Grupul Intact lansează miercuri o nouă platformă de jurnalism economic, income magazine, ce va include o revistă săptămânală, emisiuni TV şi radio, un portal web şi o linie de evenimente, scrie HotNews.ro. Primul astfel de eveniment, forumul Business Innovator pe tema inovaţiei în afaceri, urmează să aibă loc tot miercuri.
Publicitate Potrivit unei informări de presă, invitat special al evenimentului este premierul Ungureanu. Coordonatorul income magazine este Adrian Ursu, care a spus pentru HotNews.ro că platforma "nu este o prelungire" a Săptămânii Financiare, publicaţie închisă la sfârşitul anului trecut, ci este "un proiect complet nou".
Intact lanseaza o noua platforma de jurnalism economic, "income magazine"
Posturile France 2 şi TF 1 au înregistrat audienţe de peste cinci milioane de telespectatori fiecare cu emisiunile politice difuzate în seara zilei alegerilor prezidenţiale, conform HotNews, care citează Le Figaro. Succesul este similar cu cel înregistrat de un alt post, M6, care a atras la rândul său audienţe de milioane cu filmul Men in Black.
- France 2 - emisiune dedicata prezidentialelor – 5,1 milioane de telespectatori
- TF 1 - emisiune dedicata prezidentialelor – 5,5 milioane telespectatori
- M6 - filmul "Men in Black" – 3,9 milioane de telespectatori
- France 3 - film – 1,8 milioane de telespectatori
- France 4 - film – 1,2 milioane de telespectatori
ZenithOptimedia Group, reţeaua internaţională de media, din care face parte şi Zenith România, a trecut printru-un proces de rebranding global, adoptând, începând de luni, sloganul Live ROI, potrivit DailyBusiness.ro.
Noul branding Zenith păstrează, în subtext sintagma The ROI Agency, culoarea albastră şi simbolul care semnifică ascensiunea.Logo-urile celorlalte divizii ale grupului, Zed Digital, Newcast, Zenith Retail, FMCG, folosesc logotipul Zenith, dar se diferentiaza prin alte culori şi simboluri.
ZenithOptimedia Group s-a rebranduit. Vezi noul slogan
Dacă anul trecut, companiile s-au axat în special pe crearea unei imagini de marcă prin intermediul reţelelor sociale, în 2012 prefera apropierea de client, potrivit unui studiu GFK citat de DailyBusiness.ro.
“Obţinerea unei imagini pozitive este completată acum de indicatorii legaţi de creşterea vânzărilor, dar şi de loializare”, a spus Traian Năstase, online project manager GfK România.
În 2011, 69% dintre companii au apelat în special la promovarea prin Facebook şi prin forumurile de discuţii (43%).
Cum se mai promoveaza companiile prin retelele sociale. Vezi tendintele anului
Ziarul ring a ajuns la ediţia cu numărul 1.000. Momentul va fi marcat cu o ediţie specială a ziarului, care va avea 32 de pagini, scrie Mediafax.
În cadrul celor 32 pagini va fi prezentată echipa redacţională şi felul în care a crescut ziarul pe parcursul celor 4 ani, premiile obţinute şi campanile organizate.
Ziarul RING, cel mai citit cotidian local din România, a ajuns la ediţia cu numărul 1000
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roSite-urile de Internet francofone străine care au publicat duminică estimările rezultatelor primului tur de scrutin al alegerilor prezidenţiale franceze înainte de ora legală în Franţa de 18:00 GMT (21:00, ora României) afirmă că au avut vârfuri neaşteptate de audienţă, potrivit Mediafax.
"Nu am avut niciodată un astfel de trafic de la începutul site-ului în 1997. Ultimul vârf de audienţă a fost luna trecută, în timpul accidentului de autocar din Elveţia", a declarat Yves Thiran, responsabil al site-ului de Internet al radio-televiziunii belgiene francofone (RTBF).
Între 17:00 şi 17:30 GMT (20:00 şi 20:30, ora României), RTBF a numărat 180.000 de utilizatori conectaţi la chat-ul său, dintre care 100.000 de francezi, de 80 de ori mai mulţi ca într-o duminică obişnuită.
Audienţe record pentru site-urile străine care au difuzat anticipat estimările votului din Franţa
Comentarii