Noaptea dintre 2011 şi 2012 a fost a lui Dan Negru. Revelionul de pe Antena 1 a scos o medie de audienţă de aproape trei ori mai mare decât “eternul rival” Pro TV.
În fiecare minut, la Revelion de poveste (Antena 1) s-au uitat peste trei milioane de români. Dintre aceştie, 1,7 milioane de telespectatori au fost din mediul urban.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare clasamentul posturilor TV şi audienţele Revelionului 2012:
- Revelionul de poveste, cu Dan Negru, a fost difuzat între orele 21.29-1.32. Revelionul 2012 a fost al 12-lea prezentat de Dan Negru la Antena 1.
- Media de audienţă a emisiunii la nivel NAŢIONAL, a fost de 3,1 milioane de români în fiecare minut. Dintre aceştia, 1,669 milioane de telespectatori au fost din mediul urban (14,4 rating).
- Pe intervalul lui Dan Negru, Pro TV a fost urmărit, în medie, de peste 1,12 milioane de români la nivel NAŢIONAL (dintre care 650.000 de telespectatori din mediul urban).
- Şi Revelioanele Pro TV şi TVR 1 au început la 21.30. Pro TV a difuzat Star Maraton de Revelion. Programul special de Revelion al TVR a fost Întrecerea vedetelor.
- Ca şi anul trecut, Etno TV a scos ratinguri bune, fiind pe locul patru în clasamentul posturilor. La Revelionul de anul trecut însă, reuşea să atingă poziţia a treia.
- Realitatea TV a mers, cu rezultate modeste, pe "mâna" lui Mircea Dinescu. Revelionul lui Dinescu a atras doar 230.000 de români (din care 100.000 din mediul urban). A fost trasmis în direct de la restaurantul Lacrimi şi sfinţi, (cum, de altfel a stat scris pe ecran pe toată durata trasmisiei, o reclamă de câteva ore pentru restaurant).
Clasamentul posturilor TV pe intervalul Revelionului de poveste (21.29-1.32), la nivel NAŢIONAL:
Mii persoane | Rtg% | ||
---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 3148 | 15.4 |
2 | Pro TV | 1125 | 5.5 |
3 | TVR 1 | 1107 | 5.4 |
4 | ETNO | 735 | 3.6 |
5 | National TV | 494 | 2.4 |
6 | Prima TV | 357 | 1.7 |
7 | Kanal D | 306 | 1.5 |
8 | Realitatea TV | 233 | 1.1 |
9 | Antena 3 | 163 | 0.8 |
10 | B1TV | 113 | 0.6 |
Clasamentul posturilor TV pe intervalul Revelionului de poveste (21.29-1.32), în mediul URBAN:
Mii persoane | Rtg% | ||
---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1669 | 14.4 |
2 | Pro TV | 648 | 5.6 |
3 | TVR 1 | 541 | 4.7 |
4 | ETNO | 309 | 2.7 |
5 | National TV | 233 | 2 |
6 | Prima TV | 195 | 1.7 |
7 | Kanal D | 162 | 1.4 |
8 | Antena 3 | 128 | 1.1 |
9 | Realitatea TV | 127 | 1.1 |
10 | B1TV | 77 | 0.7 |
Minutul de la miezul nopţii: Antena 1, TVR 1, Pro TV
La miezul nopţii, cel mai vizionat minut l-a avut Antena 1: 3,4 milioane de români se uitau la ora 0.00 (din care 1,703 milioane de telespectatori din mediul urban). Au urmat TVR 1 şi Pro TV.
Audienţa la ora 0.00 la nivel NAŢIONAL:
1. Antena 1: 3.405.000 telespectatori
2. TVR 1: 1.501.000
3. Pro TV: 1.212.000
4. Etno TV: 552.000
5. Antena 3: 445.000
Audienţa la ora 0.00 în mediul URBAN:
1. Antena 1: 1.703.000 telespectatori (14,7 rating)
2. TVR 1: 779.000 (14,9)
3. Pro TV: 700.000 (6%)
4. Antena 3: 388.000 (3,3)
5. Etno TV: 181.000 (1,6)
Comentarii
nu te contrazic ..ca sarbu face bani!! ...dar din aceleasi motive ..pentru care avem conducatorii pe care ii meritam!!!! ... mai studiaza pozele de prin '89 (de la inceputuri ..si las-o mai moale cu securistul de Voiculescu, ca intre cei doi ... nu e mare diferenta pe aceasta linie ... cand unul dintre cei doi isi vor scrie memoriile poate vom afla care dintre ei avea gradul mai mare!!!) ..si ai sa intelegi de ce e sarbu unde este!!!
Sunt o gramada de familii care au stat acasa ... si probabil au fost 1-2 ore in centrul orasului sau au iesit la ora 12 in fata blocului .....
Nu am vazut revelion mai jalnic ca la protv .....
In plus chestia asta cu reclamele pentru mine devine stupida ...oricum cand incep reclamele majoritatea butoneaza pe alt program ... si singura reclama eficienta este prima din calupul de publicitate .....in rest oricum .... nu le vede probabil nici 10% din audienta mult trambitata ....
btw ..cei ce lucreaza in industria de publicitate in slujba celui ce cheltuie banii ar trebui sa se reorienteze spre canalele care fac audienta din publicul 4-16 ani ... gen Disney channel, Cartoon Network .... nu am nici un interes in domeniu, dar eu cele mai multe reclame le vad pe aceste doua posturi pentru simplu fapt ca ala micu, are 4 ani (pot spune ca stie reclamele dar nu stie nici o poezie, mai bine decat o reclama ,si las in medie pe luna 400 ron pe produsele din reclama!!!) si ii plac si reclamele ..deci nu pot schimba postul, iar televizorul sta in medie pe zi deschis peste 10 ore pe aceste doua posturi, si nu unul doua ...
Dacă si după explicaţia pe care ti-am dat-o mai sus ai ramas in aceeasi "incremenire" mentală, regret dar n-am cu cine discuta!
P.S. Ce inseamna "panarama"?
Ceva ce nu ţine de ... "snobism"?
Cand ProTV-ul ia bataie tot la manele si prost gust, problema e de etica.
Va spun eu de etica: ProTV-ul a strans cureaua pana n-a mai putut - concedieri, etc. - si acum incepe sa piarda.
Deocamdata Revelionul. Ziua cand o sa piarda cu Stirile de la 7 nu e departe.
Asistati la inceputul sfarsitului pentru trustul Pro.
Incompetenta managementului local, reducerile de costuri facute "cu orice pret" (calcand pe cadavre) si toate astea dublate de pastrarea "beneficiilor" pentru cei "putini alesi si solid inscaunati" incep sa se arate.
Asa ca lasa-ma pe Etno si Taraf.