pe Miclescu de la pensie; Al. Mazare: Şi nu ne ia iar pe noi?".
Distincţia pentru Editorial, presă scrisă: Andrei Crăciun (Adevărul), pentru editorialul "Geniul".
La categoria Anchetă, presă scrisă: Alex Nedea (Adevărul) pentru investigaţia "Lagăre în numele Domnului".
La categoria Reportaj: Simina Mistreanu (Decât o revistă), pentru reportajul "Alegerile Danei" şi Vlad Odobescu (Evenimentul Zilei), pentru reportajul "Revelionul unui figurant".
La categoria Jurnalism sportiv, cross-media: Romeo Chiriac (Mediafax), pentru focusul "Fotbal sub ape la Ada Kaleh".
Cine sunt câştigătorii Premiilor Clubului Român de Presă, ediţia 2011
Comentarii