Paginademedia.ro a estimat câţi bani a făcut emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu la Realitatea TV. În cele şase ediţii, Alegerile Mihaelei a scos, în total câteva zeci de mii de euro. Câte, în continuare.
În cele şase emisiuni, numai din reclamele difuzate, Alegerile Mihaelei a atras bugete estimate de Paginademedia.ro la aproximativ 40.000-45.000 de euro.
La aceste sume se adaugă:
- sponsorizările (de exemplu, emisiunile transmise din Terra Park sau mall-ul din Băneasa), aproximativ 20-25.000 de euro.
- peste 80.000 de SMS-uri trimise de telespectatori pentru premii, în valoare de 40.000 de euro (din care partea Realităţii este de 20.000 de euro.
Adunând cele trei surse de venit, totalul adus de Alegerile Mihaelei se ridică la aproximativ 80-85.000 de euro (40-45.000 din publicitate, 20-25.000 din sponsorizări şi 20.000 din SMS-uri).
COSTURI DE PRODUCŢIE. Paginademedia.ro estimează că, pentru emisiunea Alegerile Mihaelei, costurile de producţie au fost de aproximativ 6.000-7.000 de euro pe ediţie (aproape 50.000 de euro în total), fără a include aici onorariul vedetei.
Cel mai important client de publicitate clasică a avut un buget de până în zece mii de euro (Reckitt Benckiser). În total, primii zece clienţi de publicitate au adus aproape 30.000 de euro din totalul încasărilor de la Alegerile Mihaelei.
ESTIMARE DUPĂ AUDIENŢĂ. Paginademedia.ro a plecat de la audienţa reclamelor inserate în emisiunea Mihaelei Rădulescu, aşa numitele GRP – Gross Rating Points, puncte de audienţă.
Top 10 clienţi publicitari la emisiunea Alegerile Mihaelei
Nr. difuzari | Buget* | ||
---|---|---|---|
1 | Reckitt Benckiser | 72 | 9.000 |
2 | Ursus Breweries | 33 | 5.000 |
3 | Bramac | 18 | 3.000 |
4 | 888poker.net | 17 | 2.800 |
5 | Heineken | 15 | 2.500 |
6 | Kraft Foods | 13 | 1.500 |
7 | Renault Romania | 11 | 1.500 |
8 | Orkla Foods | 11 | 1.400 |
9 | Phoenicia Hotels | 9 | 1.000 |
10 | Terapia S.A. | 7 | 1.000 |
*Estimare Paginademedia.ro
Contactat de Paginademedia.ro, Mihai Craiu, director Media Consulta International (vânzătorul de publicitate al Realitatea TV), a confirmat estimările:
“Estimările legate de publicitate sunt foarte apropiate de realitate. La acestea se mai adaugă câteva zeci de mii de euro din proiectele speciale”, a spus Craiu.
Emisiune specială de la Londra
Mihaela Rădulescu va avea o emisiune specială Alegerile Mihaelei pe 27 iulie, când încep Jocurile Olimpice de la Londra.
Emisiunea va fi transmisă în direct de la Londra de Realitatea TV. După ediţia specială, emisiunea Alegerile Mihaelei se întoarce în grilă din 2 septembrie.
Audienţa Mihaelei în primul sezon
În şase ediţii cât a avut emisiunea Alegerile Mihaelei de la Realitatea TV, Mihaela Rădulescu a sărit o singură dată de 300.000 de telespectatori pe minut. Se întâmpla în cea de-a doua emisiune, după un debut modest.
VÂRF. Cea mai bună poziţiie a Mihaelei Rădulescu în clasamente a fost tot în a doua emisiune, când a fost pe locul doi, imediat după Pro TV.
Audienţa celor şase ediţii din Alegerile Mihaelei, de pe Realitatea TV, la nivel NAŢIONAL şi în mediul URBAN (telespectatori pe minut):
NATIONAL | URBAN | |
---|---|---|
20 mai | 225.000 telespectatori | 147.000 telespectatori (1,4 rating) |
27 mai | 336.000 | 230.000 (2,3) |
3 iunie | 200.000 | 115.000 (1,1) |
10 iunie | 262.000 | 183.000 (1,7) |
17 iunie | 285.000 | 164.000 (1,6) |
24 iunie | 223.000 | 151.000 (1,4) |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Cum as putea sa o contactez pe Mihaela?
Am fost colege de gimnastica.
As avea nevoie urgent de ajutorul ei.
Va multumesc!