Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Publicitate HUIDU, CONDAMNAT. Magistraţii Judecătoriei Braşov au decis să-l condamne pe realizatorul TV la o pedeapsă de doi ani şi şase luni, pe latura penală, pentru ucidere din culpă, potrivit EVZ. Accidentul de circulaţie s-a produs pe 16 octombrie 2011 şi s-a soldat cu trei morţi.
Avocatul Bucur Borcoman, cel care îi reprezintă pe aparţinătorii lui Ştefan Balogh, a declarat că Mircea Balogh şi Elena Balogh, fiul respectiv soţia lui Ştefan Balogh, sunt foarte nemulţumiţi de decizia de astăzi a instanţei: „Vor face recurs, cu siguranţă. Hotărârea cu suspendare li se pare ca fiind inexistentă. Deşi le-am propus să ne întâlnim, să stăm de vorbă, nici Şerban Huidu şi nici avocaţii lui n-au fost de acord. Pe clienţii mei nu i-a căutat niciodată, deşi asta a susţinut de mai multe ori în presă. Oricum, noi rămânem la despăgubirile de 200.000 de euro pentru fiu şi 200.000 de euro pentru soţie. Primul termen în procesul ăsta va fi la toamnă”.
Şerban Huidu, condamnat la doi ani şi jumătate cu suspendare
NOUL CONSILIU DE ADMINISTRAŢIE AL TVR, LA PRIMA ÎNTÂLNIRE. Contractul TVR-Romtelecom şi participarea TVR la Jocurile Olimpice de la Londra au fost principalele subiecte discutate, vineri, în prima sedinţă oficială a noului Consiliu de Administraţie al TVR, după cum a declarat pentru HotNews.ro Lucia Hossu Longin, membru CA. Aceasta a spus că a fost "un CA legal" şi că, potrivit legii, ea a prezidat şedinţa în calitate de decan de vârstă a Consiliului, în condiţiile în care Parlamentul nu l-a validat, încă, pe preşedintele-director general desemnat la TVR, Claudiu Săftoiu, potrivit HotNews.ro.
Singurul absent la şedinţa de vineri a fost Valentin Nicolau, gest calificat de Lucia Hossu Longin drept "o poziţie ridicolă. Să nu vii la aceste prime întâlniri, în care se discută lucruri importante, ce ţin de competenţa CA..."
Prima sedinţă oficială a noului CA al TVR, prezidată de decanul de vârstă al Consiliului. Lucia Hossu Longin, despre absenţa lui Valentin Nicolau: "O poziţie ridicolă"
DE LA WALL-STREET JOURNAL LA WSJ. Prestigiosul ziar economic Wall Street Journal îşi schimbă denumirea în WSJ şi devine un model de business de presă prin care Murdoch vrea să obţină venituri de pe platforme diferite.
Murdoch a declarat într-un interviu pentru CNBC că ziarul de business pe care l-a cumpărat în 2007 ar putea fi inima noii companii de publishing derviată din News Corporation. Noua entitate va cuprinde şi titlurile britanice „The Sun“, „The Times“ şi „The Sunday Times“, potrivit Adevărul.
Analiştii spun că „WSJ“, care are 1,3 milioane de abonaţi digitali este un model pentru sectorul de presă tipărită deţinut de Murdoch iar redenumirea este un indiciu al consolidării titlului.
Noul „WSJ“ devine centrul imperiului de presă deţinut de Murdoch
CUM LUPTĂ YOUTUBE ÎMPOTRIVA TROLILOR. Conducerea Youtube a decis să ia măsuri împotriva unei probleme care a fost sesizată de mult timp şi care până acum nu a putut fi rezolvată, comentariile abuzive, scrie DailyBusiness.ro.
“În prezent, aşa-numiţii trolli, care se distrează publicând remarci rasiste sau comentarii jignitoare, au transformat YouTube în ‘Vestul Slabatic al Internetului’”, susţine chiar proprietarul său, Dror Shimoshowitz.
Deocamdată, singura metodă prin care utilizatorii pot evita comentariile răutăcioase este să dezactiveze secţiunea respectivă. Dar în acest fel nimeni nu mai poate scrie comentarii, nici persoanele care sunt bine intenţionate.
Youtube ia masuri împotriva comentariilor abuzive
PETER GEORGESCU DESPRE MODALITĂŢILE DE PROMOVARE. Publicitatea este cel mai ineficient mijloc de promovare, în timp ce cea mai de succes este metoda “word of mouth”, mai exact recomandările pe care şi le fac cunoscuţii în legătură cu un produs sau serviciu, a declarat Peter Georgescu, cel care între 1994 şi 2000 a fost preşedintele şi directorul general al reţelei de publicitate Young&Roubicam.
Georgescu a adaugat că un alt mijloc de comunicare foarte eficient este PR-ul (relaţiile publice) şi le-a recomandat managerilor din companii să-şi facă din presă un aliat.
“Nu uitaţi de presă. Cooperati cu media, ajutaţ-i pe jurnalişti să înţeleagă ceea ce vreţi să faceţi”, a explicat publicitarul.
Romanul care a ajuns CEO de retea de advertising: Publicitatea este cea mai ineficienta metoda de promovare
ROMÂNII LA CINEMATOGRAF. Romanii au plătit anul trecut 29,4 milioane de euro pentru a vedea filme la cinema anul trecut, de aproape de trei ori mai mult faţă de 2007, arată datele Centrului Naţional al Cinematografiei (CNC).
Cu toate că românii cheltuiesc tot mai mulţi bani pentru a merge la cinematograf, numărul de cinematografe a rămas relativ constant în ultimii cinci ani. Practic, dacă în 2007 erau 72 de locaţii, anul trecut numărul crescuse la 75.
În prezent, tot mai multe cinematografe sunt de tip multiplex (au mai multe săli/ecrane), iar, astfel, numărul de locuri disponibile a crescut cu aproape o treime la circa 57.000.
Romanii dau tot mai multi bani la cinema. Piata s-a triplat in ultimii cinci ani
Comentarii