Skip to main content

4 Mai. Un minut de desene animate poate să coste şi 100.000 de lire

 

CÂT COSTĂ DESENELE ANIMATE. Producţia unui minut de desene animate costa în medie între 10.000 şi 100.000 de lire sterline, a declarat pentru Wall-Street.ro, Gordana Duspara Moriarty, vicepreşedinte şi manager general al companiei Turner Broadcasting System (TBS) Europe, care deţine posturile TV CNN, Cartoon Network, Boomerang şi TCM.

Cat costa sa faci un minut de desene animate


NOU COTIDIAN ÎN ARDEAL. Trustul de presa Transilvania Media Group (TMG), controlat de Vasile Dancu, Arpad Paszkany şi Ioan Rus, a lansat cotidianul local pentru Cluj şi Transilvania, Transilvania Reporter, scrie DailyBusiness.ro.Ziarul, care se doreşte a fi "o continuare a proiectului Mesagerul de Cluj şi Servus Cluj", are o parte a echipei editoriale a acestor proiecte.

"Mesagerul şi Servus Cluj au fost doua proiecte care trebuie continuate, adaptate la noul context economic şi social. Proiectul Mesagerul de Cluj a fost visul unor tineri de a reînvia o publicaţie care se înecase în mlaştina şmecheriilor şi iluziilor unei societăţi care descoperea primele forme ale libertăţii … supravegheate. Un vis care a crescut săptămână de săptămână, în proximitatea clujenilor, câteodată chiar în mijlocul lor", susţine Vasile Dancu, pe blogul său.
Dancu a transformat Mesagerul de Cluj in Transilvania Reporter


TOPUL BĂNCILOR ÎN MEDIA. Banca Comercială Română ocupă primul loc într-un top al jucătorilor din asigurări şi bănci într-un top al apariţiilor media în perioada 1 februarie 2012 – 30 aprilie 2012, potrivit clasamentului realizat de mediaTRUST, citat de Adevărul.

Primele cinci bănci după numărul de apariţii media au strâns 17.469 de apariţii neutre, 9.057 pozitive şi 2.216 negative, în timp ce firmele din asigurări au avut 1.853 apariţii neutre, 922 pozitive şi 256 negative.
BCR, cea mai mediatizată companie financiară în februarie – aprilie 2012


CAMPANIE NOUĂ COSMOTE. Ogilvy&Mather România a realizat pentru Cosmote o campanie prin care operatorul telecom îşi promovează serviciile pe segmentul de business, respectiv servicii personalizate.

"Campania subliniază faptul că succesul oricărei companii depinde de deciziile luate de fiecare membru al echipei, spotul TV transmiţând ideea că un manager de succes le furnizează oamenilor săi instrumentele necesare pentru a le maximiza potenţialul de productivitate şi a-i sprijini în activităţile lor zilnice", se arată într-un comunicat de presă al Cosmote.
Cosmote tinteste clientii de business printr-o noua campanie de promovare(VIDEO)

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus