Skip to main content

Pro TV, cel mai urmărit post în ziua alegerilor. Antena 3, prima la Exit Poll

 

Publicitate

În duminica alegerilor locale, cel mai vizionat post TV a fost Pro TV, atât după media la nivel urban, cât şi la nivelul întregii ţări. În momentul exit-poll-urilor, la ora 21.00, românii s-au uitat la Antena 3. Postul de ştiri al Intact a fost pe primul loc la categoria de public cu drept de vort (adică persoanele peste 18 ani).

Câteva idei din audienţele de duminică, 10 iunie:

  • Pro TV a avut cea mai mare audienţă medie în ziua alegerilor locale. Postul din Pake Protopoescu a fost urmărit în medie de 257.000 de telespectatori pe minut în mediul urban.
  • Antena 3 s-a clasat pe locul doi în topul audienţei medii pe întreaga zi la o diferenţă de peste 10.000 de telespectatori.
  • Antena1, postul generalist al trustului Intact, a ocupat locul trei cu 155.000 de telespectatori în medie pe minut.
  • Realitatea TV a ocupat poziţia a patra – cu 137.000 de telespectatori, după Antena1 şi înaintea TVR 1, care a fost urmărit de 123.000 de telespectatori în medie pe 10 iunie, ziua alegerilor.
  • Antena 3 a stat bine pe publicul cu drept de vot, adică persoanele peste 18 ani. Potrivit datelor de audienţă, Antena 3 a fost cel mai urmărit post TV pe segmentul personelor de peste 18 ani, din mediul urban

Audienţele posturilor TV, la nivel urban şi naţional, duminică, 10 iunie:

Posturi TV Rtg urban Rtg% Rtg national Rtg%
1 Pro TV 257,000 2.4 501,000 2.6
2 Antena 3 241,000 2.3 344,000 1.8
3 Antena 1 155,000 1.5 287,000 1.5
4 Realitatea TV 137,000 1.3 221,000 1.2
5 TVR 1 123,000 1.2 257,000 1.4
6 Romania TV 89,000 0.8 131,000 0.7
7 Kanal D 84,000 0.8 184,000 1
8 Prima TV 79,000 0.8 152,000 0.8
9 National TV 69,000 0.7 156,000 0.8
10 B1TV 69,000 0.7 121,000 0.6

Antena 3, cel mai urmărit post în momentul dezvăluirii rezultatelor exit poll-uri

  • Antena 3 a fost cel mai urmărit post tv la ora 21.00, când au fost dezvăluite rezultatele sondajelor la ieşirea de la urne.
  • Antena 3 a fost urmărit, în mediul urban, de 732 de mii de telespectatori. La nivel naţional a sărit de un milion de telespectatori.
  • Postul de ştiri a fost urmat, la mare distanţă, de Pro TV, care a avut o audienţă medie în minutul 21 de doar 446 de mii de telespecatori.
  • Surpriza vine de la Kanal D (336.000 de telespecatori), care s-a clasat pe locul trei, înaintea tuturor celorlalte posturi de ştiri şi chiar înaintea Televiziunii Române, care a fost urmărit de aproape 300 de mii de telespectatori în acel minut.
  • Realitatea TV împarte locul şapte cu Acasă TV, ambele obţinând o audienţă de 210.000 de telespecatori.
  • România TV, televiziunea de ştiri a lui Sebastian Ghiţă, a ocupat locul opt, cu o audienţă sub 200.000 de telespectatori din mediul urban.

Audienţa posturilor TV la ora 21.00, duminică 10 iunie:

URBAN NATIONAL
Mii persoane Rtg% Mii persoane Rtg%
1 Antena 3 732 7 969 5.1
2 Pro TV 446 4.2 818 4.3
3 Kanal D 336 3.2 828 4.4
4 TVR 1 298 2.8 465 2.4
5 Antena 1 289 2.8 589 3.1
6 Acasa 210 2 260 1.4
7 Realitatea TV 210 2 319 1.7
8 Romania TV 171 1.6 246 1.3
9 TVR 2 139 1.3 270 1.4
10 Prima TV 125 1.2 228 1.2
11 OTV 121 1.2 259 1.4
12 B1TV 109 1 212 1.1
13 Disney 91 0.9 128 0.7
14 Cartoon Network 84 0.8 182 1
15 Taraf TV 82 0.8 91 0.5

Sfertul sondajelor la Antena 3

  • Antena3 a fost lider de audienţă şi în primele momente de la dezvăluirea exit polurilor. În intervalul 21.00 – 21.15 postul de ştiri al trustului Intact a avut o audienţă, în mediul urban, de peste 800.000 de telespectatori pe minut.
  • În acelaşi interval orar, Pro TV – al doilea post clasat în topul audienţei – a fost urmărit de circa 500.000 de telespectatori.
  • Pe locul trei s-a clasat TVR1 (334.000 de telespectatori), urmat de Kanal D (265.000 de telespectatori). Realitatea TV şi România TV s-au clasat pe locurile şase şi şapte.

