Audienţele meciurilor de la Euro 2012 de pe Dolce Sport abia s-au remarcat, având cifre de câteva zeci de ori mai mici decât cele înregistrate de postul public.
Cea mai vizionată partidă nu a fost finala dintre Spania şi Italia, ci meciul dintre Franţa şi Anglia, care a atras, la nivel urban, o medie de 119.000 de telespectatori pe minut. Este, de altfel, singura dată Dolce Sport are peste 100.000 de persoane la nivel urban.
Cea mai mică audienţă a unui meci live a fost de 9.000 de telespectatori la nivel naţional şi zero (da, zero!), la nivel urban. Este vorba despre meciul dintre Anglia şi Ucraina.
Cum s-au văzut principalele meciuri pe Dolce Sport şi TVR (finala, semifinalele şi sferturile)
TVR 1
Dolce Sport
National
Urban
National
Urban
Spania - Italia
2.603.000
1.744.000
101.000
22.000
Germania - Italia
1.976.000
1.430.000
67.000
13.000
Anglia - Italia
1.768.000
1.133.000
73.000
33.000
Portugalia - Spania
1.723.000
1.199.000
73.000
33.000
Germania - Grecia
1.368.000
926.000
72.000
23.000
Spania - Franta
1.364.000
891.000
37.000
17.000
Cehia - Portugalia
1.153.000
782.000
20.000
10.000
Topul audienţelor pe Dolce Sport
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
- Franţa - Anglia - 119.000 de telespectatori la nivel urban
- Germania - Portugalia - 97.000
- Rusia - Cehia - 74.000
- Danemarca - Portugalia - 74.000
- Italia - Croaţia - 69.000
- Grecia - Cehia - 68.000
- Irlanda - Croaţia - 45.000
- Anglia - Ucraina - 36.000
- Spania - Italia - 22.000
- Portugalia - Olanda - 13.000
Comentarii