Revista Playboy este pe cale să revină în grupul Pro, mai exact la Mediafax Group, companie deţinută de Adrian Sârbu.
Compania Attica Media, care editează Playboy în România, este în discuţii avansate cu Mediafax Group.
În urmă cu 12 ani, când a apărut pe piaţă, Playboy era în grupul Pro, din care a ieşit în 2007.
Detalii, în continuare:
Oficialii celor două companii nu au comentat subiectul. “Nu comentez”, a spus Orlando Nicoară, director general Mediafax Group. Şi Răzvan Roşu, managerul Attica Media, s-a abţinut de la comentarii.
Attica Media editează în România revistele Playboy, Men’s Health şi InStyle. Până în 2009, avea şi Maxim, publicaţie care a fost închisă, după cum paginademedia.ro a scris aici.
Playboy, start în 1999 cu Adrian Sârbu
Revista Playboy a fost lansată în 1999, cu o primă ediţie cu Dana Săvuică pe copertă. Publicaţia era editată de PBR Publishing, o companie în care erau parteneri Adrian Sârbu şi grupul grecesc Attica Media.
În primăvara lui 2007, Adrian Sârbu iese din compania PBR Publishing, vânzând partea către grecii de la Attica Media. Ulterior, Attica Media a continuat să editeze în România Playboy şi Maxim, la care s-au adăugat Men’s Health (după închiderea Maxim) şi InStyle.
În 2011, vânzări sub 10.000 de exemplare
Marile vârfuri de vânzări au fost atinse în primii ani, când au apărut în pictoriale vedete ca Loredana, Nicoleta Luciu, Anda Adam şi Daniela Gyorfy. Vânzările ajungeau la peste 100.000 de exemplare (aproape 150.000 la numărul cu Loredana Groza). Înaintea ieşirii lui Adrian Sârbu din companie, Playboy vindea, în 2006, între 15.000 şi 30.000 de exemplare pe ediţie.
În 2011, vânzările medii pe ediţie ale revistei Playboy au fost de aproximativ 7.000 de exemplare. Anul trecut, Playboy vindea circa 8.500 de exemplare la fiecare număr.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii