Skip to main content

17 August. Cei mai mediatizaţi politicieni: Băsescu, Ponta, Antonescu. Protestul cu telecomandă a strâns 150 de persoane

 

Publicitate

CEI MAI TITRAŢI POLITICIENI. Cu aproape 30.000 de apariţii în sursele monitorizate, Traian Băsescu este lider în topul celor mai mediatizate personaje politice în mediul online, post-Referendum. Preşedintele suspendat este urmat la o distanţă de aproape 10,000 de apariţii de premierul Victor Ponta, cu 20.600 de apariţii şi de Crin Antonescu, care a avut 15.100 de apariţii, scrie Mediafax.

Mediafax Monitorizare a analizat în cele două săptămâni ce au urmat Referendumului (perioada 29 iulie-13 august 2012), aproximativ 68.000 de surse de informare online - site-uri, conturi de Twitter, pagini de Facebook şi bloguri.
ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: Topul apariţiilor politicienilor în mediul online


PROTEST FAŢĂ DE DESFIINŢAREA TVR CULTURAL. Circa 150 de persoane, între care dirijorul Tiberiu Soare, regizorul Alexandru Solomon, producătoarea Ada Solomon, Valentin Nicolau, membru în Consiliul de Administraţie al TVR, şi angajaţi ai Televiziunii Române, au protestat, în această seară, la Ateneul Român, faţă de desfiinţarea TVR Cultural, potrivit Adevărul.

Intitulată simbolic Protest cu telecomandă, iniţiativa Asociaţiei Române pentru Cultură, Educaţie şi Normalitate - ARCEN, organizată joi seară, în faţa Ateneului Român din Bucureşti, a strâns circa 150 de persoane, în mare parte angajaţi ai Televiziunii Române, dar şi câţiva oameni de cultură şi tineri care au susţinut necesitatea menţinerii în funcţiune a postului TVR Cultural.
"Protest cu telecomandă" împotriva desfiinţării TVR Cultural


SCANDAL CU PRESĂ ŞI SRI. Serviciul Roman de Informaţii (SRI) a anunţat într-un comunicat de presă că documentele interne ale Serviciului prezentate de Cotidianul.ro "reprezintă copii neautorizate ale unor extrase din materiale interne, fiind rezultatul unor demersuri dispuse de persoane din fosta conducere a SRI cu responsabilitati pe linia protectiei institutiei", scrie HotNews.ro. SRI anunţa că "măsurile de verificare întreprinse în acea perioadă s-au realizat pe fondul identificării unui fost angajat al instituţiei noastre care, în conexiune cu persoane din mass media, era implicat în activităţi având certe conotaţii penale, de resortul structurii de protecţie internă a instituţiei. În baza măsurilor întreprinse la nivelul SRI în acea perioadă (2005-2006) şi a probatoriului administrat de organele de aplicare a legii cu care s-a colaborat, fostul angajat a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unor infracţiuni privind regimul documentelor clasificate. Reamintim că în Cotidianul.ro au apîrut doua note altribuite SRI privind verificarea unui articol publicat în 2006 în Jurnalul Naţional.
SRI despre scandalul Jurnalul National: Un fost angajat al SRI era implicat in activitati avand certe conotatii penale in conexiune cu persoane din mass-media. Grupul Intact: Cazul este un abuz fara precedent la nivelul UE


SCANDAL DE PLAGIAT CU HAPPY ENDING. Publicaţia Times şi postul de televiziune CNN l-au reangajat pe jurnalistul-vedetă Fareed Zakaria, după ce îl suspendaseră pentru plagiat, motivând că greşeala sa ar fi putut fi "neintenţionată", scrie Adevărul. Reprezentanţii revistei au declarat că speră ca această greşeală să fie un incident irepetabil.

"Vrem să avem din nou, în revistă, părerile avizate şi importante ale lui Fareed. El va publica un nou articol în numărul de septembrie al Times", au mai spus ei.
Jurnalist plagiator, repus în funcţie la Times şi CNN


EBAY NU MAI VINDE POŢIUNI. eBay, cel mai mare magazin online de licitaţii, a interzis vânzarea a orice potiuni sau farmece/incantaţii, scrie WallStreet.ro.

Toate schimbările sunt listate în update-ul recent. Compania interzice vânzarea de produse şi servicii ce ţin de vrăjitorie/magie, “rugăciuni, sesiuni de însănătoşire oculte, magie, conjurări sau blesteme”. Modificările vor fi implementate începând cu 30 august.
eBay sfidează vrăjitorii: compania interzice vânzarea de poţiuni magice şi incantaţii


CÂT COSTĂ UN LOGO. În timp ce unele companii cheltuiesc milioane de dolari pentru crearea şi promovarea logo-ului, altele fac asta pe bani mărunţi sau pe niciun ban. Un astfel de exemplu este cel al Coca-Cola, care a costat zero dolari.

Twitter si-a cumparat dreptul de utilizare a pasarii albastre ca simbol al logo-ului sau cu doar 15 dolariNike cu 35 de dolari.

La cealalta extremă se află logo-uri precum cel al BBC care a costat peste 1,8 milioane de dolariPepsi a costat peste 1 milion de dolari, cel al Jocurilor Olimpice din acest an a ajuns la aproximativ 625.000 de dolari, şi probabil cel mai scump logo, cel al companiei BP (British Petroleum), care a costat peste 210 milioane de dolari.
Preturi de la zero la sute de milioane de dolari. Cat au costat cele mai faimoase logo-uri


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Veronica Veronica
    Este normal ca acestia sa fie oamenii cu cele mai multe aparitii la tv datorita scandalului politic, care influeanteaza foarte mult starea tarii!
  • Anonymous Anonymous
    Romanii care au venit la vot pe data de 29 ar rebuii felicitate ca si-au folosit dreptul constitutional in loc sa-l respinga cum au facut cei care au boicotat la cererea suspendatului.Acesti romani trebuiesc rasplatiti nu anchetati de DNA.
  • ana 24 ana 24
    Este unul din cei mai mediatizati politicieni pentru simplu fapt ca toata lumea il urmareste pas cu pas in actiunile initiate, actiuni corupte. Romanii il vor demis , au votat pentru asta pe 29 iulie.

Trimite un comentariu

sus