LICITAŢIE LA TVR. Asocierea Midas Media - New Line Media şi regiile Cable Direct, DBV Media House si Clir Media s-au înscris în procesul de selectare a societăţii care se va ocupa, până la sfârşitul anului viitor, de vânzarea spaţiului publicitar al canalelor Televiziunii publice, după cum a declarat luni pentru HotNews.ro Anca Gheorghe, şefa marketingului TVR. TVR cere un volum de vânzări minim pentru anul 2012 de 14 milioane de euro, iar pentru 2013 - de 13,5 milioane euro.
Patru candidati pentru vanzarea publicitatii TVR
LICITAŢIERomtelecom concurează pentru drepturile de difuzare ale UEFA Europa League pentru sezoanele 2012-2015, scrie Wall-Street.ro, care îl citează pe Stefanos Theocharopoulos, CEO-ul Romtelecom si Cosmote.
Compania a căştigat deja drepturile de televizare pentru următorii trei ani pentru UEFA Champions League, operatorul depunând o ofertă comună cu RCS&RDS, principalul său concurent.
Seful Romtelecom: Concuram pentru drepturile TV ale Europa League in sezoanele 2012-2015
PROTEST. CJI, Freedom House, Expert Forum şi Centrul Educatia 2000+ au semnat împreună un protest "împotriva cenzurii electorale în presă", ce face referire la cele mai recente măsuri luate de TVR, de înlăturare a unor realizatori de emisiuni şi a directorului de producţie editorială al postului, scrie HotNews.ro.
Organizaţiile mai atrag atenţia şi asupra instrucţiunilor "directe de la un partid către presa locală pentru scoaterea din arhivele on-line a tuturor articolelor critice la adresa candidaţilor săi".
Mai multe organizatii protesteaza impotriva cenzurii electorale in presa
CAMPANIE ELECTORALĂ. Un număr de 238 de televiziuni şi 183 de radiouri au anunţat CNA că vor reflecta campania electorală, scrie Mediafax. Dintre acestea, 17 televiziuni centrale vor difuza emisiuni dedicate campaniei electorale: Antena 3, Antena 1, B1 TV, Giga TV, Naşul TV, OTV, Realitatea TV, România TV, The Money Channel, TVR 1, TVR 3, TVR Info, TV H2.0, Taraf TV, Etno TV, Digi 24 şi Prima TV.
ALEGERI LOCALE 2012 - CNA: 238 televiziuni, între care Antenele, Realitatea şi Taraf, şi 183 radiouri implicate
RATINGURI. Finala Europa League şi finala Românii au talent au marcat una dintre cele mai bune săptămâni ale Pro TV, scrie Adevărul. Finala Europa League, difuzată miercuri seara, a fost cel mai urmărit dintre programele din săptămâna de aur a Pro TV, cu un rating mediu de 24,8 puncte şi o cotă de piaţă de 51,5%, în rândul publicului comercial din mediul urban.
Seara finalei Românii au talent a adus un rating mediu de 18,6 puncte şi o cotă de piaţă de 50,8%, în rândul publicului comercial. La nivelul publicului urban general, Pro TV a strâns o medie de aproape 2 milioane de telespectatori.
Săptămână de au la Pro TV
EXPERIMENT. Facebook a realizat un mic test prin care a taxat utilizatorii care doreau să îşi promoveze update-urile la status, nu este oare inevitabil ca reţeaua socială, care va deveni companie publică în curând, să încerce să “pompeze” bani şi din alte surse?, se întreabă Wall-Street.ro.
Principiul din spatele testului realizat în Noua Zeelanda este simplu: Nu prea mulţi utilizatori îţi văd update-urile la status. Aşa că dacă îi plăteşti pe cei de la Facebook, statusurile tale vor fi promovate în mod special, fiind mult mai vizibile.Metoda implica scoaterea în evidenţă a acestor statusuri, sumele vehiculate fiind undeva între 1 şi 2$.
De ce Facebook te-ar putea costa bani, in curand
INVESTIŢII. O companie ar trebui să aloce pe online între 15-20% din întregul bugetul de comunicare pentru ca brandul să aibă o prezenţă consistentă şi coerenta şi pentru a genera rezultate notabile, sustine Vlad Popovici (foto), managing director al Kubis Interactive, scrie DailyBusiness.ro.
El a mai declarat că, spre deosebire de 2011, anul acesta companiile au început să investească mai mulţi bani în campaniile de digital.
Mai multi bani in publicitatea online. Cat trebuie sa aloci pentru un branding rentabil
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu