„Nu exista o alternativă în România care să îmbine experienţa reală în antreprenoriat cu o platformă de predare şi învăţare”, spune Marius Ghenea despre programul School for Startups, dezvoltat de Fundaţia Post Privatizare.
Marius Ghenea, mentor School for Startups (S4S): „Celor care participă la School for Startups le putem promite că prin parcurgerea programului îşi vor creşte considerabil şansele de a avea un business de succes”.
Cursurile durează un an, timp în care participanţii îşi lucrează proiectele, pentru că nu există cursuri teoretice. În program, Google este partener şi va oferi consultanţă în folosirea Google Adwords.
Detalii despre program, în continuare:
- S4S se desfăşoară pe durata unui an, timp în care participanţii vor primi instruire specializată privind problemele fundamentale ale unei companii.
- Nu există cursuri teoretice, fiecare participant lucrând încă din prima zi la propriul proiect.
- În program sunt abordate toate aspectele ce privesc construirea unei afaceri, începând de la lansarea acesteia până la găsirea investitorilor, proiectarea de produse şi servicii, strategii eficiente de marketing şi construirea unor echipe solide de lucru.
- Cursurile se vor desfăşura la Bucureşti, Timişoara şi Cluj. Numărul total al participanţilor aşteptaţi în cele trei oraşe : 700.
- Cei doi mentori ai School for Startups România sunt Doug Richard, angel investor şi antreprenor de succes (profesor la Cambridge), care a pus bazele a 7 companii şi Marius Ghenea, investitor. Cei doi vor oferi consultanţă de business pe tot parcursul programului şi îi susţin pe participanţi în demersul acestora către crearea unei afaceri de succes.
- Participaţii vor beneficia, printre altele, de:
- patru sesiuni de training intensiv
- acces la o platformă internă unde vor beneficia de suport din partea mentorilor
- acces gratuit, tot prin intermediul website-ului, la LivePlan, o platformă care îi va ajuta să îşi scrie planurile de afaceri,
- discuţii directe cu Doug Richard în care acesta va răspunde personal intrebărilor participanţilor
- acces la o biblioteca virtuală cu mii de articole, eseuri şi sesiuni de pregătire cu experţi internaţionali în marketing online şi social media cum ar fi Andrew Davis, Dan Sodergren, Alexandra Samuel.
Participanţii vor avea şi o serie de beneficii din partea partenerilor S4S, precum Google, care va oferi consultanţă în folosirea Google Adwords si cupoane cadou participanţilor, reducere de 25% la programele unde FPP este partener (TedxBucharest şi How to Web), cât şi accesul la un împrumut pentru antreprenorii care doresc să urmeze cursurile programului oferit de Banca Transilvania.
La finalul şcolii vor avea loc întâlniri cu investitorii din România şi din străinatate, în cadrul cărora participanţii îşi vor putea prezenta ideile sau afacerile deja existente. De asemenea, antreprenorii şi afacerile lor vor fi promovaţi în cadrul campaniilor de comunicare desfăşurate de School for Startups.
Péter Barta, Director Executiv Fundaţia Post-Privatizare:
“Pentru că ne dorim ca la School for Startups România să participe toţi acei tineri antreprenori dornici de a-şi pune în practică ideile, încercăm să îi sprijinim cât putem de mult în demersul lor către o afacere de succes. Prin urmare, parteneriatul cu Banca Transilvania, dupa cel cu Google România, vine ca suport pentru aceia care au o idee foarte bună, dar care se lovesc de impedimentul financiar. Acestia sunt câţiva paşi importanţi care vor ajuta participanţii la programul nostru să îşi dezvolte sau să îşi conducă mai bine afacerile.”
Doug Richard, mentor School for Startups România:
"S4S România oferă tinerilor cu idei şi planuri de afaceri posibilitatea ca acestea să prindă contur printr-o metodă de lucru unică cu accent puternic pe practică. Antreprenorii trebuie să intre în mintea consumatorilor sau a partenerilor de business, să gândească precum aceştia pentru a dezvolta afaceri de success, durabile. România este o piaţă cu potenţial, cu multe minţi tinere pline de idei, iar S4S este modalitatea prin care o parte dintre acestea ar putea să devină realitate.’’
Marius Ghenea, mentor School for Startups România:
"Ceea ce m-a încântat la structura S4S a fost faptul că nu exista o alternativă în România care să îmbine experienţa reală în antreprenoriat cu o platformă de predare şi învăţare. Celor care participă la S4S le putem promite că prin parcurgerea programului îşi vor creşte considerabil şansele de a avea un business de succes. Sper ca prin implicarea mea în acest proiect să le transmit participanţilor din câte ceva din experienţa media de business, atât pe plan local, cât şi regional din postura de antreprenor şi business angel.’’
Mai multe informaţii, pe Schoolforstups.ro
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu