Emisiunea X Factor a ţinut, aseară, în faţa televizoarelor, aproape 900.000 de telespectatori din mediul urban.
Audienţa este cu puţin mai ridicată decât săptămâna trecută, când la show-ul de pe Antena 1 s-au uitat aproape 850.000 de oameni.
Pro TV a fost pe locul următor, cu filmul Transformers 2.
Audienţele pe intervalul emisiunii, în continuare:
- Audienţa medie a X Factor a fost de 888.000 de telespectatori în mediul urban, ceea ce înseamna un rating de 7,6.
- Cele mai bune minute au fost 22.14 şi 22.17, cu o audienţă de 1.218 milioane telespectatori în mediul urban.
- Cu filmul Transformers 2, Pro TV a scos 4,8 rating, ceea ce înseamnă 561.000 persoane.
- Top 3 este completat de TVR 1 (de la 21.00, pe postul public a intrat ÎnTrecerea anilor, cu Mircea Radu)
- Din totalul publicului X Factor, 400.000 de telespectatori au fost din segmentul 18.49 de ani. Pe segmentul emisiunii X Factor, Pro TV a avut 310.000 de telespectatori din segmentul 18-49.
Audienţa posturilor TV pe intervalul X Factor:
1. Antena 1: 888.000 telespectatori (7,6 rating)
2. Pro TV: 561.000 (4,8)
3. TVR 1: 321.000 (2,8)
4. Kanal D: 286.000 (2,5)
5. Prima TV: 272.000 (2,3)
Audienţa emisiunilor X Factor de până acum, în mediul urban:
17 septembrie: 652.000 telespectatori (5,6 rating)
18 septembrie: 559.000 (4,8)
24 septembrie: 801.000 (6,9)
1 octombrie: 849.000 (7,3)
8 octombrie: 888.000 de telespectatori (7,6 rating)
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Daca targetul 18-49 'urmaritori de TV -A1/TVR/Pro/KD` din soft ar fi 80% :)))relevant macar...dar ....tre sa castige si agentiile din promisiuni, nu?