Audienţa posturilor TV în intervalul 21.00-21.15, duminică 10 iunie:

URBAN NATIONAL
Rtg(000) Rtg% Rtg(000) Rtg%
1 Antena 3 805 7.7 1062 5.6
2 Pro TV 492 4.7 932 4.9
3 TVR 1 334 3.2 490 2.6
4 Kanal D 265 2.5 670 3.5
5 Antena 1 264 2.5 549 2.9
6 Realitatea TV 218 2.1 369 1.9
7 Romania TV 167 1.6 242 1.3
8 Prima TV 166 1.6 364 1.9
9 OTV 164 1.6 250 1.3
10 Acasa 164 1.6 206 1.1
11 TVR 2 141 1.3 289 1.5
12 Disney 109 1 152 0.8
13 B1TV 96 0.9 200 1.1
14 Cartoon Network 91 0.9 216 1.1
15 Taraf TV 80 0.8 123 0.6
16 Antena 2 53 0.5 69 0.4
17 Diva Universal 48 0.5 50 0.3
18 Pro Cinema 44 0.4 132 0.7
19 National TV 35 0.3 112 0.6
20 Eurosport 28 0.3 32 0.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • bahmuteanca bahmuteanca
    Unul dintre motivele pentru care iesirea Antenelor din grila platformei de satelit a RCS&RDS, Digi, a avut o influenta "minima" asupra audientelor de interes comercial este, potrivit Comitetului Tehnic al Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientei (ARMA): "Gospodariile cu DTH aveau si au un consum mai mic pentru Antena 1 decat gospodariile cu alte tipuri de receptie"....ca sa nu crezi ca am inghitit raspunsul tau, si mistocareala lui tataeee...deci ARMA confirma: audienta se masoara si ptr "castroane" insa acolo, oricum, audienta Antenelor era mica si nu se simte scaderea...
  • Alex Alex
    Ă...România :(
  • Robocop Robocop
    pai antenele sunt vizibile deoarece au moderatori foarte bine pregatiti, au invitati de calitate.
  • Robocop Robocop
    am preferat antena 3. au fost invitati specialisti cu pareri argumentate, pertinente.
  • Tataee Tataee
    bahmuteanca, daca tot nu stii, de ce-ti dai cu parerea?
  • bahmuteanca bahmuteanca
    Merci, ptr precizare....insa nu mi se pare tocmai corect ca platformele DTH sa nu fie luate in considerare in conditiile in care, cred, mai bine de un sfert din telespectatori sunt abonati la "castroane". si atunci care e audienta cu care Antenele merg in oferta publicitara, cea din studiu sau cea reala, mult mai mare pina in momentul in care au fost scoase din reteaua de satelit a RCS@RDS?
  • bipbip bipbip
    pardon, era la @bahmuteanca
  • bipbip bipbip
    @scorpyo: platformele DTH nu sunt cuprinse in studiul de audienta. Din acest motiv nu au o miza reala pentru antene in batalia cu RDS, si tot din acest motiv si-au permis sa ceara asa de mult...
  • bahmuteanca bahmuteanca
    Antenele, care nu mai sunt vizibile la un sfert din telespectori, sunt cele mai vizibile dupa pro tv, suna cam ciudat...Dolcesport are aceeasi audienta minscula ca inainte, nu am vazut lumea sa renunte la ligheanele DigiTv, asa cum nu am vazut agitatie ptr achizitionarea serviciilor Dolce...
  • sandy sandy
    123mii de cocalirii si 91mii de tarani pe Taraf TV ? fuck ce e asta?
  • scorpyo scorpyo
    Nu pot sa imi dau seama cum sunt facute sondajele astea. Cel putin toti pe care ii stiu se uita pe RTV, s-au scarbit de irealitatea si latrina3. In fine...

    Nu poti pune niste audiente cu DolceSport acum decand a inceput Euro? Multumesc
  • Telespectator Realitatea TV Telespectator Realitatea TV
    Observatii de telespectator:
    Programul pe intreaga zi al Realitatii TV a fost OK; bine echilibrat: reportajele, transmisiunile in direct, Mihaela Radulescu, chiar si momentul Basescu, au umplut timpii de asteptare. Realitatea TV avea mari sanse sa domine celelalte posturi (Poate a si facut-o, nu stiu.) ... Insa momentul exit poll-lurilor a fost ratat. In jurul orelor 21,00, in studioul emisiunii a fost mai intai o liniste totala - imaginile nu erau din studiou, asa incat nu am putut decat sa presupun ca fiecare invitat citea rezultatele tocmai primite -, dupa care a urmat o harmalaie de nedescris. Toata lumea vorbea in acelasi timp, nimeni nu modera. Se mai auzea cate o voce anuntand ceva rezultate, peste care se suprapuneau alte voci: rasete, franturi de fraza. Nu se intelegea nimic. Lipsea moderatorul, lipseau cartoanele cu rezultate. Evident, am schimbat canalul. (De mentionat ca invitatii erau persoane ale caror comentarii chiar ma interesau.) Am mai revenit pe post din curiozitate de vreo cateva ori: acelasi vacarm... Mare pacat!

Trimite un comentariu

sus