Zilele de protest ţin postul se ştiri al Intact pe prima poziţie în topul televiziunilor.
Antena 3 a fost şi luni cel mai urmărit post de televiziune din România, potrivit datelor de audienţă, depăşind Pro TV şi Antena 1.
Seara, Sinteza zilei cu Mihai Gâdea a fost văzută, în medie, de aproape 700.000 de telespectatori pe minut.
Cifrele de ieri, 16 ianuarie, în continuare:
Posturile de ştiri au fost cele mai câştigate şi luni, când au continuat protestele, iar manifestaţiile au fost subiectul zilei.
Audienţele, după media pe zi, în mediul urban:
- Cel mai urmărit post TV a fost Antena 3: 343.000 de telespectatori media pe minut pe toată ziua. A fost urmat de Pro TV, la 20.000 de telespectatori distanţă, şi de Antena 1.
- Realitatea TV a fost pe locul 5, cu 187.000 medie.
- De remarcat locul 7 pentru România TV şi poziţia a opta pentru B1 TV.
- Generalistele TVR 1 şi Prima TV au fost doar pe locurile 9 şi 10.
Audienţele în Prime-Time (intervalul de maximă audienţă, 19.00-23.00), în mediul urban:
- În intervalul de maximă audienţă (orele 19.00-23.00), Antena 3 a fost, cu o medie de 708.000 telespectatori, pe locul doi, după Pro TV.
- Realitatea TV a avut seara o medie de 325.000 de telespectatori (locul 5). În top 10 au intrat şi România TV (208.000 medie) şi B1 TV (180.000 de telespectatori).
Audienţa posturilor TV luni, 16 ianuarie, în mediul urban:
Media pe zi | Mii persoane | Rtg% | Medie Prime Time | Mii persoane | Rtg% | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Antena 3 | 343 | 3.3 | Pro TV | 735 | 7 |
2 | Pro TV | 321 | 3.1 | Antena 3 | 708 | 6.7 |
3 | Antena 1 | 257 | 2.4 | Kanal D | 406 | 3.9 |
4 | Kanal D | 188 | 1.8 | Antena 1 | 386 | 3.7 |
5 | Realitatea TV | 187 | 1.8 | Realitatea TV | 325 | 3.1 |
6 | Acasa | 96 | 0.9 | Acasa | 273 | 2.6 |
7 | Romania TV | 95 | 0.9 | Prima TV | 222 | 2.1 |
8 | B1TV | 87 | 0.8 | Romania TV | 208 | 2 |
9 | Prima TV | 75 | 0.7 | TVR 1 | 193 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 67 | 0.6 | B1TV | 180 | 1.7 |
11 | Disney | 62 | 0.6 | National TV | 163 | 1.5 |
12 | OTV | 60 | 0.6 | OTV | 137 | 1.3 |
13 | National TV | 57 | 0.5 | Disney | 109 | 1 |
14 | Minimax/A+ | 35 | 0.3 | TVR 2 | 75 | 0.7 |
15 | ETNO | 32 | 0.3 | Pro Cinema | 61 | 0.6 |
16 | TVR 2 | 32 | 0.3 | AXN | 58 | 0.6 |
17 | Cartoon Network | 30 | 0.3 | Cartoon Network | 56 | 0.5 |
18 | Pro Cinema | 25 | 0.2 | Eurosport | 40 | 0.4 |
19 | Eurosport | 24 | 0.2 | Discovery | 36 | 0.3 |
20 | AXN | 21 | 0.2 | ETNO | 33 | 0.3 |
21 | Euforia | 21 | 0.2 | Sport.ro | 29 | 0.3 |
22 | Discovery | 19 | 0.2 | Antena 2 | 29 | 0.3 |
23 | Sport.ro | 14 | 0.1 | Universal Channel | 26 | 0.2 |
24 | Universal Channel | 14 | 0.1 | Diva Universal | 25 | 0.2 |
25 | Antena 2 | 12 | 0.1 | Boomerang | 23 | 0.2 |
26 | Diva Universal | 12 | 0.1 | National Geographic | 21 | 0.2 |
27 | Kiss TV | 11 | 0.1 | Euforia | 17 | 0.2 |
28 | Boomerang | 11 | 0.1 | Kiss TV | 17 | 0.2 |
29 | National Geographic | 11 | 0.1 | National 24 PLUS | 17 | 0.2 |
30 | Taraf TV | 10 | 0.1 | Minimax/A+ | 12 | 0.1 |
Comentarii
De aceea nu este normal sa se prezinte asta ca o mare realizare a Antenei 3. Daca intr-o zi normala dpdv al evenimentelor Antena 3 ar depasi PRO sau Antena1, atunci asta ar fi o stire.
Si inca o observatie la modul in care Petriso r prezinta stirile pe site. cand A3 a fost lider in prime time si a 2a in media zilei, atunciel ne spune "A3 a depasit Pro TV 2 zile la rand" (vezi articolul cu audienta din 14 si 15 Ianuarie, cand A3 a fost lider in prime time in ambele zile).
Acum, cand PRO Tv a fost lier in prime-time (dar A3 a avut media zilei), il vedeti voi pe Petrisor scriind: " PRO TV a revenit si a depasit A3"?
Mai mult, cand pe 17ian lucrurile au reintrat in normal dpdv al audientei, nu s-a abtinut sa nu scrie ca A3 a avut totusi cea mai mare audienta la publicul peste 18 ani.
In felul asta nu face decat sa ne confirme opinia ca prezinta stirile despre trustul lui Felix cu nostalgia unui fost salariat. Ce-i drept, unul mai soft si cu mai multa grija la aparenta de obiectivitate decat fostii "camarazi".
Zau ca nu inteleg acesta frustrare.
Sunteti cu capul frate... rau de tot !
Cautati si voi informatii despre Kantar Media.. si veti vedea cine e in spatele firmei de fapt.
O sa spune-ti ca sunt nebun dar exact asa este