Libanezul Hassan Awdi a fost trimis în judecată pentru trafic de persoane. Dosarul se bazează pe mărturiile victimelor, obligate să muncească pe nimic în ograda celui mai mare distribuitor de presă, scrie Adevărul.
Publicitate Umiliţi şi ameninţaţi zilnic, obligaţi să locuiască în condiţii mizere, să cerşească mâncare pentru a supravieţui şi să muncească până la epuizare.
Muncitorii au fost recrutaţi, în vara lui 2008, iar conform contractelor pe care le-au semnat în ţara natală, compania lui Awdi le-a promis că vor fi angajaţi ca vânzători la chioşcuri de ziare amenajate în mallurile din Bucureşti, că vor face muncă de birou sau că vor lucra în domeniul IT, în funcţie de calificarea fiecăruia.
CME, compania care deţine Pro TV S.A., a ajuns la un acord cu principalii lui acţionari, Time Warner şi Ronald Lauder, pentru obţinerea unei linii de finanţare de 300 milioane dolari ce-i va permite răscumpărarea avantajoasă a unor împrumuturi, reducerea gradului de îndatorare şi restructurarea capitalului, scrie Adevărul.
În acelaşi timp, Time Warner şi omul de afaceri Ronald Lauder, care împreună controlează CME, au fost de acord să cumpere 11,5 milioane de acţiuni CME noi de clasa A la un preţ al acţiunii de 7,51 de dolari. CME va rambursa împrumutul către Time Warner şi din banii obţinuţi prin majorare de capital. Pe aceeaşi temă au mai scris şi HotNews şi DailyBusiness.
CME îşi restructurează capitalul şi reduce gradul de îndatorare
Central European Media Enterprises (CME), grupul care deţine în ţara noastră posturile de televiziune Pro TV, Pro TV Internaţional, Pro TV Chişinău, Acasă, Acasă Gold, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV România a obţinut venituri de 167,4 milioane de dolari în primele trei luni ale acestui an, potrivit Adevărul. Compania a înregistrat o scădere de 3,1% faţă de cele 172,7 milioane de dolari, venituri nete, din aceeaşi perioadă a anului trecut.
Veniturile CME revin pe scădere
Magnatul media Rupert Murdoch a "închis ochii în mod deliberat" în cazul interceptărilor telefonice practicate în cadrul unuia dintre tabloidele sale şi nu este "apt" să conducă un mare trust internaţional, a apreciat marţi o comisie parlamentară britanică, scrie Mediafax.
Acest raport îl critică de asemenea pe James Murdoch, fiul magnatului, acuzat că a dat dovadă de "ignoranţă deliberată" privind ceea ce se întâmpla la tabloid, ceea ce "ridică întrebări privind competenţa sa". Şefii companiilor-mamă, "în special Rupert Murdoch şi James, ar trebui să fie pregătiţi să facă faţă responsabilităţilor", afirmă Comisia.
Într-o primă reacţie, News Corp., trustul mediatic al lui Rupert Murdoch, s-a mulţumit să precizeze că "studiază cu atenţie" raportul Comisiei şi că va răspunde rapid.
Raport asupra lui Rupert Murdoch: Magnatul a ignorat deliberat interceptările şi nu este apt să conducă un trust
O jurnalistă de la TV Neptun a fost agresată de un tână în timp ce încerca să transmită de pe plaja din Mamaia, scrie Evenimentul zilei. Tocmai când reportera primea legătura din studio pentru a prezenta mai bine atmosfera de pe plajă tânărul a început să-i facă avansuri jurnalistei care intrase în direct. Deşi reportera a încercat să rezolve situaţia prin a-l intervieva pe tânăr, acesta nu a părut foarte interesat să comunice lumii pre amulte lucruri.
La un momentat, acesta s-a hotărât să plece din cadru însă cu tot cu prezentatoare.
GAFĂ TELEVIZATĂ. O reporteră luată pe sus de un cocalar în Mamaia - Media
Un documentar despre James Cameron, care, în martie, a devenit primul om din istorie care a explorat, de unul singur, la bordul unui minisubmarin, Groapa Marianelor din Oceanul Pacific, cel mai adânc loc de pe Terra, va fi difuzat în premieră la National Geographic Channel pe 13 mai, de la ora 22.00, scrie Mediafax.
Istorica scufundare individuală a lui James Cameron până în cel mai adânc punct al oceanului va fi relatată într-un documentar special intitulat James Cameron: 10.000 de metri sub mări.
