Dacă pentru X Factor, Pro TV a folosit cu succes reţeta Jackie Chan - Piraţii din Caraibe, "antidotul" Antenei 1 pentru Vocea României este Plasa de stele. Pe intervalul pe care s-a intersectat cu Vocea României, Plasa de stele a depăşit talent-show-ul la audienţa, ca şi săptămâna trecută.
La fel ca şi săptămâna trecută, Antena 1 a fost peste Pro TV pe publicul urban, dar nu s-a impus şi pe segmentul comercial.
Tot ca săptămâna trecută, Pro a fost pe locul doi pe intersecţia cu Plasa de stele, dar pe toată durata emisiunii Vocea României a fost pe prima poziţie.
Datele, în continuare:
- Audienţa medie pe minut a Plasei de stele pe intersecţia cu Vocea României a fost de 746.000 de telespectatori în mediul urban. Vocea României avea pe interval 674.000 de telespectatori.
- Segmentul comercial: Pe intersecţia emisiunilor, Pro TV a avut 305.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (5,9 rating), iar Antena 1 a atras 268.000 (5,2 rating).
Audienţa posturilor TV pe intersecţia Vocea României - Plasa de stele (20.16-21.59), în mediul urban marţi, 13 decembrie:
1. Antena 1: 746.000 de telespectatori (6,4 rating)
2. Pro TV: 674.000 (5,8)
3. Kanal D: 506.000 (4,4)
4. Acasă TV: 483.000 (4,2)
5. TVR 1: 283.000 (2,4)
Ediţia Vocea României de marţi, 13 decembrie, a avut o audienţă medie de 722.000 de telespectatori pe minut în prima parte şi de 506.000 de telespectari în cea de-a doua.
Audienţa posturilor TV pe intervalul Vocea României, marţi, 13 decembrie, PRIMA PARTE (20.16-22.59):
1. Pro TV: 722.000 de telespectatori (6,2 rating)
2. Antena 1: 568.000 (4,9)
3. Kanal D: 397.000 (3,4)
4. Acasă TV: 387.000 (3,3)
5. Prima TV: 320.000 (2,8)
Partea a doua a emisiunii Vocea României a fost urmărită, în medie, de 506.000 de telespectatori pe minut (comparabil cu săptămâna trecută).
Audienţa posturilor TV pe intervalul Vocea României, marţi, 13 decembrie, PARTEA A DOUA (23.28-24.28):
1. Pro TV: 506.000 telespectatori (4,4)
2. Antena 1: 230.000 (2)
3. TVR 1: 178.000 (1,5)
4. Antena 3: 166.000 (1,4)
5. Prima TV: 112.000 (1)
Audienţa emisiunilor Vocea României de până acum, în mediul urban:
27 septembrie: 1.007.000 telespectatori (8,7 rating)
14 octombrie: 1.150.000 (9,9)
11 octombrie: 1.189.000 (10,2)
18 octombrie: 1.029.000 (8,9)
25 octombrie: 1.049.000 (9)
1 noiembrie: 1.096.000 (9,4)
8 noiembrie: 964.000 (8,3)
17 noiembrie: 969.000 (8,3 rating)
22 noiembrie, Prima Parte (20.13-22.25): 816.000 (7)
22 noiembrie, Partea a doua (23.07-24.03): 489.000 (4,2)
29 noiembrie: 859.000 de telespectatori (7,4 rating)
6 decembrie, Prima Parte (20.15-22.22): 680.000 de telespectatori (5,9 rating)
6 decembrie, Partea a doua (23.07-24.09): 503.000 telespectatori (4,3 rating)
13 decembrie, Prima Parte: 722.000 de telespectatori (6,2 rating)
13 decembrie, Partea a doua: 506.000 telespectatori (4,4 rating)
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
2. Cine zice ca cei 49-55 de ani nu sunt considerati target comercial mi se pare aberant....ganditi va totusi ca sunt oameni care la revolutie aveau 27-32 de ani, deci sunt destul de "descretiti"....in plus sunt inca in campul munci, nu pensionari, deci au venituri de cheltuit.....
plasa de stele este o facatura ordinara, cu vedete care stiu dinainte ca li se fac farse si care mimeaza, unele prost, ca sunt surprinse.