Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPLANURI DE RESTRUCTURARE LA TELEVIZIUNEA PUBLICĂ. Consiliul de Administraţie al TVR va aproba, în termen de 45 zile, un program de redresare economică, cu restructurări economice, de personal şi plata datoriilor fiscale în şase luni, iar după acest interval va prezenta rezultatele Parlamentului, conform unei decizii a Guvernului, scrie Mediafax.
Procedura a fost decisă în şedinţa de miercuri a Guvernului, prin ordonanţă de urgenţă.
Prin acest act normativ se instituie obligaţia Consiliului de Administraţie al SRTV de a se aproba un program de redresare economică în termen de 45 zile. Programul de redresare va cuprinde măsuri organizatorice şi restructurări economice şi de personal, astfel încât datoriile fiscale să fie plătite în termen de şase luni, iar celelalte datorii să fie reeşalonate prin negociere.
Consiliul de Administraţie al TVR va prezenta un plan de redresare economică pe 6 luni, prin concedieri şi plata datoriilor
NEWS CORP SE RUPE ÎN DOUĂ. Grupul media News Corporation, aparţinând magnatului Rupert Murdoch, a confirmat că ia în considerare posibilitatea scindării în două companii diferite, astfel încât divizia editoriala să fie separată de activităţile de entertainment, relateaza Hotnews, care citează The Guardian.
Conform surselor citate, divizia de entertainment va cuprinde studiourile 20th Century Fox, reţeaua de televiziune Fox şi postul Fox News - reprezentând cea mai puternică şi cea mai profitabilă parte a News Corp.Familia Murdoch ar urma să păstreze controlul efectiv asupra ambelor divizii rezultate în urma restructurării.
News Corporation ia in considerare scindarea intr-o divizie editoriala si una de entertainment
CREATIVUL CAMPANIEI "ROMÂNII SUNT DEŞTEPŢI". Cand era copil, bistriteanul Sebastian Olar, creativul in varsta de 27 de ani care a venit cu ideea pentru “Romanii sunt destepti”, aspira sa devina “cosmonaut, asa cum isi doresc toti baietii”. Insa a absolvit Facultatea de Marketing si Comunicare din cadrul Universitatii „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca si are un masterat in publicitate la aceeasi universitate.
Iar, daca in ultimii patru ani a lucrat pentru conturi precum Vodafone, Rom, Coca-Cola, Fanta, Banca Transilvania sau Zapp, in schimb primul sau loc de munca nu a avut foarta multa legatura cu publicitatea.Practic, in octombrie 2004, cand era in anul al doilea de facultate, Olar s-a angajat part- time controlor de bilete la Regia Autonoma de Transport Urban Calatori (R.A.T.U.C.) din Cluj-Napoca. Si a lucrat timp de trei ani in tramvaie si autobuze, pana cand a terminat facultatea.
Cine este publicitarul, fost controlor de bilete, care a venit cu ideea campaniei “Romanii sunt destepti”
Comentarii
Ar fi prea multe de explicat - ca sa ma intelegi - si n-am chef pentru unul ca tine.
Auzi expresie: "macati k..t.", exprimata de cineva care lucreaza in TV sau are pe cineva pe acolo.
Rusine!
In plus "capatul" de la Info e un cheltuitor mai mare de bani datorita salariilor "babane" a celor de acolo.
- desfintarea canalului TVR Info si cu tot personalul angajat acolo de Lazescu.