Scufundarea lui James Cameron în Groapa Marianelor, prezentată, pe 13 mai, la National Geographic
Discovery Networks a încheiat o înţelegere cu compania de telecomunicaţii Digiturk din Turcia, prin care programele 3D realizate de Discovery pot fi vizionate, începând de marţi, de abonaţii acestei platforme de satelit, potrivit C21Media, potrivit Mediafax. În afară de Turcia, singura ţară în care sunt deja disponibile programele 3D ale Discovery este Marea Britanie.
Discovery şi-a lansat serviciul de televiziune 3D în Turcia
Compania Pepsi se aliază cu Twitter pentru a promova online concerte de muzică. Parteneriatul face parte din noua campanie publicitară iniţiată de Pepsi. Deocamdată, oficialii celor doua companii nu au dezvăluit detalii legate de tranzacţie, scrie Wall-Street.ro.
Noua strategie de marketing vrea să revitalizeze produsele Pepsi în lupta cu vechiul rival Coca -Cola.
Ca să-şi pună în aplicare planurile, oficialii companiei au mărit bugetul de marketing pentru anul acesta cu 600 de milioane de dolari. Investitorii sunt nemulţumiţi de evoluţia Pepsi din ultimii anii.
Pepsi da replica rivalului Coca Cola. Se aliaza cu Twitter
Cinematografele din România au vândut anul trecut în jur de 7,5 milioane de bilete, mai mult cu un milion faţă de 2010, conform datelor preliminare pe 2011 oferite de Centrul Naţional al Cinematografiei către Observatorul European al Audiovizualului(OBS), potrivit Wall-Street.ro.
Românii au plătit anul trecut pentru bilete de cinema în jur de 135 de milioane de lei (31,8 mil. euro), mai mult cu aproape 21% faţă de cele 111,6 milioane de lei cheltuite în 2010.
Câţi bani au cheltuit românii la cinema. Află pe ce loc suntem în Europa
Comitetul Olimpic Internaţional şi reprezentanţii londonezi ai jocurilor olimpice fac eforturi considerable pentru prevenirea publicităţii neautorizate în cadrul Olimpiadei, conform Wall-Street.ro.
Simpla utilizare în reclame a cuvintelelor “jocuri” sau “2012” în combinaţie cu “ Londra”, “vara” sau “sponsori” ar fi de ajuns pentru încălcarea regulilor şi implicit pentru a primi o amendă de până la 30.000 dolari.
Este interzisă, de asemenea, folosirea imaginilor cu sportivi, a moto-urilor, mascotelor şi logo-urile olimpiadei.
Reguli draconice pentru publicitatea neautorizata la JO de la Londra
Primele cinci companii au investit împreună 21 de milioane de euro (rate-card) în comunicarea online în perioada septembrie 2011 - martie 2012, conform DailyBusiness.ro. Şi asta în condiţiile în care toată piaţa de publicitate online este estimată, pentru 2011, la 20 milioane de euro, exceptând volumele alocate Google, Yahoo sau Facebook. Tarifele de publicitate online continuă să scadă.
Raluca Mateescu, head of MEC Interaction, divizia specializată de servicii online a agenţiei de media MEC România, a declarat că tarifele de publicitate online vor înregistra, în 2012, o scădere de până la 5% faţă de 2011.
Topul investitorilor în online (rate-card)
1. Orange, cu 6.903.908 euro
2. Visa, cu 5.196.575 euro
3. Domo, cu 3.614.114 euro
4. Emag, cu 3.196.247 euro
5. Vodafone, cu 2.295.942 euroTarifele scad, piata creste. Top 5 companii care investesc in publicitatea online
Televiziunile private din Europa cheltuie peste 15 miliarde de euro net pe an pentru achiziţia de programe, potrivit unui studiu al Asociaţiei Televiziunilor Comerciale din Europa, citat de Adevărul.
Studiul vizează staţii comerciale de televiziune din 15 ţări europene: Bulgaria, Republica Cehă, Denemarca, Franţa, Finlanda, Germania, Italia, Norvegia, Polonia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia şi Marea Britanie.
Televiziunile din Europa dau peste 15 miliarde de euro anual pe achiziţia de programe
„Autorităţile nu se gândesc că vrem să facem un lucru bun. În loc să vorbească deschis despre o problemă, preferă să cosmetizeze şi să întreţină un flagel. Asta e problema mea foarte mare, că nu găsesc susţinere din partea lor“, spune Paula Herlo, jurnalistă la România, te iubesc, pentru Adevărul. Ca orice jurnalist care ajunge la subiecte sensibile, a fost ameninţată de multe ori cu sala de procese. „Eu câtă vreme ştiu care-i legea, nu mă sperie o ameninţare, da-ţi-mă-n judecată. Eu ştiu exact cât de departe pot să merg“, spune Paula Herlo.
Paula Herlo: „Eu câtă vreme ştiu care-i legea, nu mă sperie o ameninţare“
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu