Skip to main content

12 iunie: Laura Cosoi va prezenta emisiunea Vis de femeie la Pro TV

 

Laura Cosoi va prezenta emisiunea "Vis de femeie", din 14 iunie la ProTV, scrie Mediafax. Programul va fi difuzat în fiecare joi, de la ora 00:00.

Publicitate

LAURA COSOI VA PREZENTA O EMISIUNE LA PRO TV. Formatul emisiunii este construit pe ideea de împlinire a unui "Vis de femeie" în fiecare ediţie. Fie că e vorba de o plimbare cu balonul, o zi în compania unei vedete, o zi pe cea mai tare plajă din Ibiza sau o zi petrecută pe un iaht în Croaţia, Laura va face în aşa fel încât totul să fie posibil.

Astfel, 12 femei vor avea şansa de a-şi vedea visul cu ochii şi de a trăi lucruri pe care doar şi le-au imaginat.


Alături de Laura se va afla şi DJ-ul ProFM Marius Onuc, cel care o va ajuta să împlinească fiecare vis.
Laura Cosoi împlineşte un "Vis de femeie", din 14 iunie, la Pro TV


ACTIVITĂŢILE DE SOCIAL MEDIA SE FAC CU SPECIALIŞTI. 22% dintre companiile care au desfăşurat activităţi de social media au apelat la agenţii de specialitate. Motivele pentru care au apelat la astfel de companii ţin de: experienţa acestora în domeniu (49%) şi de eficienţa lor (11%), notează Adevărul şi Wall-Street.ro, care citează un studiu realizat de GfK România.

Companiile care nu au apelat la agenţii specializate nu au făcut-o pentru că nu au avut un buget disponibil (48%), pentru că au considerat că nu este cazul (20%) sau pentru că au considerat că au oameni care se pricep în cadrul companiei (17%).
21% dintre companiile care au făcut social media în 2011 au apelat la blogguri independente. Criteriile principale de alegere a acestora ţin de numărul de vizitatori pe blog (pentru 70% dintre agenţiile care au făcut campanii prin bloggeri) şi temele abordate (66%).


TREI ZILE PÂNĂ LA BRANDS ACTIVATION STRATEGY. Vineri, 15 iunie, are loc Brands Activation Strategy, un nou eveniment SMARK Knowhow organizat pentru profesioniştii de marketing din România, scrie HotNews.ro.

Brands Activation Strategy este dedicat înţelegerii modului în care brandurile depun eforturi pentru a construi o relaţie puternică cu publicul ţintă prin intermediul activărilor de brand, de la definirea platformelor de comunicare până la implementarea efectivă a activărilor, fie că este vorba de campanii de imagine, promoţii sau asocieri de tip sponsorship.
Doar 3 zile până la Brand Activation Strategy, primul eveniment local despre activările de brand


PREMII MAI MICI LA NOBEL. Fundaţia Nobel, care decernează prestigioasele trofee, va reduce cu o cincime valoarea cecurilor care însoţesc premiile, după un deceniu marcat de cheltuieli excesive, scrie Mediafax, care citează un anunţ alinstituţiei.
Fundaţia Nobel spune că sumele de bani asociate premiilor, care constau într-o medalie din aur - acordate pentru excelenţa în ştiinţe, literatură şi pace - vor scădea la 8 milioane de coroane suedeze (1,12 milioane de dolari).
Capitalul care formează baza acestor premii a fost donat prin testament de Alfred Nobel şi este administrat de fundaţie, înfiinţată în 1900.
Nobel reduce valoarea premiilor cu o cincime, după ani de cheltuieli excesive


HOTMAIL VA FI REBRANDUIT ÎN NEWMAIL. Serviciul de email al celor de la Microsoft trece printr-o schimbare odată cu lansarea Windows 8, Hotmail urmând să fie redenumit Newmail, scrie Wall-Street.ro, care citează TechCrunch.com.
Microsoft a decis înlocuirea vechiului serviciu de email cu unul de actualitate, special optimizat pentru Windows 8 - viitorul sistem de operare ca va apărea pe piaţă în toamna acestui an.
După ce Hotmail a pierdut bătălia cu serviciile oferite de concurenţă - cota de piaţă scăzând tot mai mult în ultimii ani, Microsoft a decis că este timpul pentru o interfaţă şi o funcţionalitate nouă, inspirată se pare de minimalismul folosit de cei de la Google prin Gmail.
Microsoft pregăteşte NewMail - Primele imagini cu înlocuitorul Hotmail. Ce noutăţi aduce?

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus