Formatul TV Miss fata de la ţară, produs de compania Media Factory şi difuzat de Prima TV, a fost cumpărat de Time Warner, una dintre cele mai mari companii de media din Statele Unite.
Formatul TV românesc este distribuit la nivel internaţional de Tim Crescenti, unul dintre cei mai influenţi distribuitori de formate de televiziune din SUA şi preşedintele companiei Small World IF.
Small World IFT, compania americană care reprezintă la nivel internaţional formatul celor de la Media Factory, a încheiat recent o înţelegere cu studioul de producţie Warner Horizon Television (WHT), deţinut de Time Warner, pentru drepturile de difuzare şi realizare a show-ului în SUA, potrivit tbivision.com (Television Business International).
Până acum, reality-show-ul Miss fata de la ţară (Miss Country Girl) a mai fost achiziţionat de compania Viasat Broadcasting pentru a fi difuzat în 11 ţări, printre care Suedia, Danemarca, Ungaria şi Norvegia, după cum paginademedia.ro a scris aici.
În Ucraina, postul TV 1+1 a filmat deja integral primul sezon al emisiunii româneşti şi se pregăteşte de lansare, potrivit lui Marius Toader, directorul de creaţie al Media Factory.
Miss fata de la ţară nu este primul show exportat de Media Factory. Compania a mai participat la târguri internaţionale de achiziţii tv, unde i-au fost alese şi alte formate. În 2010, Rush Hour Challenge (cunoscut la noi ca Trafic bară la bară) a fost selecţionat într-o secţiune specială.
Printre formatele produse de Media Factory se mai numără şi România mea (Prima TV, 2003), Reporter incognito (Prima TV, 2003), Cool Hunting (Antena 1, 2004), Animat Planet (Antena 1, 2005), Părerea mea (Realitatea, 2006), Proba de celebritate (Prima TV, 2006), Descoperă Europa ta! (TVR 1, 2007), Aruncaţi din tren (Antena 1, 2009) şi altele.
Citeşte şi:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii