Florin Călinescu, actorul de la Teatrul Mic, este în discuţii cu Adrian Sârbu şi l-am putea vedea într-o nouă producţie la Pro TV, din primăvară.
Publicitate Florin Călinescu a povestit într-un interviu pentru Adevărul cum pregătea „Chestiunea Zilei", despre relaţia cu Adrian Sârbu şi despre cum arată posturile TV din ziua de azi.
Acum pune la cale un nou proiect de televiziune, dar nu vrea să spună prea multe, pentru că e „superstiţios".
Adevărul: Aţi primit oferte de la alte televiziuni?
Florin Călinescu: Celelalte televiziuni s-au interesat tot timpul de posibilitatea de a colabora. Am primit tot timpul şi primesc tot timpul oferte, dar sunt în contact permanent cu PRO TV şi s-ar putea să pregătim ceva. Poate să fie un serial, o emisiune, orice altceva. Sunt în discuţii cu Adrian pentru mai multe proiecte.Când vă vedem din nou la televizor?
Poate în primăvară.Dacă nu ar fi fost PRO TV, unde aţi fi făcut emisiune?
Dacă mă frământă să fac TV, prima dată iau legătura cu Adrian şi îl întreb dacă îl interesează. Dacă nu-l intereseaeză nu prea sunt tentat să mă duc la altă televiziune. Ideile mele pot fi interesante, dar el mă acuză, cumva ca un frate, că sunt destul de delăsător şi destul de irascibil ca şi creator de televiziune. Şi atunci îmi spune: „Împărate (aşa îmi spune el mie), ce vrei tu, aia faci. Vino, prezintă ora exactă, fă un film, fă un show, fă emisiuni cu public. Orice, fă ceva, numai fă!"Cât de diferit este PRO TV faţă de acum 10 ani?
E puţin în altă zonă. Pe vremea aceea se crea foarte multă marfă românească, iar acum se fac foarte multe conserve care au succes peste tot în lume, la un anume public. Eu nu pot să pierd niciun minut să mă uit la „Dansez pentru tine" sau la „Românii au talent" pentru că nu văd nimic creativ, ceva care să mă intereseze pe mine.
Călinescu, cu un picior la PRO TV
Liviu Vârciu a fost ales să prezinte, pentru a doua oară consecutiv, Revelionul „Star Maraton" de la Pro TV. Cu acest prilej, Liviu va câştiga la sfârşit de an 5.000 de euro, potrivit Click.ro, care citează surse din anturajul cântăreţului.
Prezentatorul tv Dan Negru este dorit şi el în continuare să fie gazda Revelionului de la Antena 1, după ce timp de 11 ani consecutiv a spart audienţele.
Filmările au avut deja loc la studiourile Kentauros din Ştefăneşti, iar printre invitaţii lui Negru s-au numărat Rică Răducanu, Anamaria Prodan, Vali Vijelie, Viorica şi Ioniţă din Clejani. Mai mult, Negru va fi şi gazda Revelionului de la Prime Tv, din Chişinău.
Liviu Vârciu, 5.000 de euro să prezinte Revelionul la Pro TV!
EVZ a aflat cum au votat telespectatorii în seara finalei Vocea României şi ce proiecte îi aşteaptă pe concurenţi. Ştefan Stan va scoate un album, Dragoş Chircu cântă de Revelion.
Ştefan Stan - 37,67%; Dragoş Chircu - 23,01%; Iuliana Puşchilă - 20,69% şi Cristian Sanda - 18,63% sunt procentele ce l-au adus în fruntea clasamentului de la "Vocea României" pe Stan. O decizie ce a dat tonul la comentarii despre valoare, carismă şi "maşinaţii".
Câţi l-au ales pe Ştefan "Vocea României"
Iuliana Tudor a terminat sezonul al nouălea de la "O dată-n viaţă" ca lider de audienţă şi se pregăteşte pentru cel de-al zecelea. Până atunci, ea este una dintre prezentatoarele show-ului de Revelion, înregistrat în prealabil, de la TVR 1.
Un Revelion 2012 cu Iuliana Tudor
Warren Buffett a cumpărat ziarul Omaha World-Herald din oraşul său natal, în urma unei tranzacţii care se ridică la 150 de milioane de dolari, încheiată prin intermediul companiei pe care magnatul american o conduce, Berkshire Hathaway, scrie Adevărul, care citează bbc.co.uk.
Contractul de achiziţie, încheiat în luna noiembrie, obligă compania Berkshire Hathaway să achite datoriile ziarului, care se ridică la suma de 50 de milioane de dolari.
Warren Buffett declarase anterior că nu va investi în industria publicaţiilor tipărite, din cauza profiturilor tot mai scăzute obţinute în această industrie flori onlineflorarie online livrare flori magazin online flori livrari flori buchete de mireasa .
Warren Buffett a cumpărat ziarul din oraşul său natal cu 150 de milioane de dolari
Investiţiile în publicitate la nivel mondial vor ajunge la circa 464 miliarde de dolari de în acest an, în creştere cu circa 3,5% faţă de 2010, iar anul următor se vor majora până la 486 miliarde de dolari, în ciuda situaţiei economice din Europa, scrie Wall-Street.ro, care citează estimările agenţiei de media Zenith Optimedia.
În acelaşi timp, specialiştii agenţiei preconizează o creştere de 5,2% în 2013 şi de 5,8% în 2014, majorarea investiţiilor fiind rezultatul evenimentelor care vor avea loc în 2012 (Olimpiada de vară, Campionatul European de Fotbal, alegerile prezidenţiale din SUA) şi a recuperării Japoniei după efectele cutremurului din martie.
Publicitatea la nivel global va creşte cu 4,7% în 2012. Europa Centrală şi de Est, printre cele mai mari creşteri
Sursa foto: Adevărul
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii