ACTUALIZARE 2: Mai multe agenţii de publicitate au primit invitaţii la selecţie de ofertă din partea Radioului public.
ACTUALIZARE 1: Radioul public cere un venit minim garantat de 700.000 de euro pentru fiecare an (1,4 milioane de euro cel puţin pe cei doi ani de contract). Companiile interesate au un termen foarte scurt pentru a depune oferta: 22 decembrie, ora 10.00. E nevoie şi de o scrisoare de garanţie bancară, de 140.000 de euro.
Societatea Română de Radiodifuziune caută un vânzător pentru spaţiul publicitar al posturilor publice Radio România Actualităţi, România Cultural, Antena Satelor şi Radio România Regional.
Radioul public va organiza pe 22 decembrie “o selecţie de oferte, prin aplicarea unei proceduri proprii” pentru a atribui contractul pentru vânzarea spaţiului publicitar pe cele patru posturi de radio, în perioada 1 ianuarie 2012- 31 decembrie 2013.
Până în momentul de faţă, spaţiul publicitar al posturilor publice de radio a fost gestionat de regia Clir Media.
La ultima licitaţie organizată ( în 2009) de SRR pentru desemnarea unei regii care să-i administreze vânzările de publicitate, cerinţele erau următoarele:
Venitul net minim garantat din publicitate cerut de SRR a fost de:
- 600.000 euro (fara TVA) în perioada 16.03.2009-31.12.2009;
- 800.000 euro (fara TVA) în 2010;
- 1 milion euro (fara TVA) în 2011.
Care a fost propunerea Clir Media cu care a câştigat licitaţia?
Propunerea financiară a regiei CLIR MEDIA a fost următoarea :
- comision de 24%
- suma peste pragul minim impus de SRR: 2.470.000 euro (fara TVA), pragul minim fiind de 2.400.000 euro.
Trimite un comentariu